Jesé færdig for sæsonen
12 år 4 måneder siden #13
af baggins
Jo man kunne sagtens holde på di Maria i et eller flere år - men jeg har samtidig læst flere steder at Perez og en del andre i madrids bestyrelse vil have ham solgt for at mindske underskuddet.
tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/avi...-vil-af-med-di-maria
Jeg er selv ikke verdens største di Maria fan, men han har gjort det super godt i år og har overresket på midtbanen, så hvis han kan affinde sig med lidt færre kampe skal vi holde på ham.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Besvaret af baggins på emne Jesé færdig for sæsonen
Steen skrev: Vi kan vel bare holde på Di Maria ét år mere? Så kan han være back-up for både Bale og en midtbaneplads. Det ser også ud til, at han har det ret godt i Madrid lige nu.
Jo man kunne sagtens holde på di Maria i et eller flere år - men jeg har samtidig læst flere steder at Perez og en del andre i madrids bestyrelse vil have ham solgt for at mindske underskuddet.
Jeg er selv ikke verdens største di Maria fan, men han har gjort det super godt i år og har overresket på midtbanen, så hvis han kan affinde sig med lidt færre kampe skal vi holde på ham.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
12 år 4 måneder siden #14
af SR4
Besvaret af SR4 på emne Jesé færdig for sæsonen
Er det ikke bedst at leje ham ud efter skaden er væk til et sted med fast spilletid så han for alvor kommer igang igen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
12 år 4 måneder siden #15
af raul7=kongen
Tipsbladet citerer Mundo Deportivo. Det svarer jo nærmest til at Helt Normalt begynder at citere Rokokoposten. Det er næsten sødt ;)
Besvaret af raul7=kongen på emne Jesé færdig for sæsonen
baggins skrev:
Steen skrev: Vi kan vel bare holde på Di Maria ét år mere? Så kan han være back-up for både Bale og en midtbaneplads. Det ser også ud til, at han har det ret godt i Madrid lige nu.
Tipsbladet citerer Mundo Deportivo. Det svarer jo nærmest til at Helt Normalt begynder at citere Rokokoposten. Det er næsten sødt ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM