Tuttosport: Real Madrid har budt på De Sciglio

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge italienske Tuttosport har Real Madrid afgivet et bud på 18 millioner € på AC Milans 21-årige højreback, Mattia de Sciglio, som angiveligt tilbydes en kontrakt af 5 års varighed med en årsløn på 2,5 millioner €.

Det er Carlo Ancelotti, som har anbefalet købet af De Sciglio, som også kan bruges på venstreback-positionen, som han gør det på det italienske landshold.

I Real Madrid er det italienske stortalent udset som naturlig afløser for Álvaro Arbeloa, som er på vej mod de 32 år og/eller Fabio Coentrao, som menes at forlade klubben til sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af baggins
Alle snarkker om spanske backs, hvilket passer godt ind i Madrids nye strategi. De Sciglio er dog også en god back og det giver mening at Ancelotti ser mod Italien, når han skal finde en back. Spøgsmålet er om det er Ancelotti eller Perez der tager denne beslutning.
Jeg er dog ikke så glad for at have en højrefodet på venstreback, da det skaber mindre brede, især når Ronaldo altid søger ind i banen.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved baggins.

12 år 4 måneder siden #3 af Steen
Han har gjort det ganske godt som VB. Jeg bryder mig heller ikke om at en højrefodet spiller på venstrebacken, men Carvajal er til tider den største kegle man kan finde, så De Sciglio kan også tage over for ham. Og så kan han faktisk også spille CB, så man har masser af muligheder med De Sciglio.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Tuttosport: Real Madrid har budt på De Sciglio
Jeg er helt enig i, at en højrefodet venstrebackt er skidt - ihvertfald hvis han ikke er usædvanligt god med sit dårlige ben. Så det virker ikke optimalt. Mon ikke det er et tegn på, at Moreno er for dyr?

Det virker fornuftigt uanset hvad, vi bør ikke købe Moreno uanset prisen, bare fordi manden er spansk.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved RasmusKring.

12 år 4 måneder siden #5 af M_linding

RasmusKring skrev: Jeg er helt enig i, at en højrefodet venstrebackt er skidt - ihvertfald hvis han ikke er usædvanligt god med sit dårlige ben. Så det virker ikke optimalt. Mon ikke det er et tegn på, at Moreno er for dyr?

Det virker fornuftigt uanset hvad, vi bør ikke købe Moreno uanset prisen, bare fordi manden er spansk.

Nej. Man skal købe Moreno fordi han er spansk OG et fremragende fodboldtalent;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #6 af RasmusKring

M_linding skrev:

RasmusKring skrev: Jeg er helt enig i, at en højrefodet venstrebackt er skidt - ihvertfald hvis han ikke er usædvanligt god med sit dårlige ben. Så det virker ikke optimalt. Mon ikke det er et tegn på, at Moreno er for dyr?

Men er han 12 mio € bedre? :)

Så vidt jeg husker, så er Morenos transferklausul på 30 mio.

12 år 4 måneder siden #7 af M_linding

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

Måske, måske ikke;)

Men jeg mener da klart, at vi har mere brug for en VB...

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #8 af RasmusKring

M_linding skrev:

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

Måske, måske ikke;)

Jeg ser også hellere Moreno, men ikke for enhver pris.

Hvis man kan spille VB på det italienske landshold, så er det vidst ikke helt skidt. Slet ikke, når vi primært har brug for en backup.

12 år 4 måneder siden #9 af M_linding

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

Måske, måske ikke;)

Jeg ser også hellere Moreno, men ikke for enhver pris.

Hvis man kan spille VB på det italienske landshold, så er det vidst ikke helt skidt. Slet ikke, når vi primært har brug for en backup.

Jeg er ikke helt uenig - bestemt ikke;)

12 år 4 måneder siden #10 af Real Madrid
Hb: Carvajal, De Sciglio
Cb: Ramos, Pepe, Varane, Nacho
Vb: Marcelo, Moreno

Det er et forsvar efter min smag!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 4 måneder siden #11 af Elkrimi
Di Sciglio ville være et scoop, min fornemmelse er at han er et større talent end Moreno.

Jeg ville langt hellere have en ny Arbeloa end en ny "Coentrao", da Marcelo skal spille 80-90% af alle kampe. Arbeloa vil miste fart over de kommende år og jeg kunne godt se ham trække ind i midterforsvaret som back-up, da det kræver en vis fart at spille back i Madrid!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Elkrimi.

12 år 4 måneder siden #12 af Dios
Di Sciglio er langt mere defensiv end de andre af hvad jeg har fået indtryk af. Derfor kunne han være interessant, da han skulle være udset til at erstatte Arbeloa og ikke Coentrao. Kan man få ham til den pris, så skal man slå til, men han er ikke en back jeg ellers normalt bryder mig om, da han er for "sikker" i sit spil, og ikke er god nok offensivt.

Faktisk synes jeg han minder en del om Arbeloa, men bare hurtigere, og heldigvis for det. Han kan spille begge backs, men det er klart, at begge præstere bedst på højreback, men de er begge yderst kompetente på venstre back.

Jeg håber stadig på Moreno som backup for Marcelo, og faktisk synes jeg 30 millioner Euro er godt givet ud. Spørgsmålet er så bare, om man ikke skal vente 2 sæsoner mere for at finde Arbeloa's erstatning?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum