Tuttosport: Real Madrid har budt på De Sciglio

12 år 4 måneder siden #13 af MMM

Dios skrev: Jeg håber stadig på Moreno som backup for Marcelo, og faktisk synes jeg 30 millioner Euro er godt givet ud. Spørgsmålet er så bare, om man ikke skal vente 2 sæsoner mere for at finde Arbeloa's erstatning?

Samme del af den Italienske presse sender Arbeloa til Napoli til sommer, så det er nok det den hænger på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af baggins
Jeg syntes at vi skal holde på Arbeloa ihvertfald et år i nu. Da han har en god rutine, altid kæmper til det yderste og godt kan affinde sig med en plads på bænken, i de fleste kampe. Hvis vi henter Moreno ind for Coentrao og De Sciglio ind for Arbeloa, ville vi have et meget stærkt forsvar, men jeg tror også at det hurtigt ville føre til utilfredshed, da især De Sciglio er inde i landsholdsvarmen. Derudover ville omkring 48 mil. Euro også være mange penge at bruge på to backup'er.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved baggins.

12 år 4 måneder siden #15 af Dios

MMM skrev:

Dios skrev: Jeg håber stadig på Moreno som backup for Marcelo, og faktisk synes jeg 30 millioner Euro er godt givet ud. Spørgsmålet er så bare, om man ikke skal vente 2 sæsoner mere for at finde Arbeloa's erstatning?

Samme del af den Italienske presse sender Arbeloa til Napoli til sommer, så det er nok det den hænger på.

Okay den havde jeg så ikke set komme :)

Det er klart der skal hentes en erstatning for Arbeloa, men mon ikke man lader ham blive i klubben 1 sæson hvis ikke 2 mere? det tror jeg ihvertfald.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #16 af M_linding
Jeg mener at man bør lade Arbeloa spille en sæson, hvis ikke to, mere.

Ud over at han kan spille begge backpositioner - og gør det fint som HB - så er han også tilfreds med sin status, og opfører sig yderst professionelt.

Så må man heller ikke glemme, at Arbeloa er en uofficiel kaptajn, som giver den 110% til træning, og tager et stort ansvar for andre end sig selv. Så han byder ind med langt mere, end hvad vi ser på fodboldbanen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, baggins, Roesen7, Real Madrid 7, andreashn

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #17 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Tuttosport: Real Madrid har budt på De Sciglio
Jeg er 100 % enig med M_Linding.

Vi hentede også Arbeloa afløser på langt sigt sidste år - i form af Carvajal.

12 år 4 måneder siden #18 af Real Madrid

baggins skrev: Jeg syntes at vi skal holde på Arbeloa ihvertfald et år i nu. Da han har en god rutine, altid kæmper til det yderste og godt kan affinde sig med en plads på bænken, i de fleste kampe. Hvis vi henter Moreno ind for Coentrao og De Sciglio ind for Arbeloa, ville vi have et meget stærkt forsvar, men jeg tror også at det hurtigt ville føre til utilfredshed, da især De Sciglio er inde i landsholdsvarmen. Derudover ville omkring 48 mil. Euro også være mange penge at bruge på to backup'er.

De Sciglio og Moreno er begge unge, og er stadig nye i landsholds sammenhæng, derudover er Coentrao og Arbela begge faste spillere, på deres respektive landshold?

Begge spillere har kun i en kort periode været fast mand, på klubplan, så mon ikke de begge vil gå ydmyg til opgaven i så stor en klub, som Real Madrid?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 4 måneder siden #19 af baggins

Real Madrid skrev:

baggins skrev: Jeg syntes at vi skal holde på Arbeloa ihvertfald et år i nu. Da han har en god rutine, altid kæmper til det yderste og godt kan affinde sig med en plads på bænken, i de fleste kampe. Hvis vi henter Moreno ind for Coentrao og De Sciglio ind for Arbeloa, ville vi have et meget stærkt forsvar, men jeg tror også at det hurtigt ville føre til utilfredshed, da især De Sciglio er inde i landsholdsvarmen. Derudover ville omkring 48 mil. Euro også være mange penge at bruge på to backup'er.

De Sciglio og Moreno er begge unge, og er stadig nye i landsholds sammenhæng, derudover er Coentrao og Arbela begge faste spillere, på deres respektive landshold?

Begge spillere har kun i en kort periode været fast mand, på klubplan, så mon ikke de begge vil gå ydmyg til opgaven i så stor en klub, som Real Madrid?

Arbeloa har jo været fast mand på Madrid stort set i alt sin tid i Madrid. Og derudover har der ikke været den store konkurrence på HB-pladsen hos Spanien, siden Ramos blev rykket ind centralt. Men nu er for Arbeloa 50/50 spiletid i madrid (før sin skade), Azpilicueta for meget spilletid hos Chelsea (godt nok som VB), og så har Juanfran spillet en god sæson for lille søster. Derfor er Arbeloa næsten røget af landsholdet nu, men han kan godt leve med 50/50 eller mindre spilletid, samt at ryge af landsholdet, da han elsker Madrid og allerede har vundet både VM og EM.
Coentrao har heller ikke den store konkurrence på VB i Portugal og derfor spiller han, ikke fordi han fortjener det som sådan.
Moreno og De Sciglio er unge, der er stor konkurrence på henholdvis VB i Spanien og Italien samt HB i Italien. Hvis man overhoved kan sige at Italien spiller med backs. Derfor skal de have en del spilletid for at komme i betragtning til landsholdet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Leveret af Kunena Forum