Disse hold er klar til kvartfinalen
Siempre Madrid skrev: Real Madrid
Barcelona
Atlético Madrid
Chelsea
Manchester United
Bayern München
Dortmund
Paris SG
Mit valg af modstander handler om, hvilke hold der kan generer andre hold mest. Derfor håber jeg ikke, at vi trækker Chelsea, Barcelona, Atletico, Bayern eller Manchester United.
Jeg tror, at de hold som har størst chance mod Bayern er de to engelske hold og Atletico (de tre mest defensive hold, selvom United er hullet som en si mod mindre hold), så derfor vil jeg gerne undgå de fire hold. Barcelona vil jeg gerne undgå, fordi jeg gerne vil se dem mod Dortmund (eller også kunne vi få en chance for revanche mod Dortmund).
PSG ser jeg som det hold, vi lettest kan slå. Selvom de har mange stjerner. Hvis vi United ikke får Bayern, og vi ikke får PSG, så ser jeg gerne de to hold imod hinanden, forudsat at vi trækker vinderen senere i turneringen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
BBB skrev:
Barcelona
Atlético Madrid
Chelsea
Manchester United
Bayern München
Dortmund
Paris SG
Mit valg af modstander handler om, hvilke hold der kan generer andre hold mest. Derfor håber jeg ikke, at vi trækker Chelsea, Barcelona, Atletico, Bayern eller Manchester United.
Jeg tror, at de hold som har størst chance mod Bayern er de to engelske hold og Atletico (de tre mest defensive hold, selvom United er hullet som en si mod mindre hold), så derfor vil jeg gerne undgå de fire hold. Barcelona vil jeg gerne undgå, fordi jeg gerne vil se dem mod Dortmund (eller også kunne vi få en chance for revanche mod Dortmund).
PSG ser jeg som det hold, vi lettest kan slå. Selvom de har mange stjerner. Hvis vi United ikke får Bayern, og vi ikke får PSG, så ser jeg gerne de to hold imod hinanden, forudsat at vi trækker vinderen senere i turneringen.
Jeg er godt nok uenig i det indlæg.
Den klart nemmeste modstander for Real Madrid er United, hvis du spørger mig. De står rigtig svagt defensivt og er ideløse offensivt. Real Madrid vil kunne stå kompakt på Old Trafford og knuse dem på kontra. På Bernabeu vil United knække sammen, hvis de blev presset defensivt. United mangler simpelthen klassen på rigtig mange pladser. Smalling, Cleverly, Rafael, Ferdinand, Vidic, Fellaini, Young og Nani er kort sagt ikke gode nok til at konkurrere mod de bedste.
Dortmund er uden Lewandowski i det første opgør grundet karantæne. Derudover har de langtidsskader til Subotic, Gundogan, Blaszczykowski og Bender. Læg dertil at Reus kun lige er kommet tilbage fra en skade. Dortmund har samtidig tabt deres seneste to hjemmekampe og bundniveauet har været skræmmende lavt i denne sæsonen. Dortmund er i mine øjne en ønskemodstander for samtlige hold.
PSG er det mest undervurderet hold blandt de resterende. De spiller god balanceret fodbold, hvor især fronttrioen med Zlatan, Cavani og Lavezzi er i den absolutte topklasse. De har samtidig 8 points forspring ned til Monaco i ligaen, så de kan koncentrere sig fuldt ud om Champions League. PSG har kvaliteten til at drille alle storholdene, herunder Bayern München.
Chelsea og Atletico er forfærdelige modstandere, så jeg håber de trækker hinanden :)
Storken skrev:
BBB skrev:
Barcelona
Atlético Madrid
Chelsea
Manchester United
Bayern München
Dortmund
Paris SG
Jeg er godt nok uenig i det indlæg.
Den klart nemmeste modstander for Real Madrid er United, hvis du spørger mig. De står rigtig svagt defensivt og er ideløse offensivt. Real Madrid vil kunne stå kompakt på Old Trafford og knuse dem på kontra. På Bernabeu vil United knække sammen, hvis de blev presset defensivt. United mangler simpelthen klassen på rigtig mange pladser. Smalling, Cleverly, Rafael, Ferdinand, Vidic, Fellaini, Young og Nani er kort sagt ikke gode nok til at konkurrere mod de bedste.
Dortmund er uden Lewandowski i det første opgør grundet karantæne. Derudover har de langtidsskader til Subotic, Gundogan, Blaszczykowski og Bender. Læg dertil at Reus kun lige er kommet tilbage fra en skade. Dortmund har samtidig tabt deres seneste to hjemmekampe og bundniveauet har været skræmmende lavt i denne sæsonen. Dortmund er i mine øjne en ønskemodstander for samtlige hold.
PSG er det mest undervurderet hold blandt de resterende. De spiller god balanceret fodbold, hvor især fronttrioen med Zlatan, Cavani og Lavezzi er i den absolutte topklasse. De har samtidig 8 points forspring ned til Monaco i ligaen, så de kan koncentrere sig fuldt ud om Champions League. PSG har kvaliteten til at drille alle storholdene, herunder Bayern München.
Chelsea og Atletico er forfærdelige modstandere, så jeg håber de trækker hinanden :)
Dios har givet dig et TAK, så jeg ved, at jeg har ret. ;-)
Forudsat at Moyes ikke er en gennemført idiot, så vil han kunne finde inspiration til at forkrampe noget af vores spil, hvis han kigger ganske kort tilbage i tiden. De to kampe mod United var forfærdelige at se, og det var bygget op omkring, at de kunne trække sig tilbage. Det var forventet, hvilket det ikke er i PL. Jeg er enig i, at United er ringe for tiden, men jeg vil stadig gerne undgå dem. Lad dem være et af de hold, som de andre kan slå ud, for jeg tror, at de har fået sig en kæmpe opvågning efter kampen mod Olympiakos, og de kan vel ikke spille så ringe både i 1/8 og i 1/4?
PSG slog vi med et halvt reservehold for mindre end 3 måneder siden. Er de blevet meget bedre siden? Hvis jeg husker ret, så havde de netop den fronttrio med mod os. Jeg tror ikke, at PSG er mere undervurderet, end United bliver i øjeblikket.
Mht. Dortmund så ændrer det ikke på, at jeg gerne vil se dem mod Barca. Det er jo heller ikke fordi, at Barca har været vildt godt kørende på det seneste ;-)
- Storken
- Gæst
-
BBB skrev: Dios har givet dig et TAK, så jeg ved, at jeg har ret. ;-)
Forudsat at Moyes ikke er en gennemført idiot, så vil han kunne finde inspiration til at forkrampe noget af vores spil, hvis han kigger ganske kort tilbage i tiden. De to kampe mod United var forfærdelige at se, og det var bygget op omkring, at de kunne trække sig tilbage. Det var forventet, hvilket det ikke er i PL. Jeg er enig i, at United er ringe for tiden, men jeg vil stadig gerne undgå dem. Lad dem være et af de hold, som de andre kan slå ud, for jeg tror, at de har fået sig en kæmpe opvågning efter kampen mod Olympiakos, og de kan vel ikke spille så ringe både i 1/8 og i 1/4?
PSG slog vi med et halvt reservehold for mindre end 3 måneder siden. Er de blevet meget bedre siden? Hvis jeg husker ret, så havde de netop den fronttrio med mod os. Jeg tror ikke, at PSG er mere undervurderet, end United bliver i øjeblikket.
Mht. Dortmund så ændrer det ikke på, at jeg gerne vil se dem mod Barca. Det er jo heller ikke fordi, at Barca har været vildt godt kørende på det seneste ;-)
Dios har gjort sig flere seriøse overvejelser end de fleste herinde... Ikke at det siger så meget ;-)
United er simpelthen ikke bedre end det de har vist. Ferguson holdt dem bare kunstigt oppe i sidste sæson. Hvis man ser på spillermaterialet, så er det reelt set kun Carrick, Rooney og van Persie der har international klasse. Der er dog fremtidsudsigter i Phil Jones, Januzaj og de Gea. Mata er ikke inkluderet, da han ikke er spilleberettiget i Champions League. Derudover er Moyes ekstremt primitiv i sin tilgang. Han kan under ingen omstændigheder vinde på taktikbrættet mod Mourinho, Ancelotti, Laurent Blanc eller Guardiola. United vil blive skudt fuldstændig i sænk, hvis de trækker Bayern eller Real Madrid.
PSG er blevet et solidt fodboldhold i denne sæson. De spiller langt mere som et hold og er stabile i deres præstationer. Du må undskylde, hvis jeg ikke giver det store for venskabskampe.
Barca må meget gerne trække Dortmund. Jeg har set mange af deres kampe i denne sæson, og de spiller til tider frygteligt. Det eneste positive er, at Hummels er tilbage, da de har været hårdt ramt defensivt.
Hvis Olympiakos's offensive kræfter kan true dem, så kan jeg altså ikke forestille mig hvad vores offensive kræfter vil gøre mod dem.
Giver altså ingen mening for mig, sorry.
Florentino Pérez
- Storken
- Gæst
-
Sidste rundes prügelknabe Schalke og Leverkusen er henholdsvis 1 og 3 point efter Dortmund i tabellen. Det siger bare alt om Dortmunds nuværende forfatning.
Manchester er klart yndlings modstander. Men vi skal slå alle. Kunne dog være dejligt med Bayern-Barcelona allerede nu ;)
Bismo skrev: Jeg håber så meget på, at PSG møder Bayern og Barca møder Chelsea. Det ville være nogle super spændende kampe. Real må gerne trække Dortmund eller United
Eller Chelsea vs. Bayern! Uff! Mou vs. Guardiola, revanche fra CL finalen, der er så meget historie i dette opgør.
Det her tegner til at blive et af de mest spændende CL opgør nogensinde!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
1. Real Madrid vs. Manchester United
2. Dortmund vs. Atletico Madrid
3. Chelsea vs. Bayern München
4. Barcelona vs. PSG
Hvor kamp 1 og 2 parres i semifinalen og 3 og 4. Dette er drømmescenarie i forhold til den letteste vej til finalen. Et United hold i elendig forfatning - en sejr mod et græsk hold ændrer ikke på dette. Dortmund er ligeså svingende og mangler i den grad profiler (måske det var en fordel at få dem i kvartfinalen, hvor Lewandovski er ude i første kamp?). I hvert fald utroligt ringe, at man er sat så grumt i ligaen og næsten kommer i problemer mod Zenit. Til sidst Atletico, hvor vi påtrods af vanskeligheder i nogle af de indbyrdes opgør i denne sæson, alligevel må siges at have overtaget.
Hvis jeg var garanteret sejr, ville jeg dog nyde mest at slå Chelsea, Barca og tilsidst Bayern ud :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
¡Hala Madrid!