Disse hold er klar til kvartfinalen

12 år 4 måneder siden #25 af Raul-rik
Twitter lukker ned imorgen, hvis det ender sådan dér !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #26 af Roesen7

andreashn skrev:

Det var for et kort øjeblik på Twitter inden det blev slettet igen...

Fake! Der florerer flere af sådanne billeder - har bl.a. også set hvor vi møder United, så det er nok bare en god gang photoshop :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 4 måneder siden #27 af Jaken
Jeg har 3 ønsker til lodtrækningen:

1. At hverken Real Madrid, Barcelona eller Atletico bliver pareret med hinanden. Begrundelsen: at der simpelthen har været så mange af de kampe over de senere år, at jeg ville foretrække nogle nye opgør.

2. At vi undgår Chelsea og Bayern. Chelsea tror jeg ville kunne volde os gevaldige problemer med deres stramme organisation og dygtige omstillinger. Hvad Bayern angår er det såre simpelt - det er for stort et opgør til dette stadie af turneringen.

3. At Bayern får kompetent modstand. Jeg har stadig ikke ordentligt fået hittet deres reelle styrke ud, så jeg er meget interesseret i at se dem an mod en modstander af højere kaliber end eks. Schalke eller HSV.

Bliver de ønsker opfyldt, efterlader det som bekendt 3 mulige modstandere: United, Dortmund og PSG. United fik min stemme i afstemningen, men den kunne ligeså vel have gået til Dortmund. Af de tilbageværende hold er de højst sandsynligt (utvivlsomt) turneringens to svageste. United ville være den lettere af de to, men muligheden for revanche mod Dortmund er temmelig svær at afslå, skal jeg være ærlig at sige.

PSG ville jeg heller ikke have de store indvendinger mod. Fint opgør. Svær modstander uden at være for stor en mundfuld.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 4 måneder siden #28 af JesperA
Lillesøster kunne nu ellers være hyggelig, så går de også glip af et par millioner og en semifinale :)

Dortmund ligger lige til højrebenet, de har mistet Götze, Gündogan er skadet, forsvaret sejler, og Lewa præsterer ikke som i sidste sæson, måske er hans tanker i München. Det eneste der vil være lige så skræmmende som sidste sæson ved dem, er deres forrygende kulisse på Westfalen! United er et hold i dyb krise, det ændrer en fin sejr over et tamt Olympiakos-hold ikke på, de ville også være en relativ overkommelig modstander.

Men fik jeg lov at bestemme, så ville jeg blot undgå Bayern indtil finalen. Jeg er stensikker på at vi kan slå samtlige hold i verden over to kampe, pånær Bayern. Dem ser jeg bedst muligheder imod, hvis der blot skal spilles en enkelt kamp :)

In Carlo I trust, jeg kan slet ikke understrege hvor glad jeg er for ham og hans indflydelse på klubben, han er hele vejen igennem det perfekte match! Mourinho skaber sig videre i London, mens vi endelig har fået en manager med stil og klasse, en fantastisk attraktiv spillestil, god mandskabspleje, men samtidig også autoritet og respekt omkring sin person, der ikke finder sig i alt (Özil).

12 år 4 måneder siden #29 af Steen
Real Madrid - Manchester United
Barcelona - Bayern
Chelsea - PSG
Dortmund - Atletico Madrid

Dette ville være perfekt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

12 år 4 måneder siden #30 af Dios

Steen skrev: Real Madrid - Manchester United
Barcelona - Bayern
Chelsea - PSG

Så ville vi, Bayern og Chelsea højst sandsynligt gå videre, og det vil skabe 1 fantastisk lodtrækningsmulighed til semifinalen. Kunne det ikke være federe, hvis det hed:

Real Madrid - Man Utd
Chelsea - Bayern
Psg - Barcelona
Dortmund - Atletico Madrid.

Så bliver 1 af de 2 hold som man vel burde frygte mest slået ud af kvartfinalen, og de andre modstandere er forholdsvis overkommelige Barcelona/Psg og Dortmund/At. Madrid. Alle hold er fantastiske, men de 4 nævnte hold burde alle være hold Real Madrid ville kunne slå.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Dios.

12 år 4 måneder siden #31 af Steen
Dios skrev:

Så ville vi, Bayern og Chelsea højst sandsynligt gå videre, og det vil skabe 1 fantastisk lodtrækningsmulighed til semifinalen. Kunne det ikke være federe, hvis det hed:

Real Madrid - Man Utd
Chelsea - Bayern
Psg - Barcelona

Så bliver 1 af de 2 hold som man vel burde frygte mest slået ud af kvartfinalen, og de andre modstandere er forholdsvis overkommelige Barcelona/Psg og Dortmund/At. Madrid. Alle hold er fantastiske, men de 4 nævnte hold burde alle være hold Real Madrid ville kunne slå.

Det kunne også være godt, jeg frygter dog mere Barcelona end jeg frygter Chelsea, så jeg ville foretrække at de røg ud allerede i næste runde. De ryger ikke ud til PSG hvis de trækker dem, det er jeg sikker på.

Vi må se hvor heldige vi er i morgen, jeg føler lidt at vi trækker PSG/Bayern..
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.

12 år 4 måneder siden #32 af Dios

Steen skrev: Dios skrev:

Real Madrid - Man Utd
Chelsea - Bayern
Psg - Barcelona

Det kunne også være godt, jeg frygter dog mere Barcelona end jeg frygter Chelsea, så jeg ville foretrække at de røg ud allerede i næste runde. De ryger ikke ud til PSG hvis de trækker dem, det er jeg sikker på.

Vi må se hvor heldige vi er i morgen, jeg føler lidt at vi trækker PSG/Bayern..

Sådan ser vi jo forskelligt på tingene :)

Som situationen er nu, så frygter jeg på ingen måde Barcelona, og jeg bliver godt nok rystet hvis vi ikke vinder overlegent. Kommer vi foran i opgøret, så tror jeg filmen knækker for Barcelona, og de vil have noget svært ved at komme tilbage. De har utrolig meget klasse, men det er ikke et ord jeg vil bruge om deres defensiv eller deres balance på holdet, og faktisk er deres offensiv heller ikke specielt skræmmende, hvis Messi og Neymar fortsætter på denne måde.
Alt kan selvfølgelig ændre sig efter søndag, og der vil jeg blive lidt klogere på hvor Barcelona egentlig står henne. Jeg er nemlig begyndt og se Barcelona spille, da jeg egentlig elsker og se dem lide, og selvom 7-0 lyder overlegent, så var de skrækkelige dårlige imod Osasuna de første 20 min. og gav rigtig mange chancer væk, som bliver straffet godt og grundigt af et hold med kvalitet.

Psg er faktisk et rigtig godt hold. De har en fin balance på holdet, og har kvalitetsspillere stort set hele vejen rundt. De kunne sagtens drille, og går de ligeså uimponeret indtil kampen imod Barcelona som sidste år, så har de en god chance tror jeg.

Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Dios.

12 år 4 måneder siden #33 af Steen
Dios skrev:

Sådan ser vi jo forskelligt på tingene :)

Som situationen er nu, så frygter jeg på ingen måde Barcelona, og jeg bliver godt nok rystet hvis vi ikke vinder overlegent. Kommer vi foran i opgøret, så tror jeg filmen knækker for Barcelona, og de vil have noget svært ved at komme tilbage. De har utrolig meget klasse, men det er ikke et ord jeg vil bruge om deres defensiv eller deres balance på holdet, og faktisk er deres offensiv heller ikke specielt skræmmende, hvis Messi og Neymar fortsætter på denne måde.
Alt kan selvfølgelig ændre sig efter søndag, og der vil jeg blive lidt klogere på hvor Barcelona egentlig står henne. Jeg er nemlig begyndt og se Barcelona spille, da jeg egentlig elsker og se dem lide, og selvom 7-0 lyder overlegent, så var de skrækkelige dårlige imod Osasuna de første 20 min. og gav rigtig mange chancer væk, som bliver straffet godt og grundigt af et hold med kvalitet.

Psg er faktisk et rigtig godt hold. De har en fin balance på holdet, og har kvalitetsspillere stort set hele vejen rundt. De kunne sagtens drille, og går de ligeså uimponeret indtil kampen imod Barcelona som sidste år, så har de en god chance tror jeg.

Jeg ville ønske, at jeg havde det på samme måde... Jeg er godt nok bange for søndagens Clasico, jeg tror at Barcelona vinder.. Du har ret i, at de ikke har set alt for gode ud på det sidste, og de har tabt deres seneste to udebaneopgør, men når Barcelona skruer op for deres spil, så er det svært for hvilket som helst hold at følge med. Jeg frygter at Barcelona starter med Busquets, Xavi, Fabregas og Iniesta.. Når alle disse spiller på samme tid, så er det rigtig svært at få og holde på bolden, og det ved Tata. De stiller sikkert op i samme opstilling som de gjorde imod Manchester City.. Måske stiller de op uden Neymar, som har set svag ud.
Egentligt så ved jeg ikke hvad Tata og hans Barcelona kan, jeg har ikke været særligt imponeret over nogle af deres kampe, men jeg ved heller ikke hvad Carlo's Madrid kan. Indtil videre så har vi floppet i alle store kampe, undtagen i de to CdR kampe imod Atletico Madrid.

Sikke en weekend det ville være, hvis vi trækker United i morgen, Barcelona får Bayern og vi så vinder El Clasico!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.

12 år 4 måneder siden #34 af Dios
Steen skrev:

Jeg ville ønske, at jeg havde det på samme måde... Jeg er godt nok bange for søndagens Clasico, jeg tror at Barcelona vinder.. Du har ret i, at de ikke har set alt for gode ud på det sidste, og de har tabt deres seneste to udebaneopgør, men når Barcelona skruer op for deres spil, så er det svært for hvilket som helst hold at følge med. Jeg frygter at Barcelona starter med Busquets, Xavi, Fabregas og Iniesta.. Når alle disse spiller på samme tid, så er det rigtig svært at få og holde på bolden, og det ved Tata. De stiller sikkert op i samme opstilling som de gjorde imod Manchester City.. Måske stiller de op uden Neymar, som har set svag ud.
Egentligt så ved jeg ikke hvad Tata og hans Barcelona kan, jeg har ikke været særligt imponeret over nogle af deres kampe, men jeg ved heller ikke hvad Carlo's Madrid kan. Indtil videre så har vi floppet i alle store kampe, undtagen i de to CdR kampe imod Atletico Madrid.

Sikke en weekend det ville være, hvis vi trækker United i morgen, Barcelona får Bayern og vi så vinder El Clasico!

Når samtlige Barca spillere rammer topniveauet, så er de klart et af de bedste hold stadig. Problemet for dem har været, at Tata vil spille mere direkte end de er vant til, og det har faktisk fået dem til at virke usikre. Læg dertil til, at spillere som Pique, Alves, Xavi, Fabregas, Iniesta, Messi og Neymar har underpræsteret i denne sæson, og de slet ikke kan omstille sig, så ser det altså ikke godt ud for dem. Iniesta har på sædvanligvis holdt et højt niveau som den eneste, men med mange skader osv. så er der lidt langt imellem stadig synes jeg.

Mit problem er simpelthen, at Real Madrid bliver gjort meget bedre end de virkelig er. Eller det frygter jeg, for som du selv siger, så har vi underpræsteret når vi har mødt kvalitet.
Vi blev spillet ud af banen i begge opgør imod At. Madrid i ligaen. Godt nok var det af taktiske årsager i det første møde, og jeg var virkelig skuffet efter vores sidste møde på Vicente Calderon, hvor vi ikke fik et ben tll jorden, men slap udmærket fra det. Vi vandt så godt nok overlegent i Cdr, men 2 usædvanlig heldige mål i første opgør lukkede reelt begge kampe.
Imod Barcelona havde vi en halvleg hver, men tabte.

Jeg glæder mig til og se hvor Real Madrid egentlig står henne, for indtil videre har det set rigtig godt ud, men modstanden har bare ikke været god nok.

Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 4 måneder siden #35 af BBB

Dios skrev:

Steen skrev: Real Madrid - Manchester United
Barcelona - Bayern
Chelsea - PSG

Real Madrid - Man Utd
Chelsea - Bayern
Psg - Barcelona

Det perfekte ville være, at Chelsea og Bayern får hinanden lige inden vi møder et af de to hold. Helst med Chelsea som vinder efter de har fået nogle karantæner til defensiven.

Jeg er temmelig nervøs omkring den lodtrækning, og jeg vil helst ikke møde Bayern. Resten kan vi godt tage, selvom Chelsea også ville være trist (men forhåbentlig vil hele holdet være opsat mod Mourinho).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

12 år 4 måneder siden #36 af madrid2000
Vi får Dortmund. Barca for Atl.

Begge starter hjemme
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Leveret af Kunena Forum