Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente

12 år 4 måneder siden #13 af Steen
AlenSahinovic skrev:

'I dag får vi at se, hvor godt dette hold egentligt er''.

Så hvis vi idag taber over et hold som FC Barcelona så er vi ikke så gode eller?

Næh, ikke så gode som folk gør os til i hvert fald. Så er vi bestemt ikke næsten lige så gode som Bayern, som medierne og andre fans skriver.

''Derfor forventer jeg ikke en sejr, jeg regner med at Barcelona vinder, måske 0-2.. Jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl, men jeg tror ikke at vi vinder.''

Det synes jeg godt nok er en lidt kedelig holdning og have til dagens kamp, håber ikke spillerne eller fans på stadion tænker det samme.

Det er vel ligegyldigt om det er kedeligt eller ej, hvis det er det jeg tror, så skal jeg da skrive det. Min holdning påvirker ikke udfaldet af kampen. Jeg håber heller ikke at fansene har det på samme måde, men det er fint hvis de har det. Bare fordi at man frygter modstanderen, så betyder det ikke at man skal vise det. Man kan sagtens juble og heppe på holdet alligevel.

Vi ligger nummer et i La Liga over to rigtige stærke hold som FC Barcelona og Atl. Madrid, vi er i finalen i Copa Del Rey [hvor vi slog Atl. Madrid ud, sammenlagt 5-0], og er i kvartfinalerne i Champions League. Jeg har en rimelig god fornemmelse om hvor godt et hold vi er [måske det bedste hold siden 99?], selv hvis vi skulle gå over og tabe til et så stærkt hold som FC Barcelona idag.

Se på resultaterne mod de gode hold. Jeg er ligeglad med om vi kan slå Almeria 5-0. Det er altid dejligt at score mange mål, men jeg bedømmer ikke holdet ud fra kampe mod Almeria, Valladoid osv. Jeg bedømer holdet ud fra de store kampe. Uafgjort til Villarreal, Bilbao og Atletico Madrid, hvor vi i alle kampe blev udspillet og var heldige med at få ét point. Nederlag til Barcelona og Atletico Madrid.
Den eneste grund til at vi ligger over dem, det er fordi at vi har været stærke mod de små hold og på udebane. Mod Juventus spillede vi igen vanvittig dårligt.
I CdR vandt vi godt nok over Atletico Madrid, men de udspillede os i ligaen.

En uafgjort ville heller ikke være en katastrofe, men jeg tror simpelthen ikke på at vi taber idag, specielt ikke med det hold vi har.

Når ja, fordi Barcelona's hold er jo ikke godt...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af M_linding
Steen

Din negative S.O.B;)

Du vælger jo også, at fortolke kampene på en helt absurd måde.

Vi tabte til Atletico og Barcelona i efteråret - den er go' nok. Men det var jo før, at Ancelotti og holdet var i nærheden af at have fundet melodien. Det er slet ikke det samme Real Madrid-hold, som går på banen i aften.

Kampene mod Juventus var fine. Her forstår jeg faktisk ikke hvad du mener? Vi fik fire point, og spillede ganske fornuftigt... Især taget i betragtning, at kampene lå i efteråret.

Vi gennemtævede forresten og Gala og Schalke - men dem har du vel degraderet til mindre hold, for at få den tese til at passe;)

Uafgjort mod Bilbao og Atletico er vel også godkendt. Der er jo ikke andre hold som kan gøre det bedre... Må jeg minde om, at Barcelona tabte i Bilbao, spillede 0-0 mod Atletico og tabte til Valencia (som vi slog). De burde i øvrigt også have tabt til Sevilla...

Har du overhovedet fulgt med i La Liga i 2014? For det virker som om, at du tror at vi er i 2013 stadigvæk....:)
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, LasseRMD, Sahinovic

12 år 4 måneder siden #15 af SR4
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 4 måneder siden #16 af Sahinovic

Steen skrev: AlenSahinovic skrev:

'I dag får vi at se, hvor godt dette hold egentligt er''.

Så hvis vi idag taber over et hold som FC Barcelona så er vi ikke så gode eller?

Næh, ikke så gode som folk gør os til i hvert fald. Så er vi bestemt ikke næsten lige så gode som Bayern, som medierne og andre fans skriver.

''Derfor forventer jeg ikke en sejr, jeg regner med at Barcelona vinder, måske 0-2.. Jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl, men jeg tror ikke at vi vinder.''

Det synes jeg godt nok er en lidt kedelig holdning og have til dagens kamp, håber ikke spillerne eller fans på stadion tænker det samme.

Det er vel ligegyldigt om det er kedeligt eller ej, hvis det er det jeg tror, så skal jeg da skrive det. Min holdning påvirker ikke udfaldet af kampen. Jeg håber heller ikke at fansene har det på samme måde, men det er fint hvis de har det. Bare fordi at man frygter modstanderen, så betyder det ikke at man skal vise det. Man kan sagtens juble og heppe på holdet alligevel.

Vi ligger nummer et i La Liga over to rigtige stærke hold som FC Barcelona og Atl. Madrid, vi er i finalen i Copa Del Rey [hvor vi slog Atl. Madrid ud, sammenlagt 5-0], og er i kvartfinalerne i Champions League. Jeg har en rimelig god fornemmelse om hvor godt et hold vi er [måske det bedste hold siden 99?], selv hvis vi skulle gå over og tabe til et så stærkt hold som FC Barcelona idag.

Se på resultaterne mod de gode hold. Jeg er ligeglad med om vi kan slå Almeria 5-0. Det er altid dejligt at score mange mål, men jeg bedømmer ikke holdet ud fra kampe mod Almeria, Valladoid osv. Jeg bedømer holdet ud fra de store kampe. Uafgjort til Villarreal, Bilbao og Atletico Madrid, hvor vi i alle kampe blev udspillet og var heldige med at få ét point. Nederlag til Barcelona og Atletico Madrid.
Den eneste grund til at vi ligger over dem, det er fordi at vi har været stærke mod de små hold og på udebane. Mod Juventus spillede vi igen vanvittig dårligt.
I CdR vandt vi godt nok over Atletico Madrid, men de udspillede os i ligaen.

En uafgjort ville heller ikke være en katastrofe, men jeg tror simpelthen ikke på at vi taber idag, specielt ikke med det hold vi har.

Når ja, fordi Barcelona's hold er jo ikke godt...

Bayern? Hvem har Bayern spillet mod som var gode eller på niveau med FC Barcelona eller Atl. Madrid?

Manchester City? Nej, absolut chanceløse mod FC Barcelona, og de er så ustabile. [Har fulgt dem hele sæsonen]

Arsenal? Bayern lignede et tegneseriehold de første 25 min af kampen, også kommer det røde kort, så bliver kampen jo anderledes. Så kommer kampen på hjemmebane mod Arsenal hvor medierne og folk som dig gjorde dem bedre end de egenligt var, også ende det med et 1-1 på hjemmebane mod et dårligt Arsenal hold.

Så ifølge dig så burde Bayern heller ikke være lige så gode som folk og medierne gør dem til, fordi de har jo heller ikke vundet over nogle gode store hold?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 4 måneder siden #17 af Pelle

SR4 skrev: www.facebook.com/photo.php?fbid=98541704...2068.&type=3&theater hehe :D

Hahaha det er god lir!!! :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 4 måneder siden #18 af Steen
M_linding skrev:

Du vælger jo også, at fortolke kampene på en helt absurd måde.

Vi tabte til Atletico og Barcelona i efteråret - den er go' nok. Men det var jo før, at Ancelotti og holdet var i nærheden af at have fundet melodien. Det er slet ikke det samme Real Madrid-hold, som går på banen i aften.

Vi ved jo ikke hvilket Real Madrid hold der kommer på banen i aften. Ja, et hold der ikke har tabt i omkring 30 kampe.. Det er flot klaret, men vi har ikke vundet over de store hold.. Jeg har allerede nævnt hvilke.

Kampene mod Juventus var fine. Her forstår jeg faktisk ikke hvad du mener? Vi fik fire point, og spillede ganske fornuftigt... Især taget i betragtning, at kampene lå i efteråret.

Fine? Vi blev udspillet i begge opgør? Selve resultaterne er gode, men det var spillet bestemt ikke.

Vi gennemtævede forresten og Gala og Schalke - men dem har du vel degraderet til mindre hold, for at få den tese til at passe;)

Hvis du har fulgt Galatasaray i denne sæson, så vil du finde ud af, at de ikke er gode. Og slet ikke da vi vandt 6-1 hvor Fatih Terim stadig var træneren. Schalke sejren var god, men de er ikke et stort hold. Bayern kom foran 4-0 efter blot 30 minutter mod dem. De er et godt hold, men de er ikke et stort hold. 6-1 på udebane er stadig rigtig godt, men de er ikke på niveau med Barcelona eller Atletico Madrid.

Uafgjort mod Bilbao og Atletico er vel også godkendt. Der er jo ikke andre hold som kan gøre det bedre... Må jeg minde om, at Barcelona tabte i Bilbao, spillede 0-0 mod Atletico og tabte til Valencia (som vi slog). De burde i øvrigt også have tabt til Sevilla...

Så du bedømmer vores resultater ved at sammenligne med de andres? Så nederlag til Valladoid ville være godkendt, da Barcelona også tabte der? De vandt i øvrigt også over Valencia på udebane, ligesom os. Vi har endnu ikke spillet mod dem på hjemmebane, så det kan du ikke sammenligne. Men mon ikke vi vinder..

Har du overhovedet fulgt med i La Liga i 2014? For det virker som om, at du tror at vi er i 2013 stadigvæk....:)

Det har jeg skam, og jeg har set et hold vinde en masse kampe, som de vel egentligt burde vinde, men jeg har også set et hold der bliver udspillet mod bedre modstandere.

12 år 4 måneder siden #19 af CRSeven
Hold da op pessimismen længe leve - typisk dansk fænomen.

Jeg tror og håber på en sejr, men det kræver selvfølgelig en koncentreret indsats fra gutterne!

12 år 4 måneder siden #20 af Steen
AlenSahinovic skrev:

Bayern? Hvem har Bayern spillet mod som var gode eller på niveau med FC Barcelona eller Atl. Madrid?

Manchester City? Nej, absolut chanceløse mod FC Barcelona, og de er så ustabile. [Har fulgt dem hele sæsonen]

Arsenal? Bayern lignede et tegneseriehold de første 25 min af kampen, også kommer det røde kort, så bliver kampen jo anderledes. Så kommer kampen på hjemmebane mod Arsenal hvor medierne og folk som dig gjorde dem bedre end de egenligt var, også ende det med et 1-1 på hjemmebane mod et dårligt Arsenal hold.

Så ifølge dig så burde Bayern heller ikke være lige så gode som folk og medierne gør dem til, fordi de har jo heller ikke vundet over nogle gode store hold?

De udspillede Manchester City, og de har vundet næsten alle deres kampe i Bundesligaen, de har ikke tabt én eneste.
De var ikke gode mod Arsenal, men de har vel lov til at spille en dårlig kamp i ny og næ. Selvom de spiller dårligt, så vinder de. Det kan vi ikke prale af. Jeg synes egentligt at Heynckes' Bayern er bedre end Pep's, men Bayern er stadig verdens bedste hold lige pt.

Jeg ved ikke om du fulgte med i sidste sæson, men der vandt Bayern The Treble. Det tæller også med, når man skal vurdere et hold.

12 år 4 måneder siden #21 af Sahinovic

Steen skrev: AlenSahinovic skrev:

De udspillede Manchester City, og de har vundet næsten alle deres kampe i Bundesligaen, de har ikke tabt én eneste.
De var ikke gode mod Arsenal, men de har vel lov til at spille en dårlig kamp i ny og næ. Selvom de spiller dårligt, så vinder de. Det kan vi ikke prale af. Jeg synes egentligt at Heynckes' Bayern er bedre end Pep's, men Bayern er stadig verdens bedste hold lige pt.

Jeg ved ikke om du fulgte med i sidste sæson, men der vandt Bayern The Treble. Det tæller også med, når man skal vurdere et hold.

Ja og Manchester City vandt 3-2 over FC Bayern på deres hjemmebane? Og igen, Manchester City er ikke et tophold, så igen ikke nogen stor præstation mod Manchester City.

Bundesligaen gider jeg egentligt ikke og snakke om, det er bare en liga fyldt med Almeria hold, på nær Dortmund, som alligevel ikke er stærke i år.

Ja de vandt The Treble under Jupp, de har stadig ikke opnået noget med Pep endnu. De mangler stadig at møde et stærkt hold, som der stadig går noget tid med, for næste gang møder de jo et elendigt midterhold fra Premier League i Champions League.

Så ifølge dig så bure Bayern heller ikke være SÅ gode som folk gør dem til, da de jo mangler at møde et godt hold, og ikke bare Almeria og Valladolid hold.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 4 måneder siden #22 af Steen
Så du mener ikke at Manchester City er et godt hold? Vi har ikke vundet over Barcelona, Bilbao, Atletico Madrid (i ligaen), og Villarreal. Du mener ikke at Manchester City er et stort hold, så siger vi det, men der er ikke tvivl om at de er større end Gala eller Schalke. Så hvordan vil du så vurdere vores hold?

Kan du godt lave en top 3 over de hold du mener er de bedste i verden?

12 år 4 måneder siden #23 af Sahinovic

Steen skrev: Så du mener ikke at Manchester City er et godt hold? Vi har ikke vundet over Barcelona, Bilbao, Atletico Madrid (i ligaen), og Villarreal. Du mener ikke at Manchester City er et stort hold, så siger vi det, men der er ikke tvivl om at de er større end Gala eller Schalke. Så hvordan vil du så vurdere vores hold?

Jamen jeg vurdere ud fra hvordan vi står i ligaen og i de andre turneringer. Så hvis det ender med at vi taber mod Barcelona idag, men stadig ender med at vinde La Liga så er vi de bedste i Spanien.

Som det står til nu, og hvis jeg kun skulle tænke i momentet så ville det være:

1. Real Madrid
2. Bayern
3. FC Barcelona

Florentino Pérez

12 år 4 måneder siden #24 af Real-MOU

Steen skrev: Så du mener ikke at Manchester City er et godt hold? Vi har ikke vundet over Barcelona, Bilbao, Atletico Madrid (i ligaen), og Villarreal. Du mener ikke at Manchester City er et stort hold, så siger vi det, men der er ikke tvivl om at de er større end Gala eller Schalke. Så hvordan vil du så vurdere vores hold?

Vi har vundet over Bilbao, Villarreal og Atletico. Og det er en Præstation at vinde 2 x 6-1 på udebane i Tyskland og Tyrkiet
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Real-MOU.

Leveret af Kunena Forum