Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente

10 år 4 dage siden #49 af raul7=kongen
Og..... Rolig nu, vi ligger stadig okay og med nogle marginaler havde vi også taget den i dag. En sejr mod Sevilla på onsdag og vi vil fortsat være favoritter til titlen.

Det eneste jeg for alvor håber er, at vi får skiftet Ramos eller Pepe ud for Varane med lidt ro. Derudover synger Alonso godt nok på sidste vers.

Men kan folk ikke bare lade være at skændes, holde tonen og lade være at tro, at alt falder på gulvet pga. et nederlag i dag - tak!
Sidste redigering: 10 år 4 dage siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #50 af Bismo
Fuldstændig hjernedødt af Ramos at begå det straffe! Heller at de fik et mål til 3-3 end, at de både får et mål og, at vi får en mand vist ud. Varane klarer det langt bedre og lukker fuldstændigt af for Messi.

Generelt set ikke en kamp at være stolt af, og som udstiller en del svagheder.

På den anden side kan man sige, at vi havde de klart største chancer, og hvis Benz bare havde scoret på en eller to mere af de mange friløbere, han havde, havde kampen set anderledes ud.

Jeg aner ikke, hvorfor vi bare tonser mod mål, i stedet for lige at tage tempoet en tand ned, og kombinere os frem til chancer. De brænder jo fuldstændigt sammen, hver gang vi kombinerer foran deres boks. Vi spiller uden balance, og det resulterer i en kamp, hvor vi tonser rundt frem og tilbage fra det ene felt til det andet. Kampen er alt for åben, og vi har aldrig helt kontrol over tingene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 dage siden #51 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente
Endnu en Classico vi ødelægger for os selv med dumheder. Ramos er så dum at det er til at grine over. 19 røde kort! Det må jo være en verdensrekord. Desværre bliver det Pepe der mister sin plads til Varane med tiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #52 af Real Madrid 7
Folk som ikke kan se at ramos ikke har gjordt noget forkert er da helt væk for der er ikke straffe. og vi skal bare vinder det resterene kampe så vinder vi la liga 100% sikker på at vi vinder. :)
Sidste redigering: 10 år 4 dage siden ved Real Madrid 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 dage siden #53 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Optakt: Betydningsfuldt Clasico i vente
Hvis bare vi havde haft en hærdebred tysker i maskinrummet. (Det lyder ikke fodboldrelateret, men det er det!)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #54 af mat_hattrick


ligegyldigt, hvor mange gange jeg ser der, kan jeg stadig ikke se kontakten... Prøver ikke at være farvet
Sidste redigering: 10 år 4 dage siden ved mat_hattrick.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #55 af BBB

Storken skrev: God kamp. Må det bedste hold vinde.


Det blev så jer i stedet. Tillykke med det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #56 af elle44
Det var ærgerligt idag. Vi havde alle muligheder for at vinde kampen. Masser af chancer. Men sådan skulle det bare ikke være idag. Nogle afgørende fejlkendelser, men jeg vil ikke skyde skylden på dommeren, da jeg mener vi selv kunne have afgjort kampen allerede i 1. Halvleg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 dage siden #57 af asp3200
Vi er bare ikke skarpe nok og fokuseret som Ramos situation viser udemærket. Han har godt af en pause, varanes chance er kommet.

Som Dios og Steen er inde på, vi fejler mod top 5 hver gang. Mit gæt er midtbanen og en mand, i ved hvem og han starter med A....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce