Bedømmelse af truppen mod Sevilla

12 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (55 brugere)

1.8 Diego López
2.0 Carvajal
2.0 Marcelo
2.3 Pepe
2.7 Varane
1.2 Alonso
1.4 Bale
2.9 Illarramendi
2.3 Isco
3.0 Modrić
2.0 Benzema
2.1 Cristiano Ronaldo
2.0 Morata
Hele holdet 2.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Arbeloa, kom tilbage! NU!!!

Carvajal er jo på ingen måde klar til de her kampe. Og Marcelo er tilbage på det lave niveau, han havde da han kom til klubben. De skuffer mig godt nok vildt i dag.

Og så er jeg lige ved at være der, hvor Iker Casillas skal tilbage på kassen. Diego López gør det ikke specielt dårligt, men jeg begynder at mangle de afgørende redninger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Vildfaren, JimmyBroe, andreashn

12 år 4 måneder siden #3 af BBB

Siempre Madrid skrev: Og så er jeg lige ved at være der, hvor Iker Casillas skal tilbage på kassen. Diego López gør det ikke specielt dårligt, men jeg begynder at mangle de afgørende redninger.

Det har også den bonus, at 50% af alle diskussioner herinde forsvinder.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 4 måneder siden #4 af DarioGomez
Haha. Morata har fået 1,3 i snit. Stakkels mand. Hård straf for tre minutter på banen...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Dios, JimmyBroe, Realmadrid94, BBB, andreashn, Siempre fiel

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #5 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Bedømmelse af truppen mod Sevilla
Jeg gad godt se Modric, Illarra og Di Maria på midtbanen i den næste kamp. Alonso har brug for en pause.
Så vil det være god ide med Casillas tilbage på målet.

12 år 4 måneder siden #6 af BBB

DarioGomez skrev: Haha. Morata har fået 1,3 i snit. Stakkels mand. Hård straf for tre minutter på banen...

Han havde også det der ene indlæg!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 4 måneder siden #7 af Doc.juego
er det ikke unfair at bedømme Moratta sådan? jeg mener come on, han var på banen i 3 minutter.

der var godt nok mange fejl afleveringer i den kamp, det var da helt utroligt. Jeg så også gerne Iker på målet, Lopez er ikke dårlig, men han mangler bare det sidste, og der kommer ikke rigtig noget ekstra ordinært fra ham... desværre

12 år 4 måneder siden #8 af Real Madrid

DarioGomez skrev: Haha. Morata har fået 1,3 i snit. Stakkels mand. Hård straf for tre minutter på banen...

Kan sige den ene, der har dømt er "AvatarEyes", som har givet samtlige spillere 1, undtagen Alonso, som han har givet 0...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 4 måneder siden #9 af 2:18

Siempre Madrid skrev: Arbeloa, kom tilbage! NU!!!

Carvajal er jo på ingen måde klar til de her kampe. Og Marcelo er tilbage på det lave niveau, han havde da han kom til klubben. De skuffer mig godt nok vildt i dag.

Og så er jeg lige ved at være der, hvor Iker Casillas skal tilbage på kassen. Diego López gør det ikke specielt dårligt, men jeg begynder at mangle de afgørende redninger.

Forstår ikke din kritik af Carvajal, hvad er det du er utilfreds med ? Han har self stadig nogle pasningsfejl og indlæggene mangler den sidste finish.
Men han viser sig hele tiden, ønsker at bidrage offensivt. Men det er jo ikke meningen at han skal drible, han skal sættes op i nogle to mod en situationer, dette besværliggøres af at Bale ikke er den allerbedste til det. Defensivt sidder han rigtigt fint i presspillet og vinder sine dueller. Synes du er lidt hård, men måske jeg er for venlig

Enig i at marcelo ikke er igang med sin bedste kampagne, men synes faktisk formkurven inklusiv idag er opadgående

12 år 4 måneder siden #10 af Sahinovic

Real Madrid skrev:

Kan sige den ene, der har dømt er "AvatarEyes", som har givet samtlige spillere 1, undtagen Alonso, som han har givet 0...

Hahaha, han må have været gal :D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 4 måneder siden #11 af JimmyBroe
@SiempreMadrid

Nå "Altid"..... skal vi tage hinanden i hånden og så småt slentre mod Casillas'fanboy'land? Andre der vil med? El_Juan du kan sidde i trækvognen -hvis du vil med og Anes skal du med, så kan du sidde på skuldrene:P
Dios og MMM vil i være så venlige at vise vej?;-P

Lopez har ikke leveret nok den sidste tid, til at kunne forblive førstemålmand. De næste par kampe bliver udslagsgivende for om jeg "skifter side", der skal altså ske noget nu. Det her handler ikke om hvilken målmand man synes bedst om, men derimod hvilken målmand der gavner Real madrid mest og er bedst på nuværende tidspunkt (over en længere periode selvfølgelig). Til det må man bare erkende at Casillas har gjort det bedre end Lopez:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.

12 år 4 måneder siden #12 af DarioGomez

Real Madrid skrev:

Men det er jo decideret usagligt! Og ja Morata slog et dårlig indlæg, men det var da så vist også det! Nu er han godt nok steget til cirka 2, men man kunne jo godt argumentere for, at han bør stå som 'uden for bedømmelse' ...:0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum