Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)
Hele holdet 3.2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Edit: Og AlanSahinovic, jeg forstår godt dit had til Ronaldo (egentlig ikke), men hvordan kan man give et 1 tal til en der har scoret og givet en assist?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nej, ham havde jeg lige misset i første omgang. Et 4-tal til ham og forhåbentlig genvalg på onsdag.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
rezamadridista skrev: Siempe, hvorfor er Coentrao uden for bedømmelse?
Edit: Og AlanSahinovic, jeg forstår godt dit had til Ronaldo (egentlig ikke), men hvordan kan man give et 1 tal til en der har scoret og givet en assist?
Som jeg skrev inde i kommentar feltet så ville jeg give ham et stort 4 tal, han starter godt ud med et fantastisk mål, også laver han et super lækkert oplæg - men så kommer der de to situationer hvor han vælger at være egoistisk hvor jeg bliver meget irriteret på ham.
- PS. jeg hader ikke Ronaldo (-:
Florentino Pérez
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
AlanSahinovic skrev:
Som jeg skrev inde i kommentar feltet så ville jeg give ham et stort 4 tal, han starter godt ud med et fantastisk mål, også laver han et super lækkert oplæg - men så kommer der de to situationer hvor han vælger at være egoistisk hvor jeg bliver meget irriteret på ham.
Det er stadig ikke til et et-tal.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
AlanSahinovic skrev:
Det er stadig ikke til et et-tal.
Det er bestemt ikke til et 1-tal hans præstation, men udover at lave et mål og assist, så er det altså ikke meget væsen han gør af sig. For mit vedkommende går han fra et stort 3-tal til et stort 2-tal pga. de episoder til sidst. Flere gange tager jeg Ronaldo i forsvar over for mine kammerater, når han anklages for stadig at filme og være egoistisk og hold kæft, hvor ser jeg så dum ud, da jeg i dag ser kampen med to kammerater og Ronaldo så leverer sådan et egotrip. Jeg elsker Ronaldo og har intet i mod, at han er den der afslutter mest i La Liga, for han sparker godt og selvfølgelig skal chancen tages udefra i ny og næ og hvem andre end ham skulle det så være, men når man kommer 2 mod 1 mod keeperen, så spiller man selvfølgelig chancen så den bliver 100% i stedet for 85%.
Oveni det, så er det jo en glimrende mulighed for ham, for at hjælpe en ung spiller, der har lidt under manglende selvtillid til at få en positiv oplevelse. At Morata så selv skaber den oplevelse er da bare fantastisk. Og nej, i princippet skal man da ikke tænke over det, at Morata har haft det svært, men en ægte leder og fodboldlegende gør ikke kun sig selv god - han gør også sine holdkammerater gode og det var en fantastisk og let mulighed han glippede for at gøre det der.
Morata får et 5-tal i dag af mig og det gør han fordi, at han leverer et perfekt indhop omstændighederne taget i betragtning. Han scorer et flot mål og deltager godt i spillet i de 20 minutter han får, hvor han både søger ned og ligger bolden af, men også er med fremme og tilbyde sig i feltet når chancen skal spilles færdig.
Derudover var det da dejligt, at se holdet komme tilbage på sporet inden de vigtige kampe i CL. Det kan godt være vi ikke selv kan afgøre ligaen længere, men vi kan ligge pres på hver uge og håbe på pointtab også kan vi jo stadig selv afgøre CL og CdR, men så skal vi netop tilbage på sporet igen og det kom vi vel i dag med en "Manita", hvor det især er glædeligt at Bale tanker selvtillid med to mål og en assist ovenpå to skidte kampe.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Jeg er ærgelig over at Jese er skadet, for jeg er sikker på at Benzema, Bale, Jese og Di Maria som de 4 foreste ville kunne score meget mere hvis ikke de havde Ronaldo til at smide 40% af boldene væk på hovedløse afslutninger.
Når Bale og Benzema sommetider i perioder ikke score nok, så er noget af grunden, at de spiller sammen med egoRonaldo.
Ronaldo er helt klart en mand som kan nogle ting engang i mellem som ikke så mange andre kan, men det kan bare ikke opveje de mange egoture han tager i hans egen personlige jagt på rekorder.
Ronaldo har kørt mange sejre hjem på grund af hans kvaliteter, men jeg tror også at han nogle gange er medårsag til enkelte kampe hvor det hele ender i lort.
Siden december sidste år, har han været en af de 5 ringeste af de 15 mest brugte spillere.
Ronaldo får alle straffespark, og fuld spilletid, helt klart en fordel i forhold til Benzema og Bale.
Hvis Ronaldo fik en tur på bænken et par gange ligesom også Messi har prøvet, så er jeg sikker på at Ronaldo ville komme op i niveau ret hurtig igen, men den slags må Ancelotti nok ikke selvom det lyser ud af ham at han har lyst.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
40 kampe
44 mål
17 assist
Messi:
36 kampe
36 mål
15 assist
Sælg Ronaldo!
www.transfermarkt.co.uk/
No solo soy perfecto, también soy Madridista
NDR skrev: Jeg er simpelthen træt af at Ronaldo er så fikseret på at være den mest scorende fodboldspiller i verdenen, og det er uanset om det koster enormt for andre medspillere.
Jeg er ærgelig over at Jese er skadet, for jeg er sikker på at Benzema, Bale, Jese og Di Maria som de 4 foreste ville kunne score meget mere hvis ikke de havde Ronaldo til at smide 40% af boldene væk på hovedløse afslutninger.
Når Bale og Benzema sommetider i perioder ikke score nok, så er noget af grunden, at de spiller sammen med egoRonaldo.
Ronaldo er helt klart en mand som kan nogle ting engang i mellem som ikke så mange andre kan, men det kan bare ikke opveje de mange egoture han tager i hans egen personlige jagt på rekorder.
Ronaldo har kørt mange sejre hjem på grund af hans kvaliteter, men jeg tror også at han nogle gange er medårsag til enkelte kampe hvor det hele ender i lort.
Siden december sidste år, har han været en af de 5 ringeste af de 15 mest brugte spillere.
Ronaldo får alle straffespark, og fuld spilletid, helt klart en fordel i forhold til Benzema og Bale.
Hvis Ronaldo fik en tur på bænken et par gange ligesom også Messi har prøvet, så er jeg sikker på at Ronaldo ville komme op i niveau ret hurtig igen, men den slags må Ancelotti nok ikke selvom det lyser ud af ham at han har lyst.
Dette indlæg bærer helt klart præg af et kæmpe håb fra skribentens side om hvad der sker i Real Madrid snarere end reel indsigt. Sørgeligt.
Jeg sad da også og blev træt af at se på det to gange i træk, og det er helt sikkert noget Carlo skal agere på. Det er blevet for meget Ronaldo fremfor holdet. Det ændrer dog ikke på, at han er vores klart vigtigste spiller og er den, som skal lave målene for os.
Og han har været blandt de 5 ringeste i en længere periode, mener du? Inden jeg giver mig i kast med en længere litterær sviner, vil du så ikke lige bekræfte, at det er noget du virkelig mener??
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
NDR skrev: Jeg er simpelthen træt af at Ronaldo er så fikseret på at være den mest scorende fodboldspiller i verdenen, og det er uanset om det koster enormt for andre medspillere.
Dette indlæg bærer helt klart præg af et kæmpe håb fra skribentens side om hvad der sker i Real Madrid snarere end reel indsigt. Sørgeligt.
Jeg sad da også og blev træt af at se på det to gange i træk, og det er helt sikkert noget Carlo skal agere på. Det er blevet for meget Ronaldo fremfor holdet. Det ændrer dog ikke på, at han er vores klart vigtigste spiller og er den, som skal lave målene for os.
Og han har været blandt de 5 ringeste i en længere periode, mener du? Inden jeg giver mig i kast med en længere litterær sviner, vil du så ikke lige bekræfte, at det er noget du virkelig mener??
Du er ved at forberede en sviner skriver du???....mit løsningsforslag til Ronaldo problemet står skrevet nederst i mit tidligere indlæg.
Jeg er normalt ikke til tilhængerne pifter af spillerne, men hvor det dog glædet mig, at der blev piftet af ham igår. Ord kan slet ikke beskrive hvor pinlig jeg er på hans vegne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.