Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

12 år 4 måneder siden #13 af Pelle

NDR skrev:

Pelle skrev:

NDR skrev: Jeg er simpelthen træt af at Ronaldo er så fikseret på at være den mest scorende fodboldspiller i verdenen, og det er uanset om det koster enormt for andre medspillere.
Jeg er ærgelig over at Jese er skadet, for jeg er sikker på at Benzema, Bale, Jese og Di Maria som de 4 foreste ville kunne score meget mere hvis ikke de havde Ronaldo til at smide 40% af boldene væk på hovedløse afslutninger.
Når Bale og Benzema sommetider i perioder ikke score nok, så er noget af grunden, at de spiller sammen med egoRonaldo.
Ronaldo er helt klart en mand som kan nogle ting engang i mellem som ikke så mange andre kan, men det kan bare ikke opveje de mange egoture han tager i hans egen personlige jagt på rekorder.
Ronaldo har kørt mange sejre hjem på grund af hans kvaliteter, men jeg tror også at han nogle gange er medårsag til enkelte kampe hvor det hele ender i lort.
Siden december sidste år, har han været en af de 5 ringeste af de 15 mest brugte spillere.
Ronaldo får alle straffespark, og fuld spilletid, helt klart en fordel i forhold til Benzema og Bale.

Hvis Ronaldo fik en tur på bænken et par gange ligesom også Messi har prøvet, så er jeg sikker på at Ronaldo ville komme op i niveau ret hurtig igen, men den slags må Ancelotti nok ikke selvom det lyser ud af ham at han har lyst.

Dette indlæg bærer helt klart præg af et kæmpe håb fra skribentens side om hvad der sker i Real Madrid snarere end reel indsigt. Sørgeligt.
Jeg sad da også og blev træt af at se på det to gange i træk, og det er helt sikkert noget Carlo skal agere på. Det er blevet for meget Ronaldo fremfor holdet. Det ændrer dog ikke på, at han er vores klart vigtigste spiller og er den, som skal lave målene for os.

Og han har været blandt de 5 ringeste i en længere periode, mener du? Inden jeg giver mig i kast med en længere litterær sviner, vil du så ikke lige bekræfte, at det er noget du virkelig mener??

Du er ved at forberede en sviner skriver du???....mit løsningsforslag til Ronaldo problemet står skrevet nederst i mit tidligere indlæg.

Mener du helt alvorligt, at det ville hjælpe, hvis han røg på bænken indimellem. Forklar mig venligst - når vi nu kender Ronaldos mentalitet - hvordan det vil hjælpe?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af Sahinovic
Jeg ville ikke have noget imod hvis han blev flået ud efter den første pinlige egoistiske situation med Morata, for at signalere at det bare ikke er iorden og pisse på sine holdkammerater som han tydeligvis gjorde i to situationer - selv Morten Bruun som kommenterede kampen og som er kæmpe fan af Ronaldo blev irriteret.

Det handler om klubben og ikke om Ronaldo, og det ville en udskiftning have signaleret meget godt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

12 år 4 måneder siden #15 af SR4
For det første så vi hvor uselvisk han var ved 2-0 målet. For det andet var kampen allerede afgjort og i sådanne situationer handler det kun om prestige, rekorder og alt så noget.

Jeg er overhoved ikke glad for hans selviskhed igår, men lad os ikke gøre det værre end det er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #16 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano
Jeg forstår ikke, hvordan i kan fokusere så meget på den ene aflevering han vælger ikke at slå. Jeg synes Cristiano har ændret sig gevaldig,t både som person og som spiller, specielt her på det sidste. Vi ser ikke så meget til de hovedløse skud ude fra feltet, og han dribbler ikke længere så meget selv. I går har vi to episoder, hvor størstedelen af jer mener at Cristiano skulle have afleveret til Morata og derved gjort muligheden større. Fint nok. Hvorfor fanden i helvede skal han en omgang på bænken? Come on... I husker sku kun den sidste aktion, sjovt nok er det den aktion i vægter mest. Jeg synes ikke man skal straffe en spiller for at træffe den forkerte beslutning på et tidspunkt, hvor holdet er foran med 3-0. I glemmer hurtigt assisten til Carvajal eller afleveringen til Di Maria som resultere i et mål af Bale. Havde det været Morata der havde valgt ikke at aflevere til Cristiano havde i været skide ligeglade. I havde højst sandsynligt skrevet, "det er forståeligt, at han ikke afleverer, han har ikke scoret i lang tid" eller et andet lort. Det er forståeligt at i mener Cristiano skulle have afleveret, det mener jeg også selv, men det er så også det. Ingen grund til at skrive en hel masse bullshit. Hvis man skal straffe en spiller for, hver fejl der begås...... Pyyyha! Det tør jeg ikke tænke på.

Btw. Morata stod i offside, har lige set klippet igen.

12 år 4 måneder siden #17 af NDR
Jeg har lyst til at minde jer om en lille detalje som jeg absolut ikke så let glemmer.
For nogle måneder siden, eller rettere helt tilbage i efteråret 2013, der havde Atletico Madrid en hårdtarbejdende spiller ved navn David Villa, som spillede uden at score en skid, der blev piftet under kampene, og manden lignede en der havde lyst til at løbe grædende ud af banen....det samme var iøvrigt tilfældet for Benzema i september 2013, og senere for Bale.
Diego Costa som spillede som et oplagt emne til titlen " verdens bedste fodboldspiller " valgte pludselig i en kamp hvor der blev dømt straffespark at lade David Villa tage den som en gave og som en form for opbakning til, og det var sku smukt og dejligt at se selvom man absolut ikke er Atletico fans...for holdet!!!! for kammeratskabet, fordi man ikke er ego og spiller som et samlet hold og kæmper for at VINDE og ikke for at score flest mål.......Hold da kæft hvor ville det klæ Ronaldo hvis han havde givet Benzema lidt opbakning i hans krise dengang, og senere Bale det samme

Så kære Cristiano Ronaldo, vil du ikke godt være rar og tage dig lidt sammen....du bliver sku snart 30, så hvis du vil nå at blive noget for dine medspillere og ikke kun for fansene, så skal det sku snart til at være, for du bliver ikke bedre, det kan kun gå ned af bakke nu, og det er det faktisk allerede begyndt at gøre.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #18 af Storken
Besvaret af Storken på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

NDR skrev: Jeg har lyst til at minde jer om en lille detalje som jeg absolut ikke så let glemmer.
For nogle måneder siden, eller rettere helt tilbage i efteråret 2013, der havde Atletico Madrid en hårdtarbejdende spiller ved navn David Villa, som spillede uden at score en skid, der blev piftet under kampene, og manden lignede en der havde lyst til at løbe grædende ud af banen....det samme var iøvrigt tilfældet for Benzema i september 2013, og senere for Bale.
Diego Costa som spillede som et oplagt emne til titlen " verdens bedste fodboldspiller " valgte pludselig i en kamp hvor der blev dømt straffespark at lade David Villa tage den som en gave og som en form for opbakning til, og det var sku smukt og dejligt at se selvom man absolut ikke er Atletico fans...for holdet!!!! for kammeratskabet, fordi man ikke er ego og spiller som et samlet hold og kæmper for at VINDE og ikke for at score flest mål.......Hold da kæft hvor ville det klæ Ronaldo hvis han havde givet Benzema lidt opbakning i hans krise dengang, og senere Bale det samme

Så kære Cristiano Ronaldo, vil du ikke godt være rar og tage dig lidt sammen....du bliver sku snart 30, så hvis du vil nå at blive noget for dine medspillere og ikke kun for fansene, så skal det sku snart til at være, for du bliver ikke bedre, det kan kun gå ned af bakke nu, og det er det faktisk allerede begyndt at gøre.

Er det kun mig som kan se ironien?

• Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #19 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

SR4 skrev: For det første så vi hvor uselvisk han var ved 2-0 målet. For det andet var kampen allerede afgjort og i sådanne situationer handler det kun om prestige, rekorder og alt så noget.

Jeg er overhoved ikke glad for hans selviskhed igår, men lad os ikke gøre det værre end det er.

Ved 2-0 målet sad man jo netop og tænkte "what, skete det lige??" fordi det overhovedet ikke ligner Ronaldo at lave en aflevering hvis han på nogen som helst måde kan få tyret bolden i retning af målet. Det var desværre ikke reglen men undtagelsen da han assisterede Carvajal.

En uselvisk spiller som Isco håber jeg til gengæld at se mere til. Han spiller fandeme fantastisk, har alle de kreative ideer fremad banen, har syn for medspillerne og løber for boldholderen (i modsætning til alle andre som nærmest flygter fra spilbare positioner når vi kommer på modstanderens tredjedel)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved AvatarEyes.

12 år 4 måneder siden #20 af SR4

SR4 skrev: For det første så vi hvor uselvisk han var ved 2-0 målet. For det andet var kampen allerede afgjort og i sådanne situationer handler det kun om prestige, rekorder og alt så noget.

Ved 2-0 målet sad man jo netop og tænkte "what, skete det lige??" fordi det overhovedet ikke ligner Ronaldo at lave en aflevering hvis han på nogen som helst måde kan få tyret bolden i retning af målet. Det var desværre ikke reglen men undtagelsen da han assisterede Carvajal.

En uselvisk spiller som Isco håber jeg til gengæld at se mere til. Han spiller fandeme fantastisk, har alle de kreative ideer fremad banen, har syn for medspillerne og løber for boldholderen (i modsætning til alle andre som nærmest flygter fra spilbare positioner når vi kommer på modstanderens tredjedel)

Sjovt satte han også en assist til Benz i en situation hvor han sagtens selv kunne score i slutningen af sidste sæson. Og han har sgu sat pænt mange assist så helt sjældent er det nu alligevel ikke.

Isco uselvisk? haha hold nu op.. du sammenligner en afslutter med en kreatør..

12 år 4 måneder siden #21 af Realmadrid94
Utroligt man ikke må kritisere Ronaldo for at være egoistisk. Det er jo en af mandens største styrker, uden den havde han ikke scoret nær så mange mål! Bare fordi man er verdens bedste, kan man godt have en dårlig periode på et par kampe, problemet med Ronaldo er at hans egoisme stråler igennem, noget så voldsomt når tingene ikke lykkes som de plejer. Der er jo ingen der brokker sig over når han scorer og vinder for os, men er egoistisk. :)

• Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #22 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

SR4 skrev:

Sjovt satte han også en assist til Benz i en situation hvor han sagtens selv kunne score i slutningen af sidste sæson. Og han har sgu sat pænt mange assist så helt sjældent er det nu alligevel ikke.

Isco uselvisk? haha hold nu op.. du sammenligner en afslutter med en kreatør..

Så du husker også en uselvisk Ronaldo assist tilbage i sidste sæson? Du har lige bevist min pointe ;)

Jeg sammenligner ikke Ronaldo og Isco, jeg siger bare at jeg håber Isco får mere spilletid.

12 år 4 måneder siden #23 af Siempre Madrid

Storken skrev:

NDR skrev: Jeg har lyst til at minde jer om en lille detalje som jeg absolut ikke så let glemmer.

Ironien drukner vist i idioti. Det er så snotdumt, at det skriger til himlen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Real Madrid 7, andreashn

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #24 af Storken
Besvaret af Storken på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

Siempre Madrid skrev:

Storken skrev:

Ironien drukner vist i idioti. Det er så snotdumt, at det skriger til himlen.

Jeg hentydede til hans avatar med Ronaldo, der krammer Benzema :)

Leveret af Kunena Forum