Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano
SR4 skrev:
SR4 skrev: For det første så vi hvor uselvisk han var ved 2-0 målet. For det andet var kampen allerede afgjort og i sådanne situationer handler det kun om prestige, rekorder og alt så noget.
Jeg er overhoved ikke glad for hans selviskhed igår, men lad os ikke gøre det værre end det er.
Ved 2-0 målet sad man jo netop og tænkte "what, skete det lige??" fordi det overhovedet ikke ligner Ronaldo at lave en aflevering hvis han på nogen som helst måde kan få tyret bolden i retning af målet. Det var desværre ikke reglen men undtagelsen da han assisterede Carvajal.
En uselvisk spiller som Isco håber jeg til gengæld at se mere til. Han spiller fandeme fantastisk, har alle de kreative ideer fremad banen, har syn for medspillerne og løber for boldholderen (i modsætning til alle andre som nærmest flygter fra spilbare positioner når vi kommer på modstanderens tredjedel)
Sjovt satte han også en assist til Benz i en situation hvor han sagtens selv kunne score i slutningen af sidste sæson. Og han har sgu sat pænt mange assist så helt sjældent er det nu alligevel ikke.
Isco uselvisk? haha hold nu op.. du sammenligner en afslutter med en kreatør..
Så du husker også en uselvisk Ronaldo assist tilbage i sidste sæson? Du har lige bevist min pointe ;)
Jeg sammenligner ikke Ronaldo og Isco, jeg siger bare at jeg håber Isco får mere spilletid.
Nårh sjovt du ellers nævner ham lige efer at kritsere Ronaldo for at være selvisk, for derefter at kalde Isco uselvisk. Så efter din mening betyder det at alle kreatøre skal have certifikatet uselviske. Så Xavi, Øzil, Alonso er alle uselviske fordi de ikke går efter at score? Du kan vel godt se det dumme ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
NDR skrev: At der er forskellige synspunkter og forskellige ønsker til det hold man hver især synes ville være det perfekte er sku ikke nogen overraskelse, og at tonen nogen gange kan gå over grænsen for hvad der er tilladt er selvfølgelig beklageligt...men når sidens administrator tilsviner og håner og kommer med nedladende kommentarer, så må man fanme sige grænsen er nået.
Læs dog lige dit indlæg en gang mere!
Cristiano Ronaldo står bag en stribe assists i denne sæson (og endnu flere, hvis hans medspillere havde haft bare halvt det samme talent for at score som ham selv). Gareth Bale har "fået lov til" at sparke adskillige frispark, så overvej en gang om dit indlæg har nogen gang på jord eller om du bare skrev det i et øjebliks frustration.
Og din kommentar om, at det allerede er begyndt at gå ned af bakke for ham.................det er bare snotdumt, administrator eller ej!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
NDR skrev: At der er forskellige synspunkter og forskellige ønsker til det hold man hver især synes ville være det perfekte er sku ikke nogen overraskelse, og at tonen nogen gange kan gå over grænsen for hvad der er tilladt er selvfølgelig beklageligt...men når sidens administrator tilsviner og håner og kommer med nedladende kommentarer, så må man fanme sige grænsen er nået.
Læs dog lige dit indlæg en gang mere!
Cristiano Ronaldo står bag en stribe assists i denne sæson (og endnu flere, hvis hans medspillere havde haft bare halvt det samme talent for at score som ham selv). Gareth Bale har "fået lov til" at sparke adskillige frispark, så overvej en gang om dit indlæg har nogen gang på jord eller om du bare skrev det i et øjebliks frustration.
Og din kommentar om, at det allerede er begyndt at gå ned af bakke for ham.................det er bare snotdumt, administrator eller ej!
Enig!
Og ud over det, lagde jeg også mærke til at Sergio Ramos fik lov til at sparke et frispark tidligt i kampen mod Rayo :)
¡Hala Madrid!