Referat: 90 minutter i helvede

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #13 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Referat: 90 minutter i helvede

Raúl Madrid skrev: Nu må vi da håbe, at Ancelotti snart indser at Casillas skal være førstemålmand i La Liga også.

Hvorfor? Det skriver "I" altid, ligemeget hvad der sker i en kamp næsten.. Lopez gør det ganske fint. Så længe han ikke spiller sig af holdet, må man respektere træneres valg på det her punkt. Det er ved at være old news... Er der problemer med resultaterne er det sjældent grundet nogle af de to målmænd, hvorfor der ikke sker den store rokering på det punkt. Holder de sig begge skadesfrie, så vil det uden tvivl også være den nuværende fordeling af kampe, som gør sig gældende resten af sæsonen.

Mere spændende bliver det dog til sommer at se, hvem af dem, som forlader Real Madrid eller om de begge bliver, hvilket jeg personligt ikke selv tror på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #14 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Referat: 90 minutter i helvede
Vi risikerer jo at møde Bayern i semifinalen, som er 1000 gang stærkere end dortmund. Hold da op det bliver en kort semifinale.

12 år 3 måneder siden #15 af Sahinovic

Pepe skrev: Vi risikerer jo at møde Bayern i semifinalen, som er 1000 gang stærkere end dortmund. Hold da op det bliver en kort semifinale.

Rolig nu Pepe.

Vi så også Bayern i sidste sæson hvor elendige de var på returkampen mod et Arsenal hold, også gik de alligevel hen og vandt Champions League. Er enig i at det var en katastrofe idag, og vi kunne let have indkasseret 5-6 mål hvis Mkhitaryan var lidt skarpere idag, men vi var heldige idag - kampen skal glemmes hurtigst muligt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 3 måneder siden #16 af rezamadridista

AlanSahinovic skrev:

Pepe skrev: Vi risikerer jo at møde Bayern i semifinalen, som er 1000 gang stærkere end dortmund. Hold da op det bliver en kort semifinale.

Rolig nu Pepe.

Vi så også Bayern i sidste sæson hvor elendige de var på returkampen mod et Arsenal hold, også gik de alligevel hen og vandt Champions League. Er enig i at det var en katastrofe idag, og vi kunne let have indkasseret 5-6 mål hvis Mkhitaryan var lidt skarpere idag, men vi var heldige idag - kampen skal glemmes hurtigst muligt.

:D

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 3 måneder siden #17 af rezamadridista

FigoJensen skrev:

Raúl Madrid skrev: Nu må vi da håbe, at Ancelotti snart indser at Casillas skal være førstemålmand i La Liga også.

Hvorfor? Det skriver "I" altid, ligemeget hvad der sker i en kamp næsten.. Lopez gør det ganske fint. Så længe han ikke spiller sig af holdet, må man respektere træneres valg på det her punkt. Det er ved at være old news... Er der problemer med resultaterne er det sjældent grundet nogle af de to målmænd, hvorfor der ikke sker den store rokering på det punkt. Holder de sig begge skadesfrie, så vil det uden tvivl også være den nuværende fordeling af kampe, som gør sig gældende resten af sæsonen.

Mere spændende bliver det dog til sommer at se, hvem af dem, som forlader Real Madrid eller om de begge bliver, hvilket jeg personligt ikke selv tror på.

Når Casillas står bedre på målet end Lopez, så har Lopez automatisk spillet sig af holdet, ellers så har Casillas spillet sig ind igen. Lopez er god, men ikke god nok.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved rezamadridista.

12 år 3 måneder siden #18 af Siempre fiel
Jeg orker ik engang at forsøge at evaluere på noget efter sådan en kamp. Jeg synes desværre min ene gigantiske frygt før sæsonen viser sig at være velbegrundet - nemlig at vi ik har en klassemidtbane. meget pga at Xabi bare ik har den klasse og de kompetencer der er brug for i topkampe - og igår blev Illarra jo så udstillet på alle mulige leder og kanter. Jeg ved der er folk der åbenbart er i besiddelse af verdens skarpeste øjne og hjerner og at de ka se talentet i manden, men jeg ser hovedsageligt en omvandrende katastrofe - JØSSES.

Derudover lærte vi ret klart at Di Maria ik ska sparke straffe nogensinde igen og at Pepe bare ik ska være på banen når vi spiller i Dortmund. Kom så med Chelski!
Følgende bruger(e) sagde tak: HHB65

12 år 3 måneder siden #19 af Siempre Madrid
Angsthasen.

Det er vist den bedste betegnelse for Real Madrids spillere i går og det er dybt bekymrende, at dette rutinerede mandskab går ned med mand og mus og der ikke er en eneste, som formår at bevare roen og hanke op i de unge, heriblandt Illarra, som naturligvis knækker nemt, når en spiller som Xabi Alonso vælger at spille så nervøst.

Værre er det næsten, at der er tale om en tendens og ikke bare et enkeltstående tilfælde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 3 måneder siden #20 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Referat: 90 minutter i helvede

Siempre fiel skrev: Jeg orker ik engang at forsøge at evaluere på noget efter sådan en kamp. Jeg synes desværre min ene gigantiske frygt før sæsonen viser sig at være velbegrundet - nemlig at vi ik har en klassemidtbane. meget pga at Xabi bare ik har den klasse og de kompetencer der er brug for i topkampe - og igår blev Illarra jo så udstillet på alle mulige leder og kanter. Jeg ved der er folk der åbenbart er i besiddelse af verdens skarpeste øjne og hjerner og at de ka se talentet i manden, men jeg ser hovedsageligt en omvandrende katastrofe - JØSSES.

Derudover lærte vi ret klart at Di Maria ik ska sparke straffe nogensinde igen og at Pepe bare ik ska være på banen når vi spiller i Dortmund. Kom så med Chelski!

Du rammer helt plet! Holdet har formået at vinde alle kampe over middel eller svagere modstandere, men så snart vi møder toppen denne sæson er midtbanen ofte MIA. Det bliver spændende at se om sæsonen så alligevel munder ud i et mesterskab og måske CL pga. af justeringer til de afgørende kampe eller om man står tomhændet eller med en trøstepræmie i form af pokal titlen.
Hvis ikke dette bliver bedre og man misser begge de store titler, så skal der til sommer lægges en plan for midtbanen til næste sæson.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #21 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Referat: 90 minutter i helvede

Den bliver vel 180 minutter plus tillægstid?
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved RasmusKring.

12 år 3 måneder siden #22 af LasseRMD
Jeg gad VIRKELIG godt se hvad en Khedira kunne gøre for os og ved vores midtbane i de store kampe.

Casemiro mindede lidt om ham i går. Efter han kom ind, så syntes jeg faktisk at midtbanen var mere stabil, fordi Casemiro fyldte meget med sin fysik.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #23 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Referat: 90 minutter i helvede

LasseRMD skrev: Jeg gad VIRKELIG godt se hvad en Khedira kunne gøre for os og ved vores midtbane i de store kampe.

Casemiro mindede lidt om ham i går. Efter han kom ind, så syntes jeg faktisk at midtbanen var mere stabil, fordi Casemiro fyldte meget med sin fysik.

Enig, man ved ikke, hvad man havde, før det er "væk".. Ser egentligt lidt Casemiro som en mini-udgave af Khedira, bedre i pasningsspillet, men dårligere på de fleste andre parametre.. Havde egentligt håbet, at han kunne udvikle sig, i det vi virkelig mangler noget fysik på midtbanen... Khedira er savnet...

12 år 3 måneder siden #24 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Referat: 90 minutter i helvede

FigoJensen skrev:

Det jo det eneste argument Lopez tilhænerne har tilbage. Hvad vil det sige at spille sig af holdet? Hvor ligger standarden for en målmand i Real Madrid. Er det sådan en som kun laver få fejl hver kamp, og kun ind imellem kommer med verdensklasse redninger? Eller er det en som ud over at redde de bolde der skal reddes, samtidig kommer med verdensklasseredninger gang på gang?
Og er det sådan at så længe man er målmand i Real Madrid, så er man fast ligemeget hvor god konkurrenten(hvis man kan kalde Casillas det, som jo for længst har udkonkurreret Lopez men stadig sidder på bænken) er indtil man bliver skadet?

Leveret af Kunena Forum