Optakt: Almería et springbræt mod El Clásico
Steen skrev: Der er gået 8 måneder nu, og jeg har endnu ikke set en enkelt lang diagonal aflevering fra Illarra, selvom han har haft muligheden for det flere gange. Han er urolig på bolden, og aner ikke hvad han skal gøre når han bliver bare en smule presset. Han må meget gerne stoppe med at lave de der klamme afleveringer helt ned til Diego Lopez, det har vi set ham gøre utallige gange i denne sæson.
Jeg gætter på, at du ikke lever af at være scout?;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
* Enig Steen, også en firer her
* som nu er blevet til et 5-tal. Flot assist.
Eftersigende den mest effektive angriber i La Liga med et mål hvert 47. spillede minut - skal han virkelig sælges?
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev: Tredje La Liga kamp i streg jeg spiller på Morata som næste målscorer da han bliver skiftet ind. Det er lette penge. Flot indhop af den unge mand, som er kommet stærkt tilbage efter en skidt periode midtvejs i sæsonen :-)
Eftersigende den mest effektive angriber i La Liga med et mål hvert 47. spillede minut - skal han virkelig sælges?
JA! Det ville vær den perfekte løsning hvis han fra næste sæson fik mere spilletid til næste sæson. Så kan vi være sikre på han fortsætter sin udvikling og selvtilliden kommer højt op. Og så kan vi for alvor se om han overhoved har det talent der kræves. Og så kan vi også få en sikker angriber ind når Benz ikke spiller.
Og selv hvis Morata aldrig får niveauet til en starter i Real, kan han måske nå et niveau, hvor han alligevel kan agere backup for Real.
M_linding skrev:
Steen skrev: Der er gået 8 måneder nu, og jeg har endnu ikke set en enkelt lang diagonal aflevering fra Illarra, selvom han har haft muligheden for det flere gange. Han er urolig på bolden, og aner ikke hvad han skal gøre når han bliver bare en smule presset. Han må meget gerne stoppe med at lave de der klamme afleveringer helt ned til Diego Lopez, det har vi set ham gøre utallige gange i denne sæson.
Jeg gætter på, at du ikke lever af at være scout?;)
Det gør jeg ikke nej, men jeg har evnerne til at være det!