Cristiano Ronaldo stiler mod München
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Cristiano Ronaldo sad som bekendt udenfor med en skade mod Barcelona, men tiderne ser lysere ud for portugiseren. Det fortalte han til Realmadrid.com efter kampen.
- Jeg har det bedre, og føler ikke længere smerte. Jeg håber på at være klar til første kamp mod Bayern München, alternativt til returkampen ugen efter. Gradvist får jeg det bedre, og jeg ønsker mere end noget andet at hjælpe klubben hurtigst muligt.
Dermed sidder Cristiano Ronaldo definitivt ude mod Osasuna, når pamplonerne gæster Estadio Santiago Bernabéu på lørdag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Florentino Pérez
AlanSahinovic skrev: Håber på at Ronaldo får besked på at hjælpe mere til defensivt, lidt ligesom igår hvor alle 11 arbejdede hårdt defensivt - og Ronaldo har bestemt også formen til at hjælpe med i både defensiven og offensiven.
Arrrr... Bale lavede vist ikke mere defensivt i går, end Ronaldo gør når han spiller mod Barcelona.
M_linding skrev:
AlanSahinovic skrev: Håber på at Ronaldo får besked på at hjælpe mere til defensivt, lidt ligesom igår hvor alle 11 arbejdede hårdt defensivt - og Ronaldo har bestemt også formen til at hjælpe med i både defensiven og offensiven.
Arrrr... Bale lavede vist ikke mere defensivt i går, end Ronaldo gør når han spiller mod Barcelona.
Arrrr det passer vidst ikke helt, uden desværre og have tal på det så lagde jeg mærke til at Bale nu også lavede en del defensiv arbejde igår end en Ronaldo gør generelt, han løb med tilbage en del gange og gav sig meget.
Florentino Pérez
- Kristian S
- Guld bruger
-
Kristian S skrev: Alan vi har fattet du ikke kan lide Ronaldo, så stop nu.
Fordi jeg håber at han får besked på at arbejde mere defensivt imod Bayern så er det ens betydende med at jeg ikke kan lide Ronaldo? :-b
Jeg kritiserer jo ikke Ronaldo på nogen måder med mit indlæg, men jeg hentyder mere til Ancelotti der i starten af sæsonen sagde at Ronaldo ikke behøvedes at arbejde defensivt. Eller er du også af den overbevisning at Ronaldo ikke skal arbejde med defensivt?
Florentino Pérez
Jeg er sikker på vores kære italiener har tænkt alle scenarierne igennem, så der er højst sandsynligt en grund til, at han ikke beder Ronaldo hjælpe særlig meget til defensivt. En af grundene kunne være, at der i 99% af tilfældene sker noget, når han får bolden i en omstilling. Nu er jeg ikke prof. fodboldspiller, men den slags koster kræfter.
"Maybe they hate me because I'm too good."
AlanSahinovic skrev:
Kristian S skrev: Alan vi har fattet du ikke kan lide Ronaldo, så stop nu.
Fordi jeg håber at han får besked på at arbejde mere defensivt imod Bayern så er det ens betydende med at jeg ikke kan lide Ronaldo? :-b
Jeg kritiserer jo ikke Ronaldo på nogen måder med mit indlæg, men jeg hentyder mere til Ancelotti der i starten af sæsonen sagde at Ronaldo ikke behøvedes at arbejde defensivt. Eller er du også af den overbevisning at Ronaldo ikke skal arbejde med defensivt?
Formålet med Ancelotti's 4-4-2 defensiv, er i mine øjne at spare de to forreste, hvorimod de otte bagerste skal æde sig selv endnu mere. Når han stiller med 4-4-2 (i onsdags med Benz og Bale som de to forreste) så skal de ikke arbejde særlig meget defensivt, men bare sørge for, at modstandernes midtstoppere ikke får lov at bringe bolden fremad. I tilfælde af, at Cris bliver klar til Bayern-kampen, så bliver det givetvis ham der får lov at ligge ved siden af Benzema når vi forsvarer, og Bale der skal kæmpe røven ud af bukserne som højre-kant.
Jeg bliver, ligesom dig, tit frustreret over Cristianos manglende defensive løb, og det irriterer mig når hele stadion klapper fordi han en enkelt gang arbejder bagud. Men der er jo en pointe med det. Ligesom den originale Ronaldo, så sparer han alle sine kræfter til at kunne eksplodere når det går fremad. Det kan virke egoistisk og arrogant, men Carlo har jo forståelse for hvad det er der sker. Så spiller han onsdag, så tror jeg ikke du skal regne med at se mange defensive løb fra vores målmager.
Ja jeg er indforstået med at alle på holdet har forskellige arbejdsopgaver, og jeg forventer heller ikke at Ronaldo bliver forvandlet til en defensiv spiller men bare at han arbejder mere defensivt, dvs. løber flere km og bare giver sig lidt mere når vi ikke har bolden.
Benzema er angriber men han arbejder stadig sten hårdt når vi ikke har bolden.
@El Rojo
Jeg har fuld tiltro til Carlo, men jeg bliver aldrig fan af at en træner går ud og siger at Ronaldo ikke skal arbejde defensivt men resten af holdet skal, også er jeg egentligt ligeglad til hvilket formål at en Ronaldo ikke skal bruge kræfter på defensiven, for det formål har åbenbart ikke hjulpet mod de store hold?
Hvis ikke alle, inklusiv Ronaldo giver sig lidt mere i det defensive arbejde så taber vi - ganske enkelt. Man kan ikke forvente at vi vinder mod et FC Bayern hold hvor alle mand inklusiv Ribery og Robben arbejder sten hårdt defensiv. 11 hårdt arbejdende spillere mod 10 hårdt arbejdende spillere, jeg tror simpelthen ikke på det.
Florentino Pérez
AlanSahinovic skrev: Benzema er angriber men han arbejder stadig sten hårdt når vi ikke har bolden.
Nej, det gør han ikke.