Cristiano Ronaldo stiler mod München
Når Bayern har bolden:
Bale.............Modric..............Alonso.............di Maria
.......................................................................................
...........................Benzema...............Ronaldo............
Når vi har bolden:
..................................Alonso........................................
....................Modric.....................di Maria....................
Bale...............................................................................
...........................Benzema..................Ronaldo..........
Jeg tror i den grad på det;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
M_linding skrev: Man kunne jo også bare sætte Bale til, at forsvare - som han også skal normalt.
Når Bayern har bolden:
.......................................................................................
Når vi har bolden:
..................................Alonso........................................
Bale...............................................................................
Cristiano Ronaldo está listo para medirse al Bayern el próximo miércoles. A día de hoy, el jugador portugués prácticamente ha superado la rotura de un centímetro y medio en el bíceps femoral de la pierna izquierda, así que el madridismo puede respirar tranquilo. El Balón de Oro se vestirá de corto, aunque está por ver si jugará de inicio.
!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
M_linding skrev: Man kunne jo også bare sætte Bale til, at forsvare - som han også skal normalt.
Når Bayern har bolden:
Når vi har bolden:
Cristiano Ronaldo está listo para medirse al Bayern el próximo miércoles. A día de hoy, el jugador portugués prácticamente ha superado la rotura de un centímetro y medio en el bíceps femoral de la pierna izquierda, así que el madridismo puede respirar tranquilo. El Balón de Oro se vestirá de corto, aunque está por ver si jugará de inicio.
!!
Oversættelse mangler. Har Ronaldo fået større biceps? :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
DarioGomez skrev:
Når Bayern har bolden:
Når vi har bolden:
!!
Oversættelse mangler. Har Ronaldo fået større biceps? :)
Hele halvanden centimeter, som jeg forstår det :) For at man ikke skal forveksle det, så er der tale om låret, og ikke overarmen ;) Men ellers står der bare han er klar til mødet på Onsdag, så vi kan ånde lettet op.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg håber så inderligt at både Ronaldo selv og lægestaben i klubben kun vælger at han skal spille, hvis han er 100% fit for fight. Hvis han ikke har fået den restitution som han behøver, og alligevel bliver sendt på banen, så kan vi jo pludselig risikere at skulle undvære ham i returkampen, hvis nu skaden bryder op og han må lade sig udskifte.
Dios skrev: BBB skrev:
Du har et sample fra denne sæsons CL-gruppekampe. Det er 6 kampe, hvor kun én bliver fremhævet, og i den løb han under 10 km. 10 km er ikke meget i La Liga, hvor den gennemsnitlige spiller ligger på mellem 10,5 og 11 km per kamp. (www.rafabenitez.com/web/in/blog/liga-bet...e-premier-league/16/ )
Benzema arbejder stenhårdt, når vi ikke har bolden og vi samtidig presser på den sidste fjerdedel af banen. Vi ser ham ikke sætte i sprint for at presse en defensiv midtbanespiller, hvis vi er på vores egen banehalvdel. Vi ser ham ikke engang lunte efter en defensiv midtbanespiller i den situation.
Jeg mener ikke, at han skal arbejde mere qua hans rolle på holdet, men jeg er af den opfattelse, at han ikke arbejder "sten hårdt når vi ikke har bolden".
10 km er meget som angriber, hvis du spørger mig, eller det er ihvertfald mere end godkendt. Generelt har jeg faktisk svært ved og finde statistikker omkring, hvor meget spillerne løber, så hvis du har en side(r), så er du velkommen til at dele :)
Jeg forstår ikke helt. Jeg har markeret det med fed?
Statistikkerne er penge værd, så de bliver desværre ikke bare givet ud. I hvert fald ikke de helt nice statistikker.
Jeg kan se, at jeg ikke gjorde det klart nok. Han presser på modstanderens første 1/4. Han presser ikke på de resterende 3/4. Jeg er ikke af den opfattelse, at han bør presse mere end han gør. Jeg er blot uenig i, at han arbejder "sten hårdt når vi ikke har bolden". Han skal holde sig klar, og det gælder både Benzema og Ronaldo.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Cristiano Ronaldo está casi a punto para el Bayern. La web del Real Madrid informó de que el portugués completó, como Ramos, toda la sesión con el grupo por lo que, con las lógicas precauciones, el portugués apunta al partido de ida de semifinales de la Champions League, que se disputará este miércoles frente al Bayern de Múnich en el Santiago Bernabéu (20:45 horas; C+ Liga de Campeones).
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...