Cristiano Ronaldo stiler mod München

12 år 3 måneder siden #13 af Sahinovic

BBB skrev:

AlanSahinovic skrev: Benzema er angriber men han arbejder stadig sten hårdt når vi ikke har bolden.

Nej, det gør han ikke.

Jo, det gør han (-:

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #14 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Cristiano Ronaldo stiler mod München

AlanSahinovic skrev:

BBB skrev:

AlanSahinovic skrev: Benzema er angriber men han arbejder stadig sten hårdt når vi ikke har bolden.

Nej, det gør han ikke.

Jo, det gør han (-:

Nej det gøre han altså ikke, nogle gange ligner han en der helst vil tage lure på banen ;)

12 år 3 måneder siden #15 af Sahinovic

Pepe skrev:

AlanSahinovic skrev:

BBB skrev:

Nej, det gør han ikke.

Jo, det gør han (-:

Nej det gøre han altså ikke, nogle gange ligner han en der helst vil tage lure på banen ;)

www.marca.com/2013/10/04/en/football/rea...drid/1380867262.html

Jeg skal ikke kun basere det ud fra en artikel, men der er er godt nok meget i ikke ser, eller gider at se (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

12 år 3 måneder siden #16 af Kasillas
Apropos kampen mod Munchen:

Bayern spillede i dag med bl.a. Martinez, Dante, Schwiensteiger og Gotze i hele kampen.

Robben blev udskiftet ved minut 72.

Lahm 84. minut

og spilleren, der uden tvivl bør være indehaver of Ballon D’ Most Ugly , ved tid 72 minut.

Ovenstående ved at mærke i en liga de allerede har sikret sig. – Jeg kan desværre ikke beslutte mig hvad for en stilling undertegnet skal tage: Enten har Guardiola fået en hjerneblødning eller også er det hans professionelle vurdering af at maskinen ligesom skal holdes i gang så den ikke mister momentet.

Jeg antager sidstnævnte. – nogen kyndige der kan give en forklaring?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

12 år 3 måneder siden #17 af Dios

AlanSahinovic skrev:

Pepe skrev:

AlanSahinovic skrev:

BBB skrev:

Nej, det gør han ikke.

Jo, det gør han (-:

Jeg skal ikke kun basere det ud fra en artikel, men der er er godt nok meget i ikke ser, eller gider at se (-:

Du skal ikke tage dig af BBB :) Han er bare pigefornærmet og har set sig sur på Benzema!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #18 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Cristiano Ronaldo stiler mod München

Kasillas skrev: Apropos kampen mod Munchen:

Bayern spillede i dag med bl.a. Martinez, Dante, Schwiensteiger og Gotze i hele kampen.

Lahm 84. minut

og spilleren, der uden tvivl bør være indehaver of Ballon D’ Most Ugly , ved tid 72 minut.

Ovenstående ved at mærke i en liga de allerede har sikret sig. – Jeg kan desværre ikke beslutte mig hvad for en stilling undertegnet skal tage: Enten har Guardiola fået en hjerneblødning eller også er det hans professionelle vurdering af at maskinen ligesom skal holdes i gang så den ikke mister momentet.

Det kunne være det sidste du nævnt eller noget helt andet, for lige meget hvad Pep Guardiola gøre er det aldrig uden en god grund ?
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pepe.

12 år 3 måneder siden #19 af BBB

Dios skrev:

AlanSahinovic skrev:

Pepe skrev:

AlanSahinovic skrev:

BBB skrev:

Nej, det gør han ikke.

Jo, det gør han (-:

Du skal ikke tage dig af BBB :) Han er bare pigefornærmet og har set sig sur på Benzema!

Du har et sample fra denne sæsons CL-gruppekampe. Det er 6 kampe, hvor kun én bliver fremhævet, og i den løb han under 10 km. 10 km er ikke meget i La Liga, hvor den gennemsnitlige spiller ligger på mellem 10,5 og 11 km per kamp. (www.rafabenitez.com/web/in/blog/liga-bet...e-premier-league/16/ )

Benzema arbejder stenhårdt, når vi ikke har bolden og vi samtidig presser på den sidste fjerdedel af banen. Vi ser ham ikke sætte i sprint for at presse en defensiv midtbanespiller, hvis vi er på vores egen banehalvdel. Vi ser ham ikke engang lunte efter en defensiv midtbanespiller i den situation.

Jeg mener ikke, at han skal arbejde mere qua hans rolle på holdet, men jeg er af den opfattelse, at han ikke arbejder "sten hårdt når vi ikke har bolden".

12 år 3 måneder siden #20 af BBB

Kasillas skrev: Ovenstående ved at mærke i en liga de allerede har sikret sig. – Jeg kan desværre ikke beslutte mig hvad for en stilling undertegnet skal tage: Enten har Guardiola fået en hjerneblødning eller også er det hans professionelle vurdering af at maskinen ligesom skal holdes i gang så den ikke mister momentet.

De har spillet nogle dårlige kampe på det seneste, så jeg går ud fra, at han ville tilbage i en rytme, hvor de spillede lidt mere poleret. En kamp mod Madrid er måske ikke det bedste tidspunkt, at skulle genfinde sin spillestil på. Derfor formoder jeg, at de ville bruge kampen i dag som forberedelse. Så må vi bare håbe, at de bruge præcis samme opstilling, for så har vi måske en chance mod deres defensive midt ;-)

12 år 3 måneder siden #21 af Roesen7

Kasillas skrev: Apropos kampen mod Munchen:

Lahm 84. minut

www.bold.dk/nyt/Guardiola-Maaske-har-jeg-begaaet-en-fejl

Tror du finder et svar her i artiklen :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 3 måneder siden #22 af Steen
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo, rezamadridista, Real Madrid 7

12 år 3 måneder siden #23 af ZizouMo

Steen skrev: Vigtigt. www.marca.com/2014/04/20/en/football/rea...drid/1397980734.html

Casillas

Carvajal-Pepe-Ramos-Coentrao

Modric-Alonso-Di maria

Bale-Benzema-Ronaldo

Jeg er selvfølgelig meget glad for at Ronaldo nu er 100% klar, for han er altid garant for enten mål eller assist. Omvendt, så ville jeg gerne have prøvet det samme hold, som spillede mod Barcelona mod Bayern.

Isco, Bale, Di maria, Alonso, Modric og Benzema ville have været et godt udgangspunkt mod Bayern, hvis man tænker på at lukke af defensivt.

Med Ronaldo har vi 1 færre defensiv spiller og derfor ser jeg holdet arbejde på at presse Bayern fra 1. sekund, især når den første kamp bliver spillet på Bernabeu. 2 hurtige mål og så kan Isco, Illara og Casemiro/Varame komme ind og hjælpe med at køre sejren sikkert hjem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 3 måneder siden #24 af Dios
BBB skrev:

Du har et sample fra denne sæsons CL-gruppekampe. Det er 6 kampe, hvor kun én bliver fremhævet, og i den løb han under 10 km. 10 km er ikke meget i La Liga, hvor den gennemsnitlige spiller ligger på mellem 10,5 og 11 km per kamp. (www.rafabenitez.com/web/in/blog/liga-bet...e-premier-league/16/ )

Benzema arbejder stenhårdt, når vi ikke har bolden og vi samtidig presser på den sidste fjerdedel af banen. Vi ser ham ikke sætte i sprint for at presse en defensiv midtbanespiller, hvis vi er på vores egen banehalvdel. Vi ser ham ikke engang lunte efter en defensiv midtbanespiller i den situation.

Jeg mener ikke, at han skal arbejde mere qua hans rolle på holdet, men jeg er af den opfattelse, at han ikke arbejder "sten hårdt når vi ikke har bolden".

10 km er meget som angriber, hvis du spørger mig, eller det er ihvertfald mere end godkendt. Generelt har jeg faktisk svært ved og finde statistikker omkring, hvor meget spillerne løber, så hvis du har en side(r), så er du velkommen til at dele :)

Jeg forstår ikke helt. Jeg har markeret det med fed?

Ancelotti har jo egentlig gjort det klart for starten af, at vi forsvarer i en 4-4-2, og langt de fleste gange har det været Ronaldo og Benzema som var de 2 som ikke skulle ned og forsvare, men mere tilbyde sig i presspillet, hvor jeg egentlig også synes Benzema starter med det, men der er ingen tvivl om, at der kan gøres meget mere, men min forståelse for tingene, så er det ikke noget Ancelotti lægger så meget i.
Jeg husker dog tydeligt opgørene imod Juventus, hvor Ancelotti bad Benzema om og mandsopdække Pirlo, og det er vel egentlig den eneste gang jeg husker han konsekvent tog utrolig mange løb på egen banehalvdel, ellers er det jo noget Ancelotti afgøre.
Alt det med han er doven, og ikke lader til at gide er jo bare, fordi han ikke sviner alt og alle ting når tingene ikke går hans vej. Jeg har ladet mig fortælle, at det kaldes vindermentalitet ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Leveret af Kunena Forum