Casemiro måske på vej væk

12 år 3 måneder siden #13 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Casemiro måske på vej væk

AlanSahinovic skrev: Jeg har læst flere steder at grunden til han ikke får spilletid er fordi han ikke er så god til træningen, men er det i sidste ende ikke lige meget når han viser kvalitet til kampene?

Nej, det er naturligvis ikke ligemeget. Sådan noget ville lynhurtigt skabe splittelse på et hold, for hvis Casemiro kan lalle sig igennem en træning og stadigvæk få spilletid, så har vi balladen, spillerne imellem, det vil jeg næsten garantere.

Hvis det er sandt at Casemiro ikke tager sin træning seriøst, så har han ikke andre end sig selv at bebrejde hvis han ryger ud med badevandet til sommer.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #14 af Sahinovic

-#7- skrev:

AlanSahinovic skrev: Jeg har læst flere steder at grunden til han ikke får spilletid er fordi han ikke er så god til træningen, men er det i sidste ende ikke lige meget når han viser kvalitet til kampene?

Nej, det er naturligvis ikke ligemeget. Sådan noget ville lynhurtigt skabe splittelse på et hold, for hvis Casemiro kan lalle sig igennem en træning og stadigvæk få spilletid, så har vi balladen, spillerne imellem, det vil jeg næsten garantere.

Hvis det er sandt at Casemiro ikke tager sin træning seriøst, så har han ikke andre end sig selv at bebrejde hvis han ryger ud med badevandet til sommer.

Er du sikker på at han ikke tager træningen alvorligt? Fordi sådan som jeg forstod det var det ikke at han ikke tog det alvorligt, men at hans niveau bare ikke var særligt høj til træningen?

Det lyder også lidt underligt at en så ung spiller som spiller for Real Madrid og har fremtiden foran sig ikke skulle tage træningen alvorligt? Han mødte trods alt stadig op til træning selvom han fik fri efter Dortmund kampen.

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #15 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Casemiro måske på vej væk
Det er sådan jeg har forstået det. Jeg synes også jeg kan huske at have læst det var problemet med ham i Brasilien. Jeg kan dog ikke lige finde noget link til min påstand. Manden har jo også haft et mildest talt mystisk karriereforløb indtil videre. Udråbt som det næste store kæmpetalent i Brasilien, får debut på landsholdet og spiller nogen kampe der, og så forsvinder han ellers lidt ud af billedet, indtil Real Madrid henter ham til Castilla.

Men uanset om det er det ene eller andet, så synes jeg stadigvæk ham der træner bedst får lov til at spille kampe. Sådan bør det være på et fodboldhold hvis der også skal herske en eller anden form for harmoni i truppen. I hvert fald i min verden.

DC19

12 år 3 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Casemiro måske på vej væk
AlanSahinovic skrev:

Det eneste mærkværdige i denne situation for mig er at man fra dag et valgte at satse på Illarramendi i stedet for en Casemiro som havde en super flot pre-season hvor han virkelig overraskede mig.

For mig er Casemiro en spiller der besidder langt flere kvaliteter end en Illaramendi gør, for jeg har stadig ikke forstået hvad en Illarramendi kan som gør ham værdig til at spille for et Real Madrid hold?

Nogle gange ligger man først mærke til dem, når de er væk. Alle kommer til at ligge mærke til det, men der kan desværre gå langtid før det går op for alle ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 måneder siden #17 af Realmadrid94

Dios skrev: AlanSahinovic skrev:

Det eneste mærkværdige i denne situation for mig er at man fra dag et valgte at satse på Illarramendi i stedet for en Casemiro som havde en super flot pre-season hvor han virkelig overraskede mig.

For mig er Casemiro en spiller der besidder langt flere kvaliteter end en Illaramendi gør, for jeg har stadig ikke forstået hvad en Illarramendi kan som gør ham værdig til at spille for et Real Madrid hold?

Nogle gange ligger man først mærke til dem, når de er væk. Alle kommer til at ligge mærke til det, men der kan desværre gå langtid før det går op for alle ;)

Sådan havde jeg det med Raul bravo..

Leveret af Kunena Forum