Carvajal udtaget til VM
- Storken
- Gæst
-
Inspektøren skrev:
DarioGomez skrev:
Inspektøren skrev:
Storken skrev:
Inspektøren skrev: Hvem tror I egentlig kommer til at vinde VM?
Umiddelbart er min store favorit A Seleção. Bliver Vidal klar, har jeg Chile på en anden plads.
Chile er uden tvivl undervurderet, men de er trods alt i dødens gruppe med Spanien, Holland og Australien.
So what, om de er i gruppe med Holland og Spanien. Chile tager den første plads med garanti. Spanien og Holland må kæmpe om anden pladsen.
Haha - stærk udmelding alligevel. Så er Vidal altså heller ikke bedre; så burde Elfensbenskysten jo også være favorit - Yaya er trods alt klasser over Vidal.
Elfensbenskysten har kun Yaya med verdensklasse potentiale. Resten er slet ikke værdige at snakke om i den forbindelse. Deres træner er heller ikke noget at råbe hurra for.
Chile har jo heller ikke kun Vidal. De har en fantastisk holdånd, en fantastisk træner og et hold med masser af gode spillere. Det her hold kan sagtens lave en 'Atlético'. Do not under no circumstances underestimate this team. Otherwise you will end up in a big humiliation.
Chile har en fantastisk kampgejst, de kæmper røven ud af bukserne, de løber for hinanden, de presser højt, de har dygtige individualister osv. Det store problem er dog, at de ikke kan score mål. Det er helt vildt, så mange chancer de skal bruge før bolden kommer i kassen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Storken skrev:
Inspektøren skrev:
DarioGomez skrev:
Inspektøren skrev:
Storken skrev:
Umiddelbart er min store favorit A Seleção. Bliver Vidal klar, har jeg Chile på en anden plads.
Chile er uden tvivl undervurderet, men de er trods alt i dødens gruppe med Spanien, Holland og Australien.
So what, om de er i gruppe med Holland og Spanien. Chile tager den første plads med garanti. Spanien og Holland må kæmpe om anden pladsen.
Haha - stærk udmelding alligevel. Så er Vidal altså heller ikke bedre; så burde Elfensbenskysten jo også være favorit - Yaya er trods alt klasser over Vidal.
Elfensbenskysten har kun Yaya med verdensklasse potentiale. Resten er slet ikke værdige at snakke om i den forbindelse. Deres træner er heller ikke noget at råbe hurra for.
Chile har jo heller ikke kun Vidal. De har en fantastisk holdånd, en fantastisk træner og et hold med masser af gode spillere. Det her hold kan sagtens lave en 'Atlético'. Do not under no circumstances underestimate this team. Otherwise you will end up in a big humiliation.
Chile har en fantastisk kampgejst, de kæmper røven ud af bukserne, de løber for hinanden, de presser højt, de har dygtige individualister osv. Det store problem er dog, at de ikke kan score mål. Det er helt vildt, så mange chancer de skal bruge før bolden kommer i kassen.
Der har du faktisk ret. Hvis man så deres kamp mod Tyskland i Tyskland, hvor de dominerede, nærmest ydmygede dem i egen hule, så brænde de faktisk en masse chancer. De var dog også uheldige med at ramme stolpen og overliggeren flere gange, men sådan er fodbold nu engang. Til VM vender uheldet forhåbentligt, for dem
Storken skrev: Luis Aragonés blev også kritiseret heftigt for at se bort fra Raul i Spaniens trup, men det viste sig senere at være vendepunktet for Spaniens succes.
Så du tror også, at succesen stopper, fordi Arbeloa ikke blev udtaget? Jeg er i så fald helt enig med dig!
- Storken
- Gæst
-
BBB skrev:
Storken skrev: Luis Aragonés blev også kritiseret heftigt for at se bort fra Raul i Spaniens trup, men det viste sig senere at være vendepunktet for Spaniens succes.
Så du tror også, at succesen stopper, fordi Arbeloa ikke blev udtaget? Jeg er i så fald helt enig med dig!
Vi er i så fald uenige ;-)
Jeg mener det er klogt at udelade de spillere der er "over-the-hill". Det nytter ikke noget, at de optager en plads i truppen, når de ikke bringer kvalitet til holdet. Spanien har mange erfarne spillere, så de kan nok undvære Arbeloa.
Jeg tror deres taktik, hvis individer som Nani kan følge den, kommer til at minde om vores taktik mod Bayern. Send bolden til Ronaldo og lad ham skyde på mål. Ihvertfald mod de store hold.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- rene
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
baggins skrev: Jeg tror portugal kommer til at gå langt til VM. Stort set samme trup kom til semifinalen under EM. Deres størreste svaghed er deres angriber, i form af Hélder Postiga. De burde snart finde en ny brasilianer, som de kan nationalisere.
Jeg tror deres taktik, hvis individer som Nani kan følge den, kommer til at minde om vores taktik mod Bayern. Send bolden til Ronaldo og lad ham skyde på mål. Ihvertfald mod de store hold.
For Brasilien vil det være en KÆMPE katastrofe, hvis Portugal skulle gå hen og vinde VM. Husk på, at Portugal tidligere har haft Brasilien som koloni, og landsholdet og hele nationen vil derfor gøre alt hvad de kan for at genere Ronaldo og co.
Ser vi bort fra det, så tror jeg faktisk der er en chance for, at de ryger ud allerede i gruppespillet. Tyskland tror jeg på går videre som 1'er, på trods af, at de skal spille under nogle meget uvante omgivelser, som jeg tror kommer til volde samtlige lande udenfor Syd-og Mellemamerika alvorlige problemer.
Derudover er de jo også i gruppe med Ghana og USA, og det er to hold der sagtens kan volde Portugal problemer, hvis portugiserne undervurdere dem, som de alt for ofte har haft for vane med til slutrunder.
Går de så videre fra gruppen, så skal de højst sandsynligt møde Belgien. Den kamp vil jeg spå til at være 50/50 og dernæst kan alt ske.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Overskriften burde hedde:
"Gammel, skægget idiot udelader den moralske Ballon d'or-vinder ..."
Ah, du er langt mere sofistikeret end en bonderøv som mig ;-)
Men jeg er fuldt ud enig i din overskrift.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Fantastisk sæson han har haft, og han bliver kun bedre og bedre :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev: Hvor er det flot og fortjent vel at mærke!
Fantastisk sæson han har haft, og han bliver kun bedre og bedre :)
Jeg er faktisk enig. Jeg var en stor kritiker af ham langt hen på sæsonen, men han har siden hen overrasket mig særdeles positivt og har i mange kampe været Real Madrids bedste mand - også på tidspunkter, hvor der rent faktisk var svært at blive det....
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Lad os nu ikke glemme, at Sergio Garcia (dengang Real Zaragoza) fik tildelt en plads i den spanske landsholdstrup... Vågner stadig op fra mareridt og råber "Raul, Raul, Raul seleccion!"Storken skrev: David Villa og Torres var forrygende under EM 2008. David Villa blev topscorer og Torres scorede det afgørende mål i finalen.
Inspektøren skrev:
DarioGomez skrev:
Inspektøren skrev:
Storken skrev:
Yaya har vel ikke verdensklasse potentiale, han ER verdensklasse, ergo har han vel indfriet sit potentiale.
Jeg vil nu også stadig mene at Drogba er verdensklasse, hvilket han illustrerede i sidste sæson CL mod bl.a. Real Madrid. Ligesom Eboue i øvrigt også gjorde, og han er ikke engang god nok til at blive udtaget for dem. Jeg kan ærlig talt ikke se at Chiles spillere omkring Vidal (som i øvrigt stiller op uden kampform) skulle være bedre end dem der omgiver Yaya. Den eneste fra Chiles hold der er helt oppe at ringe er da Alexis.
Edit:
Ah, havde jeg læst dit senere indlæg havde jeg nok ikke brugt min tid på at svare, selvfølgelig kommer Ghana og USA ikke til at volde Portugal problemer.. Tværtimod tror jeg nærmere Portugal kommer til at volde de helt store lande problemer - ligesom de gjorde ved EM. Med lidt straffe-held havde de været i finalen, hvor de ville have haft en seriøs chance for at vinde hele lortet