Real Madrid dominans på årets Champions League-hold – Syv spillere udtaget

10 år 6 måneder siden #13 af BBB

RasmusKring skrev: Men nu vil jeg heller ikke snakke mere ondt om Modric. Han har en rigtig god sæson og været en vigtig mand på vores CL-vindende hold, så det havde afgjort været fortjent, hvis han var på holdet.

Han er skam på holdet, både Reals og årets hold i CL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #14 af M_linding
Hvilken fodboldspiller i Europa har ikke været lidt anonym i perioder?

Alle har formdyk i større eller mindre grad, i løbet af en sæson...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 måneder siden #15 af Dios

RasmusKring skrev:

Sahinovic skrev:

RasmusKring skrev:

Mathiaska skrev: Dejligt med hæder til Modric.

Er jeg den eneste der mener den mand får alt for lidt anerkendelse?

Jeg er delvist enig med dig, men hans niveau har ikke været stabilt hele sæsonen. Men når han rammer dagen, så er han er fantastisk fodboldspiller. En vanvittigt intelligent spiller.

Hvilken Real Madrid spiller har haft et stabilt niveau igennem hele sæsonen?

Pepe og Di Maria har umiddelbart været meget stabile, men jeg forstår din pointé. Modric har ligesom alle andre spillere været lidt anonym i perioder. Modsat spillere som Ramos, Ronaldo, Bale og Benzema, så har Modric dog ikke været ligeså afgørende i sine gode perioder.

Men nu vil jeg heller ikke snakke mere ondt om Modric. Han har en rigtig god sæson og været en vigtig mand på vores CL-vindende hold, så det havde afgjort været fortjent, hvis han var på holdet.

Di María spillede som han plejede i efteråret, og det var først efter han blev rykket ind centralt han for alvor blomstrede op. Et efterår, hvor jeg på ingen måder så noget genialt i ham, og faktisk så jeg nærmest hellere Morata på kanten i stedet for ovennævnte.

De bedste spillere denne sæson har for mig været:
Casillas, Carvajal, Ramos, Pepé, Modric, Di María og Benzema. Alle har haft deres nedture denne sæson, men det er yderst sjældent en spiller holder deres topniveau over alle 10 måneder. Derudover kan man igen rose Ronaldo for at holde sit enormt høje målsnit, og Bale for en hjernedød 1. sæson, hvis man udelukkende kigger på statistikken og hans 2 afgørende mål i Cdr og Cl finalerne. Coentrao fandt topniveauet frem på det vigtigste tidspunkt på sæsonen, og har også stor fortjeneste for holdet succes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Leveret af Kunena Forum