Spansk presse: Suárez bliver sommerens Galáctico
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Spansk presse er ikke længere i tvivl om, at Real Madrid forbereder en lang og sej transfer-kamp for at hente Liverpools Luis Suárez til den kommende sæson.
Den 27-årige uruguayaner forlængede sidste år sin kontrakt med de engelske vicemestre og det var en gigantisk kontrakt, som kom i land efter et forløb, hvor Suárez havde bedt om at blive solgt, men nu får han en årsløn på 10 millioner € og har en frikøbsklausul på 92 millioner €.
Angiveligt skal både Suárez og Real Madrid være indstillet på at gå ind i forhandlinger, mens Liverpool naturligvis ikke ønsker at slippe deres ubetingede stjerne, med mindre en interesseret klub betaler frikøbs-klausulen.
Der venter en lang og varm sommer, hvor Luis Suárez og Real Madrid vil blive kædet sammen igen og igen.....
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- aliasroadwal7@gmail.com
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
madrid2000 skrev: Perez hovedløse indkøbslyst er på spil igen! Han betaler sikkert 92 mio euro for Suarez og 20-23 mio euro i års løn. Alt dette for en spiller der er marginalt bedre end Benzema.
Jeg kan egentlig godt se, hvor du vil hen i din argumentation.
Perez 'hovedløse indkøbslyst' har dog også bragt os verdens bedste spiller i 2013 og den spiller, som scorede det afgørende mål i de to finaler vi deltog i, i den forgangne sæson. Tænk sig, hvad et ikke-hovedløst indkøb kunne bringe, hvis man skal følge din argumentation.
Derudover ligger der jo det i det, at det fra Real Madrids side har vist sig som en genial strategi, at betale uhyrlige summer. Selvom Barcelona allerede har opgraderet for mange penge, United snakker om at bruger over €200 mio. denne sommer, Chelsea er efter flere af de største stjerner og PSG fortsætter deres indkøbshelvede, så er fokus alligevel på Real Madrid. Man kan kalde det dyrt, men i sidste ende har det vist sig, at de dyreste køb er de billigste. Det kaldes eksponering.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
raul7=kongen skrev:
madrid2000 skrev: Perez hovedløse indkøbslyst er på spil igen! Han betaler sikkert 92 mio euro for Suarez og 20-23 mio euro i års løn. Alt dette for en spiller der er marginalt bedre end Benzema.
Perez 'hovedløse indkøbslyst' har dog også bragt os verdens bedste spiller i 2013 og den spiller, som scorede det afgørende mål i de to finaler vi deltog i, i den forgangne sæson. Tænk sig, hvad et ikke-hovedløst indkøb kunne bringe, hvis man skal følge din argumentation.
Derudover ligger der jo det i det, at det fra Real Madrids side har vist sig som en genial strategi, at betale uhyrlige summer. Selvom Barcelona allerede har opgraderet for mange penge, United snakker om at bruger over €200 mio. denne sommer, Chelsea er efter flere af de største stjerner og PSG fortsætter deres indkøbshelvede, så er fokus alligevel på Real Madrid. Man kan kalde det dyrt, men i sidste ende har det vist sig, at de dyreste køb er de billigste. Det kaldes eksponering.
Helt enig. Det spændende bliver dog, om eksponeringen kommer til at vare til den 31. august eller om man evt. kan få ham hentet inden den 12. august, hvor sæsonen starter for alvor?
Og så er jeg fortsat mere end spændt på, om Benzema virkelig bliver, hvis Suárez kommer. Jeg har svært ved at se de to få succes sammen.
Siempre Madrid skrev:
raul7=kongen skrev:
Helt enig. Det spændende bliver dog, om eksponeringen kommer til at vare til den 31. august eller om man evt. kan få ham hentet inden den 12. august, hvor sæsonen starter for alvor?
Og så er jeg fortsat mere end spændt på, om Benzema virkelig bliver, hvis Suárez kommer. Jeg har svært ved at se de to få succes sammen.
Jeg tror heldigvis ikke at vi får en Bale-saga igen, fordi som jeg husker det havde Bale ikke en friløbsklausal? Ret mig endeligt hvis han havde det.
Jeg synes denne her sag er meget enkel, betal de 92 mio €, eller forsvind. Men det kunne også ske at Suarez gerne vil afsted, lægger pres på Liverpool, og at Real Madrid ikke vil betale de 92 mio €, så bliver det endnu et langt transfervindue.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Ramon Calderon havde allerede afsluttet Ronaldo handlen, så den skal Perez ikke have credit for. Perez derimod købte en Kaka til klubben for hele 65 mio euro :p
Bale har og havde en helt anden potentiale. Det har Suarez ikke. Tilmeld er han ikke nogen sympatisk spiller der både bider, kalder medspiller for Nigros og kaster sig, så det er næsten værre end Delfinen.
Jeg har ikke noget imod, at vi køber stort ind, men spilleren skal også være det værd. Suarez er simpelthen ikke potentielt 92 mio euro og derefter 20-25 mio euro om året værd. Han er 27 med fødselsdag i januar. En spiller der potentielt har 3-4 sæsoner på absolut top niveau tilbage.
espn.go.com/espn/feature/story/_/id/1098...layer?ex_cid=espnsoc
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
madrid2000 skrev:
raul7=kongen skrev:
Ramon Calderon havde allerede afsluttet Ronaldo handlen, så den skal Perez ikke have credit for. Perez derimod købte en Kaka til klubben for hele 65 mio euro :p
Bale har og havde en helt anden potentiale. Det har Suarez ikke. Tilmeld er han ikke nogen sympatisk spiller der både bider, kalder medspiller for Nigros og kaster sig, så det er næsten værre end Delfinen.
Jeg har ikke noget imod, at vi køber stort ind, men spilleren skal også være det værd. Suarez er simpelthen ikke potentielt 92 mio euro og derefter 20-25 mio euro om året værd. Han er 27 med fødselsdag i januar. En spiller der potentielt har 3-4 sæsoner på absolut top niveau tilbage.
Jo jo, men skal vi nu ikke skille skidt og kanel? At du ikke kan lide Suarez er fair nok, men det ændrer bare ikke, at han er en klassisk Galactico. Hans sæson i PL var noget af det suveræne længe. Usympatisk eller ej, så havde Bale i øvrigt også et ry som 'diver' i England, der har Suarez vist intet på waliseren.
Og jeg kender udmærket historien til Calderons aftale med Cristiano, det ændrer dog ikke på, at det var Perez som i sidste ende godkendte at overføre €100 til United.
Det giver mening, hvorfor du måske ikke synes Suarez er et godt køb, der er mange argumenter. Det ville bare være rart, hvis du holdt dig til de argumenter og ikke snakkede pris. Lidt kæk udmelding herfra. Suarez er billigere til €92 mio. end €45. Tænk sig en interesse det vil give fra hele verden, at have tre spillere til en markedsværdi på 2.000.000.000 kr.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Suarez har nemlig alt det som Perez ønsker, stjernestatus, markedspotentiale, kant osv., men rent taktisk er jeg faktisk ret interesseret i at vide, om han er Perez' eller Carlettos ide. Jeg håber det sidste, men jeg har desværre min tvivl. Florentino er før gået imod en træner flr at gennemtrumfe et vanvittigt indkøb.
Og med vores nuværende stil, så er Benzemas profil og klart bedfe kompetencer som spilstation utvivlsomt at foretrække. Naturligvis kan der ændres på dette, men som jeg ser det, vil det kræve, at enten eller både Bale og CR trækker ned i banen og sætter Suarez i scene. Ellers vil vi komme til at blive enormt ensidige ift. vores spil og populært sagt leve af lange bolde, dybe træk og stikninger. Der kommer vi til at mangle noget, hvis vi fjerner Benzema til fordel for Suarez.
Alternativet er at få en mere gennembrudsstærk type ind på midten af banen, der selv kan sætte et par mand af.
Uanset hvad så mangler jeg at høre Ancelotti sige, at han også vil have Suare.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg tror ikke at Suarez har en frikøbsklausul, selvom Marca skriver det. Hvis han dog har, så gælder det da bare om at indløse den med det samme, hvis man vil have ham. Liverpool vil 100% ikke forhandle om prisen.
Jeg vil blive meget overrasket, hvis Florentino Perez og Ancelotti gerne vil købe ham, og han så alligevel ikke ender i Madrid denne sommer. Han er snart 28 år, og har næsten intet vundet i hans karriere. Det ville være synd, hvis en spiller af hans kaliber ender med at vinde så få trofæer, for han kommer ikke til at vinde meget mere i Liverpool. Han fik dem tilbage i CL, hvilket var målet for dem.. Hvad mere kan han opnå der? De vinder ikke CL, og jeg tror heller ikke de vinder ligaen, selvom de var tæt på det sidste sæson. Jeg tror ikke engang at de ender i top-4, selv hvis de beholder Suarez. Han skal skifte til noget større, og det skal ske i år. Det vil dog højst sandsynligt kræve at han selv prøver at tvinge et skifte igennem, men det tror jeg også han er indstillet på.
Som sagt så vil jeg være tilfreds uanset hvad, jeg håber bare at det bliver afklaret tidligt.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Steen skrev: Jeg er lidt ligeglad om vi henter ham eller ej. Han er nok den bedste angriber i verden, men på den anden side så har Benzema haft en god sæson og passer perfekt ind i vores tremandsangreb, noget som jeg ikke helt er sikker på Suarez ville gøre. Han er bedre end Benzema til alt, men han ville være for selvisk, frygter jeg. Men jeg er dog frisk på at se, hvordan det ville gå.
Jeg tror ikke at Suarez har en frikøbsklausul, selvom Marca skriver det. Hvis han dog har, så gælder det da bare om at indløse den med det samme, hvis man vil have ham. Liverpool vil 100% ikke forhandle om prisen.
Jeg vil blive meget overrasket, hvis Florentino Perez og Ancelotti gerne vil købe ham, og han så alligevel ikke ender i Madrid denne sommer. Han er snart 28 år, og har næsten intet vundet i hans karriere. Det ville være synd, hvis en spiller af hans kaliber ender med at vinde så få trofæer, for han kommer ikke til at vinde meget mere i Liverpool. Han fik dem tilbage i CL, hvilket var målet for dem.. Hvad mere kan han opnå der? De vinder ikke CL, og jeg tror heller ikke de vinder heller ikke ligaen, selvom de var tæt på det sidste sæson. Jeg tror ikke engang at de ender i top-4, selv hvis de beholder Suarez. Han skal skifte til noget større, og det skal ske i år. Det vil dog højst sandsynligt kræve at han selv prøver at tvinge et skifte igennem, men det tror jeg også han er indstillet på.
Som sagt så vil jeg være tilfreds uanset hvad, jeg håber bare at det bliver afklaret tidligt.
Netop denne sæson var vel Liverpools chance for at blive mestre. Med de kommende forstærkninger til klubber som Chelsea og Manchester United, samt Liverpools indtræden i Champions League, tror jeg ikke på at de bliver mestre og de vinder naturligvis heller ikke Champions League.