Spansk presse: Suárez bliver sommerens Galáctico

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #13 af DonSelf
Også er han Adidas mand, og det skal man ikke se bort fra. De vil højst sandsynlige være interesseret i, at han lander i Madrid!

- Han er nok den største stjerne de har efter Messi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #14 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Spansk presse: Suárez bliver sommerens Galáctico

DonSelf skrev: Også er han Adidas mand, og det skal man ikke se bort fra. De vil højst sandsynlige være interesseret i, at han lander i Madrid!

- Han er nok den største stjerne de har efter Messi.

Host, Gareth Bale, Host.

12 år 1 måned siden #15 af raul7=kongen
Med i helhedsvurderingen af Suarez skal det vel med, at han nødvendigvis vil bringe en enorm sult til Real Madrid. En sult som på mange måder kan blive svær at finde til den kommende sæson.

Tænker man på Benzemas profil, så vil jeg ikke blive overrasket, hvis han falmer en del i den kommende sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, BBB

12 år 1 måned siden #16 af Sahinovic

raul7=kongen skrev: Med i helhedsvurderingen af Suarez skal det vel med, at han nødvendigvis vil bringe en enorm sult til Real Madrid. En sult som på mange måder kan blive svær at finde til den kommende sæson.

Tænker man på Benzemas profil, så vil jeg ikke blive overrasket, hvis han falmer en del i den kommende sæson.

Har haft de samme tanker angående manglende sult på holdet nu hvor vi har vundet La Decima. En mand som Ronaldo f.eks. hvad er der mere og vinde for ham og har han den samme sult efter vi har vundet La Decima. En Suarez + et par andre indkøb tror jeg ville være godt for motivationen.

Florentino Pérez

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #17 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Spansk presse: Suárez bliver sommerens Galáctico

Sahinovic skrev:

raul7=kongen skrev: Med i helhedsvurderingen af Suarez skal det vel med, at han nødvendigvis vil bringe en enorm sult til Real Madrid. En sult som på mange måder kan blive svær at finde til den kommende sæson.

Har haft de samme tanker angående manglende sult på holdet nu hvor vi har vundet La Decima. En mand som Ronaldo f.eks. hvad er der mere og vinde for ham og har han den samme sult efter vi har vundet La Decima. En Suarez + et par andre indkøb tror jeg ville være godt for motivationen.

Du skal ikke være bekymret for Ronaldos motivation. Jeg er personligt overrasket, men han har virkelig vist sig at være top professionel og formår at være motiveret til alle kampe siden sit skfite fra United. Jeg tror helt naturligt han bliver motiveret af at vinde - og score mål selvfølgelig.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved RasmusKring.

12 år 1 måned siden #18 af Damholt
At vi skal købe Suarez, fordi han vil bringe en masse sult til klubben, er jeg lidt usikker på. Manden har i karrieren spist af to modstandere, så han må sgu da efterhånden være mæt.

Spøg til side, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke bør gøre sin entré i klubben. Folk snakker om, at hans evner som oplægger ikke er lige så gode som Benzemas, men ikke desto mindre har den bidske mand fra Uruguay lavet flere assists end franskmanden i ligaen. Jeg ved godt, at det ikke er en garanti for, at han kan passe i vores spilsystem, men jeg kan sagtens se det fungere. Benzema er måske fysisk stærkere, men Suarez har en vildskab i sit presspil som kun Di María kan matche på vores nuværende hold, og vi ser ofte, hvor meget vi får ud af det hårde (og meget insisterende) pres fra argentineren.

Prisen bør i min verden ikke være en hindring. United skal efter sigende have 200 millioner Pund til det kommende transfervindue, og vi vil se dem bruge det på 6 spillere eller flere. Jeg vil hellere have Ronaldo, Bale og Suarez til samme pris.

Vi er verdens største klub, og vi skal have verdens største spillere. Suarez er en af disse.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 1 måned siden #19 af BBB

Sahinovic skrev:

Efter Ronaldo vandt Super Cuppen, var der ikke mere, som han kunne vinde på klubhold, men han fortsætter alligevel. Han er umættelig, og konkurrencen med Messi virker bare til at gøre ham endnu stærkere.

Leveret af Kunena Forum