AS: Enighed med James

12 år 2 uger siden #1 af Daniel
AS: Enighed med James blev oprettet af Daniel

Det er ikke utænkeligt, at Real Madrids anden indkøb denne sommer bliver Monacos guldfugl, James.

Real Madrid og VMs åbenbaring James er længe blevet kædet sammen. Ifølge AS er kontraktens personlige forhold nu på plads. James bliver angiveligt udstyret med en kontrakt på 7,5 millioner euro om året. Real Madrid mangler nu kun at blive enige med Monaco om en tilfredsstillende overgangssumm, hvilket også bliver handlens svære del. 

Monaco forlanger således 80 millioner euro for deres colombianske guldfugl, men Real Madrid er ikke indstillet på at betale det forlangte beløb. Hovedsstadsklubben vil i stedet forsøge at inkludere Casemiro i handlen plus 70 millioner euro. 

VM-topscoren har ved adskillige lejligheder givet udtryk for, at det ville være en drøm at spille for Real Madrid, og derfor synes et skifte ikke meget langt væk, såfremt klubberne kan blive enige om overgangssummen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne AS: Enighed med James
Fuldstændig hovedløst hvis man vil give den løn for James, men ikke vil give ADM en lønforhøjelse. ADM anklages for ikke at have haft kontinuerligt gode sæsoner, men James har et godt VM, og så bukker Florentino bare forover.

Jeg har også lagt på knæ for James igennem VM, men det er godt nok en dyr dreng.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, JimmyBroe, Sahinovic

12 år 2 uger siden #3 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne AS: Enighed med James
Jeg kan godt forstå at Di Maria føler sig dårligt behandlet når en James er de 7,5 mio€ værd om året og han ikke er. Føj

Florentino Pérez

12 år 2 uger siden #4 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne AS: Enighed med James
James er flot cute dreng. Det lyder bøsset, men der er kæmpe marketing potentielle i ham. Om man vil det eller ej, så tiltrækker folk some James mere end Di Maria.

At James er Real Madrid fan gør tingene lige en tand nemmer.

12 år 2 uger siden #5 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne AS: Enighed med James
Og så er det ikke et ubetydeligt faktum, at James netop var VM's bedste spiller og topscorer i en alder af 22 år... for Colombia, mens Di Maria kun spillede et godt VM.

James potentiale er bare større - han kan blive en megastjerne.

12 år 1 uge siden #6 af Il Duce
Besvaret af Il Duce på emne AS: Enighed med James
James er en rigtig god spiller, og han kan sagtens spille for holdet, men jeg har virkelig svært ved at sætte dette puslespil. For med Kroos og James lægger det op til et systemskifte i mit hovede.
1) Kroos-Modrid: Bale, James, Ronaldo: Benz
2) Kroos-Xabi-Modric : James på bænken. Jeg tror ikke, at man vil sætte én af de tre dyre drenge på bænken
Jeg er bange for, at Perez laver en "Perez" ( at købe den mest hypet spillet på markedet bare for at gå det). Han har det jo med at gøre det en gang i mellem. Hvordan ser I James -rolle?

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

12 år 1 uge siden #7 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne AS: Enighed med James
Jeg nægter at tro på, at Ancelotti vil ændre sit system. Han går meget op i balancen, og den kan han få med Kroos, Alonso/Khedira og Modric på midtbanen.

Jeg ser helt klart James i en rolle, hvor han skal spille en slags falsk 9'er eller en fri rolle med udgangspunkt på højrekanten. Jeg tror at han starter på bænken, og BBC får lov til at fortsætte, imens James finder sig til rette. Men som en anden bruger har påpeget, så var der rigtig rigtig mange kampe sidste sæson, hvor enten B, B eller C var skadet, og dermed venter der masser af spilletid til James under alle omstændigheder.

Men jeg tror som sagt ikke, at James bliver en del af midtbanen. Det er han alt for offensiv til, i forhold til den måde Ancelotti gerne vil spille på.

12 år 1 uge siden #8 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne AS: Enighed med James
Kan slet ikke forestille mig at james ikke er tiltænkt en plads i XI. Samtidig kan jeg heller ikke forestille mig at Carletto ikke har sagt god for ham. Nægter at tro på at Perez har købt ham "bare" for at købe ham.

Kroos - Modric
James
Bale - Ronaldo
Benz

Edit: Han har ung og har som en anden brugere har skrevet før tilpassede sig så mange gange i sin tid i porto og i monaco. Hvorfor skulle han ikke kunne tilpasse sig til at få lidt flere def evner.

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved r-mb-q.

12 år 1 uge siden #9 af M_linding
r-mb-q

Selvfølgelig kan man godt forestille sig, at James kan spille en 10'er, imod mindre gode hold.

Men generelt set virker det ret utænkeligt, synes jeg, at Ancelotti skulle fjerne holdet rygrad og motor (Alonso/Khedira) og erstatte den med en feinschmecker som James... Det lyder som opskriften på fiasko:)

Det bliver spændende at se hvad der skal ske. Jeg tror på at James starter som verdens dyreste breddespiller;)

12 år 1 uge siden #10 af r-mb-q

M_linding skrev: r-mb-q

Selvfølgelig kan man godt forestille sig, at James kan spille en 10'er, imod mindre gode hold.

Men generelt set virker det ret utænkeligt, synes jeg, at Ancelotti skulle fjerne holdet rygrad og motor (Alonso/Khedira) og erstatte den med en feinschmecker som James... Det lyder som opskriften på fiasko:)

Det bliver spændende at se hvad der skal ske. Jeg tror på at James starter som verdens dyreste breddespiller;)

Jeg synes jo at det tydeliggøre at alonso/khedria ikke var nogle rygrad i CL finalen. Først da isco og marcelo kom ind vendte kampen jo.. Selvfølgelig var Khedria lige kommet sig fra hans skade og er det stadig.

Hvis han bliver sat på bænken så kunne man godt have undladet at bruge de 70 - 80 mio på ham og så beholdt di maria.

Nægter bare at tro oppe i mit hoved at Carlo bare lader perez sætte holdet for ham. :)

12 år 1 uge siden #11 af M_linding
Hvis vi pludselig skal til at spille med 10'er og James skal spille denne, så er jeg kæmpe modstander af et køb!

I så fald kunne man nemlig lige så godt lade verdens største 10'er-talent - Isco - spille positionen...;)

Dit argument om, at Khedira/Alonso ikke er holdet motor pga. CL-finalen, er i øvrigt noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt;) Regn selv ud hvorfor...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 1 uge siden #12 af r-mb-q
Ang isco er vi helt enig. Omend jeg ser ud i fremtiden at isco bliver omskolet til en decideret 8'er. Nu ved jeg godt at de fleste vil sige at vi alleree har 2 otter i Kroos og Modric..Men sådan som fodbold udvikler sig mener jeg at det lader til at det bliver en dynamisk midtbane hvor alle 3 både kan være def og off. og derfor ikke behøver en 6'er eller en 10'er for den sags skyld.

Meget groft sagt selvfølgelig. :)

Jeg mener vitterlig ikke at Alonso eller Khedira bør bruges på den midtbane da de ikke giver den dynamik som Carlo vil have.

Kroos istedet for alonso og Isco istedet for Khedira. og så med Modric som en 8'er med et snært af 6'er. :)

Leveret af Kunena Forum