Morata er skiftet
Cristiano Ronaldo var -med rette - træt af, at han ikke fik opbakning fra klubben ved diverse arrangementer og ikke havde samme beskyttelse, som eksempelvis Barcelona har været så dygtige til at give Messi.
Det blev der ændret på med det samme, mens lønforhandlingerne først kom meget senere.
Det ville iøvrigt klæde dig om du læste hvad jeg rent faktisk skriver. Jeg er jo ikke modstander af en lønforhøjelse til Di María, fordi han er Di María, men fordi han fik en i 2012.
Real Madrid skal ikke være klubben, som giver deres argentiner lønforhøjelse hvert andet øjeblik. Det næste ville så blive at han også skulle være sportsdirektør.
Er det overhovedet blevet bekræftet nogle steder? Mig bekendt, så var der ligeså stor snak om, at Ronaldo ville have mere i løn ift. Messi som jo får en ny kontrakt hver år for at behage ham. Nu kan det godt være jeg husker helt forkert, men Ronaldo fik da en ny kontrakt i 2011 og i 2013, enige? Husker jeg rigtigt, så er det da ikke så forkert, at Di María vil lønnes på samme måde? Har man først sagt A, så må man da også sige B, og det er jo netop den skævvridning MMM så fantastisk får forklaret.
Er det et enkeltstående tilfælde, så er det da Ronaldo som bliver den nye sportsdirektør og ikke Di María.
Jeg er generelt ikke meget for, at man beklager sig i pressen, men Di María skrev under på en kontrakt, hvor han var en af de mest lavtlønnede i truppen, og han dermed fik lovet en lønforhøjelse sæsonen efter, hvis han præsterede. Den lønforhøjelse var jo kun middel ift. de bedste og vigtigste spillere i klubben, og nu når Di María så endelig beviste, at han vitterligt høre til deroppe, så skal han vel også aflønnes af den grund?
Vi er helt enige om, at Di María skal præstere noget længere tid, men udover Ramos og Bale, så var Di María nok den mest afgørende spiller sidste sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
¡Hasta la Victoria Siempre!
REAList skrev: Selvom Di Maria fik en ny kontrakt i 2012 så er han stadigvæk en af de lavt lønnede. Han får €3,5mil om året. Det er nok kun Carvajal, Morata, Lopez og Nacho som får lavere eller tilsvarende.
En hurtigt googling med "Salaries Real Madrid 2014" afslører noget andet.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
¡Hasta la Victoria Siempre!
REAList skrev: Jeg fandt denne side som understøtter min posthttp://www.sportrichlist.com/football/real-madrid-players-salaries/
Der står 2012 ved lønnen, og de påstår også at di Maria er 32 år gammel...............
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Siempre Madrid skrev: Real Madrid skal ikke være klubben, som giver deres argentiner lønforhøjelse hvert andet øjeblik. Det næste ville så blive at han også skulle være sportsdirektør.
Den fangede jeg godt ;)
I øvrigt utroligt at Barcelona bliver ved med det. Ingen spiller kan nogensinde komme over klubben Real Madrid, fordi vores historie altid vil være den største mht. stjerner og titler. Hos Catalanerne er der netop en spiller, der er blevet meget større en klubben. Han har ene og alene vundet mere end den klub nogensinde har prøvet før. Det er klart de sætter ham op på et pedistal hvor han ikke hører til og forsøger at forsvare hvorfor han blev kåret til VM's bedste spiller.
Dios skrev: Har man først sagt A, så må man da også sige B, og det er jo netop den skævvridning MMM så fantastisk får forklaret.
Jeg er i øvrigt super enig: Jeg synes MMM's indlæg var fantastisk !
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)