Klassisk Derbi i første opgør
- Inspektøren
- Gæst
-
Arbeloa pasó de largo ante Casillas
www.marca.com/2014/08/19/futbol/supercop...pana/1408485477.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.marca.com/2014/08/20/en/football/rea...drid/1408490891.html
¡Hala Madrid!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og så kan vi hver især tænke tilbage på egen skole/arbejdsplads og vurdere om ikke vi alle har nogle klassekammerater/kolleger, som man kommer bedre ud af det med end andre uden at der er tale om decideret uvenskab.andreashn skrev: Og så lige for, at alle kan forstå det (Indsæt link på engelsk hvis muligt!)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Brylle
- Gæst
-
- Ikertheman
- Gæst
-
Det er "sjovt", at han skal give alle et knus, ikke bare et par stykker (eller alle!), som flere spillere har for vane, UNDTAGET Casillas..
Der blev linket i en tidl. tråd til, hvordan Arbeloa støttede Casillas-nedgørere, eller hvad han kaldte dem.. Stof til eftertanke!
Siempre Madrid skrev:
Og så kan vi hver især tænke tilbage på egen skole/arbejdsplads og vurdere om ikke vi alle har nogle klassekammerater/kolleger, som man kommer bedre ud af det med end andre uden at der er tale om decideret uvenskab.andreashn skrev: Og så lige for, at alle kan forstå det (Indsæt link på engelsk hvis muligt!)
Jeg ved ikke med dig, men jeg siger da godmorgen etc. Til alle mine kollegaer, selvom jeg kommer bedre ud af det med få end alle. Man er da bare en røv, hvis man ikke gør? Så ja, det er da tydeligt et uvenskab!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ikertheman skrev: Det er et problem, når en fodboldklub skal vise sammenhold, venskab osv. - så sammenligningen med skole/arbejdsplads er ikke forenelig..
Det er "sjovt", at han skal give alle et knus, ikke bare et par stykker (eller alle!), som flere spillere har for vane, UNDTAGET Casillas..
Der blev linket i en tidl. tråd til, hvordan Arbeloa støttede Casillas-nedgørere, eller hvad han kaldte dem.. Stof til eftertanke!
Nu behøver man jo ikke at stole på alt, der bliver linket til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- JohnJohn
- Gæst
-
Han klapper alle på vejen, men kameraet fanger da netop ikke Arbeloa undgå Casillas, eller hvad han nu gjorde. Faktisk synes mest af alt det ser ud som om han også giver et klap til Casillas?
EDIT: Ja og jo mere jeg ser den, synes jeg faktisk det ser ud som om Casillas lige har sagt noget til Arbeloa (fx. "tak") lige idet kameraet kommer på ham.
BBB skrev: De to må efterhånden begge være færdige i klubben til næste sommer.
Jeg har det på samme måde som dig - de begge skal vidst være heldige, hvis de stadig er at finde i klubben efter denne sæson. Men derfor synes jeg, at det ville være rart, hvis vi som klub kunne vise et stærkt og sammenfattet hold ud ad til, og så må man tage kampene i omklædningsrummet eller chefens kontor.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”