Chok: Di María og Khedira på vej væk

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti bekræftede på dagens pressemøde i Ciudad Real Madrid, at Ángel di María og Sami Khedira snart er fortid i klubben. Argentineren har bedt om at blive solgt, mens tyskeren ikke vil forlænge sin kontrakt.

Om Di María siger Ancelotti:
- Argentineren er Real Madrid-spiller indtil transfervinduet lukker. Det har overrasket mig at læse, at der er uoverensstemmelser mellem klubben og ham. Der er ingen uoverensstemmelser og begge parter tænker det samme. Di María har bedt om at få lov til at rejse og har afvist et tilbud fra klubben. Denne situation skal fodboldspilleren selv løse. Hvis han ikke finder en løsning for fremtiden, fortsætter han med os og der vil ikke være nogen problemer.

Om Sami Khedira:
- Han har et år tilbage af sin kontrakt og har afvist en forlængelse. Det er en anderledes situation end Di Marías, for han har ikke bedt om at rejse.

Dermed tyder alt på, at Real Madrid i løbet af de næste knap to uger skal ud og finde en erstatning for de to spillere, som sandsynligvis vil blive solgt i løbet af denne periode.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Fra et fantastisk transfervindue til et katastrofalt på 0,5 sekunder.

Siempre fiel, du fik - desværre - ret i din frygt.

Ind med Pedro León og Borja Valero nu!!!!

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 3 måneder siden #3 af andreashn
Jeg håber lidt, at køberne er for nærige, og Di María dermed bliver i efteråret, og skifter mening i løbet af den periode..

¡Hala Madrid!

10 år 3 måneder siden #4 af DarioGomez
Fuck og pis!

Jeg har dog rørt, at Casper Sloth skulle være tilgængelig på markedet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 3 måneder siden #5 af DarioGomez
Men mon ikke vi henter Falcao (ledig EU-plads), giver øget spilletid til Isco (hvilket der nok ikke var blevet meget af) og så supplerer med et løbestærkt navn, måske Pogba eller hvis vi nu dropper Falcao, så kan vi jo hente Vidal ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 3 måneder siden #6 af DarioGomez
Men hvor er det dog mangel på rettig omhu, at man nu kan risikere at miste to så vigtige spillere, så kort tid før vinduet lukket.

Udueligt arbejde fra Florentino Perez' side, hvis man ikke får hentet to forstærkninger inden den 31. august!

10 år 3 måneder siden #7 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Men hvor er det dog mangel på rettig omhu, at man nu kan risikere at miste to så vigtige spillere, så kort tid før vinduet lukket.

Udueligt arbejde fra Florentino Perez' side, hvis man ikke får hentet to forstærkninger inden den 31. august!

Der er jo i hvert fald nogle klubber, som skal hen og opjustere deres priser, hvis Real Madrid ringer.

10 år 3 måneder siden #8 af Salix7
Jeg synes det vil være en skam at miste Di Maria allerede nu, fordi han har spillet super godt, og fordi Jesé ikke forventes spilleklar før det nye år :(
Khedira derimod ser jeg ikke som det helt store tab, fordi vi har en virkelig stærk midtbane, hvilket vi har vist i de kampe, hvor han ikke har været med. Og personligt synes jeg ikke, at han er den rette mand til de defensive opgaver, fordi han ofte i kampene bliver alt for offensiv, og ikke er sikker nok i sine pasninger.
Jeg er faktisk også i tvivl om, hvorvidt det overhovedet er nødvendigt at købe flere spillere til truppen, selv hvis begge bliver solgt inden for de næste 14 dage.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

10 år 3 måneder siden #9 af Pena1992
Det er vel blot en bekræftelse af det vi har vidst hele tiden. Fantastiske spillere begge to, men vi har også fået fantastiske spillere ind. Jeg så dog gerne at man fik talt Angelito til fornuft, især med de mulige problemer der kan være med Cr. Ronaldo.

I øvrigt skal vi ikke glemme Jesé og Isco, som er blevet lidt glemt i kampen om pladserne. Der ligge massere af potentiale dér og gemme sig. Selvfølgelig ikke i fprhold til Khedira, men Carletto må være sikker på at han har en stærk nok defensiv midt uden Khedira på holdkortet.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

10 år 3 måneder siden #10 af asp3200
Jeg tror klubben har vidst det i lang tid, så self har de en plan. Det er jo ikke ligefrem en hemmelighed at de to ville væk.

Vi har trods alt en del til den midtbane. Men mon ikke der dukker 2-3 gode midtbane/wing spillere op snart på rygtebørsen. Jeg tipper Vidal, Reus, Verratti.

Det som overrasker mig er at llarra rygtes til Bilbao på lån.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #11 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Chok: Di María og Khedira på vej væk

DarioGomez skrev: Men hvor er det dog mangel på rettig omhu, at man nu kan risikere at miste to så vigtige spillere, så kort tid før vinduet lukket.

Lad os nu lige slå koldt vand i blodet, så vigtige er de to spillere altså heller ikke.

Khedira er en udemærket spiller, men han er ikke på niveau med Alonso, Modric og Kroos, som ser ud til at være Ancelottis streg foretrukne på midtbanen. Han ville have været en breddespiller i denne sæson, og en kombination af Isco og Illarramendi skal nok udfylde den rolle udemærket. Hvis alternativet er at give ham en rigtig stor løn for at blive, så siger jeg sælg.

Di Maria er dog i en anden klasse. Han var afgørende for os i sidste sæson og med hans kombination af fart og teknik kan han afgøre kampe på egen hånd. Han ville helt sikkert have en rolle at spille på holdet som den primære reserve på kanterne. Men hvis han ikke er tilfreds med den rolle og den rigtige klub (United) står klar med en stor pose penge, så er det fornuftigt at give ham lov til at smutte. Vi kommer kun til at savne ham for alvor, hvis Jese ikke kommer godt tilbage fra sin skade og James ikke kan leve op til forventningerne. Selvom Di Maria har spillet fantastisk det sidste år, så skal vi måske heller ikke glemme de 3 ujævne sæsoner, han spillede inden. Måske er det ikke nogen dårlig ide, at sælge ham nu, hvor han er allermest værd.

10 år 3 måneder siden #12 af Chamartin
Det bliver nogle neglebidende 10 dage, at gennemgå.

Di Maria er muligvis lidt i tvivl om Manchester U tilbudet, da han jo i så fald skal acceptere et år uden Champions League bold - ja, ikke engang Øvropa League kan de byde på...men hvem gider så også rejse 3 gange i efteråret til østeuropa på torsdage.

Om PSG virker det jo oplagt, at de simpelthen ikke har råd (lov) grundet Financial Fairplay, uden at de også kan komme af en dyr spiller (Carvani eller Lavezzi er oftest blevet nævnt). Jeg tror dog egentligt ikke, der er nogen af dem, der ønsker at forlade de gode oliemillioner eller Paris ;).

Men jo tættere, vi kommer på transfervinduets lukning, jo mere kritisk bliver det jo også med at være i stand til at finde en kvalificeret afløser, hvis man da skønner, at der er behov for det. Så der må da gerne snart komme en afgørelse på det her.

Leveret af Kunena Forum