Forsigtig Real Madrid-start på sæsonen
Antiloa skrev: Chill dude. Det er bare et brændende ønske fra min side at se Arbeloa smutte.. Behøver vist ikke at uddybe hvorfor
Ja Siempre, tag lige og chill lidt altså.... :D:D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
RasmusKring skrev: Med fare for at blive et forhadt og udskældt medlem af dette forum, så må jeg tilslutte mig Antoloas holdning - omend i en lidt mindre ekstrem grad. Arbeloa skal selvfølgelig ikke sælges med en uge tilbage af transfersvinduet, men det er tydeligt for enhver, at han er ved at have nået vejs ende. Samtidig har Carvajal udviklet sig godt, så han må og skal være det klare førstevalg. Grunden til Arbeloas fald i niveau er tydelig: Han er simpelthen blevet for tung. Det er ikke noget stort problem i det meste af en kamp, for Arbeloa placere sig rigtig fornuftigt, men det er uundgåeligt at holde modstanderens kantspiller fra at blive retvendt en hel kamp, når først dette sker, så har Arbeloa efterhånden mere end svært ved at følge sin mand. Det var specielt tydeligt i går imod Cordoba (!) i situationen, hvor de scorer et offside i anden halvleg. Arbeloa bliver sat i to omgange i løbet af få sekunder, fordi han simpelthen ikke kan følge med i vendingerne.
Som sagt skal Arbeloa ikke sælges, men jeg mener heller ikke, at han bør være en del af fremtidsplanerne i Real Madrid efter denne sæson - ihvertfald ikke som spiller.
Jeg tror ikke, at der er nogen, som vil hade eller skælde dig ud for en kritisk Arbeloa-holdning, når du kan argumentere for den, hvad enten man så er enig i din argumentation eller ej.
Jeg er da for så vidt enig i, at Arbeloa ikke er løsningen på længere sigt og jeg er også med på, at Carvajal står foran at overtage pladsen (faktisk allerede har overtaget den), men vores unge ven skal jo da i hvert fald hæve niveauet fra i går, hvis han ikke snart skal se sig selv som andetvalg igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Tænk sig at kunne blive holdets dårligste spiller efter så kort tid på banen. ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...