Jugones: Reus-agent til møde på Estadio Santiago Bernabéu
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge det spanske TV-program Jugones har Marco Reus´ agent været til møde på Estadio Santiago Bernabéu.
I første omgang har agenten blot fortalt om spillerens situation, men det afvises ikke at Real Madrid i de kommende timer vil tage kontakt til Dortmund for at føre reelle forhandlinger om den tyske stjernespiller for at dække hullet efter Ángel di María.
Real Madrid skulle ellers have indstillet sig på ikke at hente flere spillere, men da det fortsat er uvist hvornår Jesé kan vende tilbage, hvilket allertidligst bliver til december og med Cristiano Ronaldos skadesproblemer, kan det ikke afvises at klubbens sportslige ledelse slår til her mod slutningen af transfervinduet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er ikke for man henter en decideret angriber, og slet ikke hvis det bliver Falcao. Faktisk synes jeg vi står svagest på kanterne/Ronaldo & Bale's pladser.
Jesé er den eneste decideret fløjspiller, og han kommer som sagt tilbage som et stort spørgsmålstegn. James kan spille der, men Reus er langt bedre på alle punkter, og ville klart være en forstærkning. Derudover tror jeg rent faktisk ikke prisen skulle være så høj igen.
Af hvad jeg har hørt og læst mig frem til. Desværre ingen kilder, men så skulle Reus ikke ha Bayern som favorit, og jeg mindes han udtalte om, at han ønskede Lewandowski alt held og lykke, men at han aldrig selv ville tage der til. United skulle han eftersigende også have afvist.
Bliver Reus købt, så vil det nok være det bedste transfervindue jeg nogensinde har oplevet med Real Madrid.
Min drømmeopstilling:
Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Khedira, Modric, Kroos, Ronaldo/Bale, Reus og Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Tror ikke Reus kommer til Madrid, og jeg kan stadig ikke helt se, hvor vi skal benytte ham. På papiret vil Reus være en vild signing. Men hvis vi kigger på, hvad vi reelt har behov for, så er det en angriber. Kom med en verdensklasse angriber med Benzema-klasse eller derover. Gerne med nogle helt andre spidskompetencer.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Pelle skrev: "Man vil i de kommende dage tage kontakt til Dortmund". Ahh, hvis man virkelig vil nå det her, så tror jeg ikke man skal vente et par dage.
Tror ikke Reus kommer til Madrid, og jeg kan stadig ikke helt se, hvor vi skal benytte ham. På papiret vil Reus være en vild signing. Men hvis vi kigger på, hvad vi reelt har behov for, så er det en angriber. Kom med en verdensklasse angriber med Benzema-klasse eller derover. Gerne med nogle helt andre spidskompetencer.
Det siges jo, at han har en frikøbsklausul på 25 millioner €, så vi kan vel vente til hen ad søndag aften ;-)
Dios skrev: Hvor kunne det være ondt! Det ville være drømmescenariet for mig. Det er ingen hemmelighed at jeg ikke er Ronaldo's største fan, men lige med Reus der er jeg faktisk villig til at smide selve Benzema på bænken, selvom jeg dog ikke håber han bliver vores spidsangriber, hvis det umulige skulle ske. Min personlige der er jeg ude i en erstatning for Ronaldo, så det er derfor han bliver nævnt.
Jeg er ikke for man henter en decideret angriber, og slet ikke hvis det bliver Falcao. Faktisk synes jeg vi står svagest på kanterne/Ronaldo & Bale's pladser.
Jesé er den eneste decideret fløjspiller, og han kommer som sagt tilbage som et stort spørgsmålstegn. James kan spille der, men Reus er langt bedre på alle punkter, og ville klart være en forstærkning. Derudover tror jeg rent faktisk ikke prisen skulle være så høj igen.
Af hvad jeg har hørt og læst mig frem til. Desværre ingen kilder, men så skulle Reus ikke ha Bayern som favorit, og jeg mindes han udtalte om, at han ønskede Lewandowski alt held og lykke, men at han aldrig selv ville tage der til. United skulle han eftersigende også have afvist.
Bliver Reus købt, så vil det nok være det bedste transfervindue jeg nogensinde har oplevet med Real Madrid.
Min drømmeopstilling:
Casillas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Khedira, Modric, Kroos, Ronaldo/Bale, Reus og Benzema.
Du skriver nøjagtig hvad jeg håber og tænker. Jeg er selv en stor beundre af den unge fyr. Hold nu k**t hvor ville det være vanvittigt med sådan en bombe af en transfer:)
Perez, go do your thing;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: "Man vil i de kommende dage tage kontakt til Dortmund". Ahh, hvis man virkelig vil nå det her, så tror jeg ikke man skal vente et par dage.
Det siges jo, at han har en frikøbsklausul på 25 millioner €, så vi kan vel vente til hen ad søndag aften ;-)
Den træder først i kraft fra 2015.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- MNH92
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Kan ikke forestille mig, at vi slipper så billigt ;-) Uanset hvad tror jeg det bliver en hektisk weekend, vi går i møde!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Du stolede ikke på det, der stod i nyheden? ;-)MNH92 skrev: Er der nogle af jer der ved hvornår Jesé regnes med at blive klar igen?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Vil man sætte ham i midtbanen sammen med Modric og Kroos? Eller vil man se Benz ud på bænken, hvor man så trækker Reus en smule længere tilbage end der hvor Benzema spiller også rykker man Bale og Ronaldo tætte på modstanderens mål (altså en 4-2-1-2)? Eller noget helt andet?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Det er i hvert fald lidt mystisk, hvis man går efter Reus, her i de døende minutter....
Eller også er prisen bare så lav, at man ikke kan lade vær;)