Jugones: Reus-agent til møde på Estadio Santiago Bernabéu

• #4#15
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #13 af #4#15
Tillader mig at stille mig tvivlende overfor en opstilling med bale og ronaldo som to egentlige angribere, endog blot som de to forreste. det vil kræve en helt anderledes at spille bolden frem på. ydermere er bale og ronaldo også bedst med front med modstanderens mål, når de er i fart, og kan udfordre. som forreste spiler vil de være nødt til arbejde mere med ryg mod målet..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #14 af ChrillRM14
indkast.dk/index.php?nyhed=120862

Nu faldt jeg bare over den, og man kan jo i den grad diskutere validiteten af rygter, men ved en enkel research på nettet står det klart, at Klopp jo er desperat efter kontraktforlængelse... Mon ikke Reus i denne omgang kan modstå interessen fra Madrid og alverdens storklubber? ;) Han bliver jo trods alt ikke mindre god eller interessant ved at vise sit talent endnu en sæson som maskinen i Dortmund?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 11 måneder siden #15 af asp3200
Drop nu de artikler fra indkast, det er bras og tynd snak.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 11 måneder siden #16 af Dios

M_linding skrev: Måske er man bange for Ronaldos tilstand, og regner ikke med at han kan bidrage med samme kvalitet som tidligere - eller i hvert fald ikke lige så ofte(?)

Det er i hvert fald lidt mystisk, hvis man går efter Reus, her i de døende minutter....

Eller også er prisen bare så lav, at man ikke kan lade vær;)

Hvad mener du dog? Ifølge Ancelotti har Ronaldo været fit siden Marts måned :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 11 måneder siden #17 af Dios

asp3200 skrev: Drop nu de artikler fra indkast, det er bras og tynd snak.

I stedet for at droppe dem, så kig hellere på hvem de referere til. Indkast, bold etc. skriver jo ikke selv deres nyheder, men sætter dem direkte over i google translate, så er det bare hvilke aviser du selv tør stole på. Ingen er vel det rigtige svar ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 11 måneder siden #18 af Sahinovic
Jeg kan ikke sætte ord på hvor begejstret jeg er for Reus, manden er fantastisk og kan alt hvad jeg søger ved en offensiv fodboldspiller. Men jeg tør simpelthen ikke sidde og håbe på at Real Madrid signer ham i denne sæson, ender nok med at blive ret så skuffet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #19 af MNH92
Siempre Madrid, nej det så jeg sjovt nok ikke, ellers havde jo nok ikke spurgt -.-

11 år 11 måneder siden #20 af ChrillRM14

asp3200 skrev: Drop nu de artikler fra indkast, det er bras og tynd snak.

Det vist ikke kun indkast, der har bragt den nuance på Reus' situation ;) Linkede den kun, fordi den var nemmest tilgængelig, så jeg kunne komme med en kommentar til forummet her... og ja, Indkast henviser til flere andre! Desuden ligger min pointe bare i spørgsmålet, om Reus' egen lyst til at forlade Dortmund - ikke så meget om de kolde facts på nuværende tidspunkt holder stik eller ej...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum