Xabi Alonso tæt på Bayern München
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Ifølge spanske La Sexta er Pep Guardiolas Bayern München tæt på at hente Xabi Alonso, som afløser for langtidsskadede Javi Martinez.
Bayern skulle være klar med omkring €10 mio. for den baskiske midtbanespiller, som i dag trak sig tilbage fra det spanske landshold. Ligesom sydtyskerne vil fordoble Alonsos løn.
Ifølge de spanske medier virker handlen nært forestående, hvorfor det er yderst interessant at følge, hvad Florentino Perez lige har af plan b, såfremt man sælger endnu en af de etablerede midtbanespillere sent i transfervinduet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- El Gordo
- Gæst
-
ØV!
- Don J
- Gæst
-
Kunne godt tænkes, at man har vurderet det for meget at have både Alonso og Illarra til samme plads, når ingen af dem ser ud til at være sikre startere - bedømt på de første kampe.
Det kunne komme til at betyde, at James og Isco bliver mere faste alternativer til tremandsmidtbanen, mens Kroos kommer til at agere regista med Illarra som backup. Det lægger så bare endnu mere pres på Ancelotti ift. at finde balancen hurtigt med Kroos, Modric og James/Isco - også i de store kampe.
Et salg af Alonso vil uden tvivl forstærke incitamentet for at hente en stor profil til forreste kæde... Tror, Falcao er et godt bud..
- Tell73
- Gæst
-
- JJ-86
- Gæst
-
Hvor skal han spille? Begge kanter er besat af Bale og Ronaldo. Han er for dygtig til at være på bænken, medmindre Ancelotti vil spille med rotation. Et køb af Reus vil resultere i mindre spilletid til de unge spillere bl.a. James og Jesé.
Samtidig kan man også vende den og sige at Real Madrid skal spille en del kampe i denne sæson, og derfor bør tage højde for risikoen for skader hos Ronaldo og Bale. Bale har haft en del, som vi har erfaret fra sidste sæson.
Reus er selvfølgelig en mulighed, men så skal det være på baggrund af at man ønske rotation for hver kamp og derved mindske overbelastning/skader hos Ronaldo og Bale.
Reus er en utrolig dygtig spiller, og jeg kan godt lide ham. Men tror det vil være mere oplagt at købe en decideret angriber, hvis der skal købes en spiller....host host Falcao! :D
Jeg er sikker på, at Reus ville være et kongekøb, da Ancelotti ville kunne lade Ronaldo/Bale/James/Jesé/Reus rotere, og på den måde undgå at presse vores spillere unødigt og mindste risikoen for skader!
Hvad angår Falcao, er jeg meget i tvivl om, hvorvidt han vil være pengene værd, da han helt sikkert kommer til at koste os dyrt! Han er en super angriber, men ikke helt ung mere og det meste af sidste sæson var han ude med skader - derfor tænker jeg, at der må findes andre og måske bedre muligheder, når Perez står klar med 60-70mio euro til købet af en enkelt angriber.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Dreesen: "We have an agreement with Xabi Alonso & we are in talks with Real Madrid." Xabi Alonso will travel to Munich today for his medical with FC Bayern Munich.
Det gør mig ikke det store, så længe at vi henter en ny midtbanespiller ind. Helst Vidal, men det ser ikke ud til at blive til noget. Luiz Gustavo fra Wolfsburg ser derimod ud til at være et godt bud, han har længe været rygtet til klubben i løbet af denne sommer, og et par medier skriver også at man nu har tænkt sig at hente ham, efter Xabi Alonso's skifte.
Jeg synes Luiz Gustavo er en god spiller, men om han er god nok, er jeg i tvivl om - dog tror jeg godt, du kan have ret, da der bestemt har været en del rygter, og Ancelotti virker heller ikke afvisende - selvom han for 2-3 uger siden udtalte, at vi var færdige på transfermarkedet (Der kan man godt mærke, at han er ny i klubben og stadig ikke kender Perez godt nok, hehe)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Nu er jeg sikker på, at Perez har en stor navn i ærmet. Jeg håber det er Reus og Ikke Falcao, men jeg tvivler. Jeg tror vi køber Falcao, da han har været et varmt navn hele sommeren.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
#sigerdetbare
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.