CL-lodtrækning; dem kan Real Madrid trække
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Når der i aften trækkes lod til denne sæsons gruppespil i Champions League, så vil Real Madrid som forsvarende mestre naturligvis være placeret i øverste seedningslag.
Dette betyder, at Ancelottis tropper ikke i første del af turneringen kan møde storhold som Atlético Madrid, Arsenal og Bayern Munchen.
Derimod kan Real Madrid trække følgende klubber fra andet, tredje og fjerde seedningslag:
Lag 2:
Schalke 04, Dortmund, Manchester City, Zenit, Paris SG, Shaktar, Juventus og Basel
Lag 3:
Bayer Leverkusen, Olympiakos, CSKA Moskva, Galatasaray, Sporting Lissabon, Ajax og Liverpool
Lag 4:
Malmø, APOEL, BATE Borisov, Ludogorets, Roma, Anderlecth, Maribor og Monaco
Der er med andre ord masser af spændende muligheder og kompetente modstandere i spil - Madridista.dk er - som altid - med hele vejen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Et skrækscenarie kunne være:
Dortmund, Liverpool, Monaco
Mens et drømmegruppespil ville være:
Basel, Ajax, Malmø
Uanset hvad så må vi være favoritter til at gå videre som etter fra puljen, dertil har vores hold altså for meget kvalitet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- JJ-86
- Gæst
-
Er Basel virkelig det svageste hold fra 2.lag? Hvad med Shaktar?
Dortmund, Manchester City og PSG fra 2.lag kan bestemt drille os i gruppen og evt. frarøve os 1.pladsen i gruppen (som jeg ikke håber!.
Fra 3.lag håber jeg man undgår Liverpool. Jeg tror godt de kan drille os.
Fra 4.lag tror jeg godt Monaco og måske Roma kan drille os.
Men nu må tiden vise sig, og som forsvarende mester og kongeklub forventer jeg at vi skal kunne slå alle, uanset om det er i gruppen eller senere... Men giv os nu bare vore kære ven Ajax, som vi har så gode minder fra :) og giv os lige en tur til Malmø! Hala Madrid! :D
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det samme med Moskva, men det er mest pga. rejsenslængde.
Derfor jeg har peget på Basel og Ajax - det burde jeg naturligvis have begrundet - beklager ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Samtidig vil jeg gerne trække Malmö, så vi kan komme over og se vores helte! :-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Inspektøren
- Gæst
-
Real Madrid
Basel
Liverpool
Malmø
Folk tænker sikkert at jeg er vanvittig, når jeg kobler forhåbentlig og Liverpool sammen, men det er der en særlig grund til. Husker i Champions League 1/8 finalerne 2008/2009? Der trak vi Liverpool, hvor de først slog os 0-1 på Bernabeu og 4-0 på Anfield. Jeg synes vi har et regnskab at gøre op her. Desuden har jeg også altid været af den mening at man skal møde minimum en top-modstander, således, at vi er helt forberedt den modstand vi kan få senere i tuneringen, således, at vi ikke får et shock, når vi rammer kvart/semi-finalerne.
Dødsgruppen er helt klart:
Real Madrid
PSG
Liverpool
Roma
Monaco er ikke hvad de var. De har "kun" Falcao. Resten af holdet (målmanden, forsvaret og midtbannen) bør ikke ikke kunne true os, ellers er vi godt nok dårlige. Roma har solgt Benatia og derfor tror jeg ikke lige så meget på dem, som jeg ville havde gjort, men de er stadig, i mine øjne, det stærkeste mandskab fra fjerde lag.
Kæft, hvor jeg glæder mig :)
- Inspektøren
- Gæst
-
Dortmund og Arsenal. Virkelig også en spændende kamp!
EDIT: Basel - ja tak! Klart det bedste vi kunne trække af de 8 på trods af en svær hjemmebane.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
3 rigtige indtil videre :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er klart svækkede efter salget af Suaréz ...