CL-lodtrækning; dem kan Real Madrid trække

11 år 11 måneder siden #25 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev: Dødsgruppen er helt klart gruppe E:

Bayern München
Manchester City
CSKA Moskva
AS Roma

Ja, CSKA og Roma kan godt drille, men der bør aldrig blive tvivl om, at Bayern München og Manchester City går videre.

Og så er det da en herlig pulje til os selv. Det bliver vist ret nemt at booke billetter til ottendedelsfinalen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #26 af madrid2000
Når nu man keder sig en Torsdag aften...

Jeg kan stadig huske vores totale ydmygelse mod Liverpool.

Jeg kan huske vi havde vundet 6-1 over enten Betis eller et andet stort hold før den første hjemmekamp mod Liverpool(måske var det inden retur kampen) og så taber vi samlet 5-0. Total katastrofe. Efter 2-0 gad jeg sku ikke kigge med mere. Det var så ringe.

Jeg kiggede lige på vores startopstilling og den var slet ikke så dårlig.

Casillias på mål i 442. Ramos, PePe, Cannavaro, Heinze, Schneider, Gago, Diarra, Robben, Raul og Higuain.

Jeg vil vove og påstår, at vi har bedre spiller på samtlige positioner, med undtagelse af Casillias. 2005 udgaven var bedre. Ramos og Pepe er bedre spiller i dag end dengang, selvom PePe var ret vild dengang også, hvor han også var meget hurtigere.

Gigantisk forskel mellem Modric, Kroos, James, Ronaldo, Bale og Benzema og batchen fra 2005, selvom Diarra og Schneider var klasse, mens Robben var god, men alt for tit skadet.

Hvis nogen vil nyde lidt tortur:
www.dailymotion.com/video/xqn9y4_liverpo...als-highlights_sport

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #27 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne CL-lodtrækning; dem kan Real Madrid trække

madrid2000 skrev: Når nu man keder sig en Torsdag aften...

Jeg kan stadig huske vores totale ydmygelse mod Liverpool.

Jeg kan huske vi havde vundet 6-1 over enten Betis eller et andet stort hold før den første hjemmekamp mod Liverpool(måske var det inden retur kampen) og så taber vi samlet 5-0. Total katastrofe. Efter 2-0 gad jeg sku ikke kigge med mere. Det var så ringe.

Jeg kiggede lige på vores startopstilling og den var slet ikke så dårlig.

Casillias på mål i 442. Ramos, PePe, Cannavaro, Heinze, Schneider, Gago, Diarra, Robben, Raul og Higuain.

Jeg vil vove og påstår, at vi har bedre spiller på samtlige positioner, med undtagelse af Casillias. 2005 udgaven var bedre. Ramos og Pepe er bedre spiller i dag end dengang, selvom PePe var ret vild dengang også, hvor han også var meget hurtigere.

Gigantisk forskel mellem Modric, Kroos, James, Ronaldo, Bale og Benzema og batchen fra 2005, selvom Diarra og Schneider var klasse, mens Robben var god, men alt for tit skadet.

Hvis nogen vil nyde lidt tortur:
www.dailymotion.com/video/xqn9y4_liverpo...als-highlights_sport

Dengang Ikér var verdens ubestridte bedste målmand og Torres var verdens tredje bedste fodboldspiller. Meget er sket siden.

Leveret af Kunena Forum