Ancelotti-plan: Bale afløser Di María
asp3200 skrev: Nu ved jeg ikke om det er en and fra avisen.
Men bale har jo spillet den position før i Tottenham med meget stor succes, så self kan han gøre det igen. Så kan Ronaldo og James skifte position en del gange per kamp.
Har Bale før spillet 8'er for Tottenham?
Jeg spørg fordi jeg ikke ved det...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Tjah, skal man ikke tage den med et gran salt? I mine øjne ligner det en agurketidsnyhed, fordi man ikke ville starte forsiden med en nyhed om en 18-årig Barca-spiller, som er udtaget til landsholdet.
Alene det, at Marca selv startede nyheden med at skrive, at det primært var tanker i Ancelottis hoved, fik mig til at trække på smilebåndet.
Hvis den 18 årige Barca spiller ikke havde Marokkanske rødder, tvivler jeg på, at han allerede ville være udtaget.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
madrid2000 skrev:
raul7=kongen skrev: Tjah, skal man ikke tage den med et gran salt? I mine øjne ligner det en agurketidsnyhed, fordi man ikke ville starte forsiden med en nyhed om en 18-årig Barca-spiller, som er udtaget til landsholdet.
Alene det, at Marca selv startede nyheden med at skrive, at det primært var tanker i Ancelottis hoved, fik mig til at trække på smilebåndet.
Hvis den 18 årige Barca spiller ikke havde Marokkanske rødder, tvivler jeg på, at han allerede ville være udtaget.
Det er vel historien uvedkommende? I resten af fodbold-Spanien var det den helt store nyhed. Marca ønsker ikke overskrifter med Barca-spillere, hvad gør man så, når der ikke er andet at skrive om?
Man finder på en historie uden kilder, som handler om tanker i Ancelottis hoved. Havde man så bare en lap papir med forskellige opstillinger, hørt noget fra kilder i klubben, set noget til træning eller en af Bales venners bekendte, der udtalte sig om situationen.
Men Ancelottis tanker??? Ah, den er sgu for tynd.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
madrid2000 skrev:
Bojan Krkic light.
Marca har nu været rare til at skrive om Barcelonas lykkesagligheder, men måske er det aftaget efter at The Special One er draget til London.
Hvorom alting er, så bør det være overvejelser, som Ancelotti har gjort sig, for der er nok en forventning om, at James integreres på dette hold hurtigst muligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- RasmusKring
- Gæst
-
M_linding skrev:
Men bale har jo spillet den position før i Tottenham med meget stor succes, så self kan han gøre det igen. Så kan Ronaldo og James skifte position en del gange per kamp.
Bale har ihvertfald spillet en central rolle i Tottenham, omend jeg i højere ville kalde hans position i Tottenham på det tidspunkt for 10'er fremfor 8'er.
I mine øjne understreger diskussionen omkring Bales evne til at spille på midtbanen blot min pointe. Bale kan måske blive en fin midtbanespiller, men hvis vi virkelig mangler en mand på midtbanen, at vi er villige til at prøve, burde vi så ikke have hentet en midtbanespiller i stedet?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
madrid2000 skrev:
Det er vel historien uvedkommende? I resten af fodbold-Spanien var det den helt store nyhed. Marca ønsker ikke overskrifter med Barca-spillere, hvad gør man så, når der ikke er andet at skrive om?
Man finder på en historie uden kilder, som handler om tanker i Ancelottis hoved. Havde man så bare en lap papir med forskellige opstillinger, hørt noget fra kilder i klubben, set noget til træning eller en af Bales venners bekendte, der udtalte sig om situationen.
Men Ancelottis tanker??? Ah, den er sgu for tynd.
Nu er det jo heller ikke større end du gør det til. Jo det er da flot, at en 18 årige er udtaget, men Spanien har haft mange store talenter, som venter lang tid på en chance, men som jeg skrev før, så sikre man ligesom Munir ved at låse ham til Spanien. Større er det ikke.
- Don J
- Gæst
-
Villas-Boas placerede ham centralt bag 9'eren - mere hængende angriber end reel 10'er - i Bales gyldne 12/13 sæson i Premier League.
Bale har uden tvivl evnerne til at kunne spille 8'eren på en tremandsmidtbane, men det ville IMO gå ud over hans offensive kvaliteter, da han er mere afslutter, end han er oplægger.
M_linding skrev:
Ja rigtig mange, nok lidt kombineret med 10 rollen, men 8 rollen i min optik. Problemet er mere om han kan arbejde defensivt nok.
- Don J
- Gæst
-
Tottenham spillede i den sæson med en flad pivot med Dembele som 8'er. Bales rolle lå væsentlig længere fremme i banen.
Den position, du hentyder til, er ikke den, han potentielt er tiltænkt. Der er væsentlig forskel på en 10'er/8'er i en 4-4-1-1 og så en boks-til-boks-8'er i en 4-3-3.
- Johnson
- Gæst
-
Alternativt har vi et 4-4-1-1 system, hvor midtbanen udgøres af Isco på højrekanten og Bale på venstrekanten. Kroos og Modric centralt. Benzema bliver erstattet af James som hængende angriber og Cristiano spiller som spydspids.
Det er dog også ganske muligt at midtbanen bliver en tremands midtbane med Kroos til venstre Illaramendi som den defensive i midten og Modric til højre. Bale vil fortsat spille på højrekanten og falde ned når der er behov for det.
Det afgørende spørgsmål er om det skal være Benzema eller james som hængende angriber bag ved Cristiano
- Johnson
- Gæst
-
- Don J
- Gæst
-
Hovedproblemet ift. dine ideer omkring opstillingen er, at du ser Ronaldo som "spydspids" -
Cristiano Ronaldo har aldrig og skal aldrig ligge som 9'er i vores system.
Det er i øvrigt forsøgt, men Ronaldo fungerer ikke centralt i banen.