For hææælveeeed mand!

11 år 10 måneder siden #13 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne For hææælveeeed mand!
Jeg sad i slutningen af 1. halvleg og tænkte, at den her kamp kunne og måtte vi simpelthen bare vinde. Atletico var klart under niveau og det skyldtes vel til dels også os. De kunne ikke sætte mere end 4 sammenhængende afleveringer op, inden vi generobrede bolden. Presspillet virkede faktisk ret fint i længere perioder. Så meget desto mere ærgerligt var det, at holdet måtte gå til pausen med 1-1. Atletico havde intet offensivt og så scorer de på et hjørnespark ud af ingenting - igen efter en horribel opdækning. Det forsvarsspil minder mig om efteråret i Mou's sidste sæson.
Desværre skete der det, der så ofte sker, når momentum brydes i pausen. Vi kom ud til anden halvleg uden samme gejst og mod i presspillet og uden villighed til at løbe de nødvendige meter. Ideerne manglede i angrebsspillet og Atletico fik styr på det og lukket ned. Og det er virkelig bare helt utilgiveligt, at ikke bare en men to spillere kan stå fuldstændigt blanke og alene foran mål ved den anden scoring.

Jeg synes Ronaldo viste lovende takter og virkede upåvirket af de skader, han har haft. Håber virkelig det er tilfælde. Desværre faldt også han ud af kampen...ligesom Benzema og især Bale som vel reelt set aldrig kom med i den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #14 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne For hææælveeeed mand!
Giv nu bare lllarra chancen på defensiv midt og smid James op på benzemas plads, virker som om han har brug for en lang pause som sidste år. Virker som om de ikke er i form hele holdet, holder 45 min og så tåger de rundt, kom nu igang...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

11 år 10 måneder siden #15 af Siempre Madrid

Macon skrev: Tror ikke vi kan vende det til mesterskabet, vi skal nok koncentrere os om copa del rey og champions league, tror desværre vi kommer til at se mange point tab i ligaen, når der ikke er nogen balance på holdet, der skal ihvertfald ske noget med den midtbane.

Synes at man tirsdag skal prøve at give Illarramendi chancen på den defensive midt.

Det er tæt på taberagtigt at afskrive la liga efter tre spillerunder.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, -#7-, Henrik--, andreashn, MMM

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
11 år 10 måneder siden #16 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne For hææælveeeed mand!

Siempre Madrid skrev:

Macon skrev: Tror ikke vi kan vende det til mesterskabet, vi skal nok koncentrere os om copa del rey og champions league, tror desværre vi kommer til at se mange point tab i ligaen, når der ikke er nogen balance på holdet, der skal ihvertfald ske noget med den midtbane.

Synes at man tirsdag skal prøve at give Illarramendi chancen på den defensive midt.

Men derfor må man stadig erkende at 4/6 point i en så tæt duel mod Atl & Barca i liga sammenhæng, ikke ligefrem lover godt...
At afskrive den nej, men op af bakke..

Hvad der er endnu mere op af bakke, er at man skriver illara skal ha chancen, den mand er jo ligeså inkompetent som Benzema..
Det bliver en lang sæson, hvis visse spillere ikke snart finder det skarpe skyts frem fra bagagen igen..

iHala Madrid!

11 år 10 måneder siden #17 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne For hææælveeeed mand!

Siempre Madrid skrev:

Ikke desto mindre er han realist.

Mens det kører for resten af holdene, så kan man ikke se hoved og hale i det vi laver.

Sjældent har jeg set et tophold med vilje ødelægge og selv destruer, som vores hold.

Barcelona har ikke engang Suarez med endnu, mens vi har lord Benzema og skrald fra middelhold i England som angriber.

Vi skulle have købt en top angriber og Toni Kroos og ikke pille ved andet. Vi er ikke Arsenal eller Ajax, der skal købe Talenter(James) og gøre dem gode.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

11 år 10 måneder siden #18 af Macon
Besvaret af Macon på emne For hææælveeeed mand!

Siempre Madrid skrev:

Tror bare jeg er realist, forrig sæson var ligaen væk rimeligt hurtigt, sidste sæson, var vi 8-10 point efter, kom så op og førte indtil med 4 kampe igen, men gik så i stå igen, er det et mønster vi er igang med.

Men troen på at Real madrid kan gøre det, er der, men troen, er ikke på at truppen kan gøre det sry.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Macon.

11 år 10 måneder siden #19 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne For hææælveeeed mand!
Jeg er enige med meget af det, som mange af jer skriver, angående vores egentlig ganske gode spil, men pludselig er det som om al koncentration, balance og arbejdsvilje forsvinder ud af holdet!
Jeg synes det er svært at sige, hvad der præcis sker med holdet i de to kampe. Jeg glæder mig dog vanvittigt meget til at se Jesé tilbage på banen, da jeg har kæmpe tiltro til ham, og han vil uden tvivl være den bedste forstærkning til holdet i denne sæson sammen med Toni Kroos! James har desværre ikke helt fundet sig selv endnu, men jeg er sikker på at det nok skal komme. Jeg undrer mig til gengæld over, hvordan Bale kunne vise så fine takter op til sæsonstarten, men efterfølgende have så svært ved helt simple ting som tæmninger og afleveringer.
Til sidst vil jeg sige, at selvom jeg har holdt meget af en udskældt Benzema, så må jeg ærligt indrømme, at han næsten ene og alene kan takkes for vores nederlag i går! Det kan lyde hårdt, men han giver et mål væk på hjørnet, han smider en friløber væk på den værst tænkelige måde, og så har han et hovedstød fra noget der minder om 3-5 meters afstand til målet - det er en forskel på 3 mål, som han ene og alene er skyld i.. Derfor håber jeg virkelig på, at han hurtigt finder sig selv igen, og ellers må Ancelotti simpelthen give en ny mand chancen på toppen!

Hala Madrid, og på forhånd undskyld til Basel & Elche for, at vores genopstandelse skal gå ud over jer, som vores kommende modstandere ;-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 10 måneder siden #20 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne For hææælveeeed mand!
Basel og elche??, vi får måske uafgjort i begge hvis de ikke snart får hovederne op.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #21 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne For hææælveeeed mand!

Siempre fiel skrev:

JJ-86 skrev: Jeg tror ikke den primære årsag til at fansene piftede var på baggrund af første mål. De pifter fordi de nok snare føler, at Real Madrid fortjener en ny førstholds målmand i startopstillingen. De har nok svært ved at acceptere, at Casillas har fået en lang snor og den snor ikke bliver mindre. Jeg tror der er mange fans. som er pissed over, og heller ikke kommet videre siden Lopez salget.

Men hold op, hvor det irritere mig at Bales frispark ikke går ind. Derudover ville det have været dejligt, hvis Benzema fik udnyttet en af sine chancer, som han fik serveret af Ronaldo.
Ronaldo er jeg ikke bekymret overfor. Han stråler og ser bedre ud, men han har skam brug for dine medspillere.

James, din dyre dreng. Jeg tror først, at jeg kan forvente noget fra dig i næste sæson, trods dit prisskilt.

Jeg håber virkelig vi kan få tanket noget selvtillid OG FULD POINT i de næste par kampe. Op på hesten!

Casillas blev "sat af" fordi ha var skadet i en periode hvor han spillede fremragende - efter at ha været vores sikre skans i over 10 år og valgt til verdens bedste 5 år i træk. Så fik han ikke pladsen tilbage igen da han var skadesfri - men fik lov til at stå CL og CdR sidste sæson, hvor han stod nærmest fejlfrit og slog rekorder - lige indtil han lavede en stor fejl i CL-finalen. Nu har han så stået 6 kampe i denne sæson - hvor han vel ikke har kostet mål og laaaaaaangt fra har skilt sig ud negativt på er hold der er fyldt med spillere der underpræsterer. Jeg anerkender, at han langt fra udstråler den selvtillid og sikkerhed som han tidligere har haft - forståeligt nok efter en længere peride uden tillid fra trænerne og en horribel VM-slutrunde. Men at tale om at han har fået for lang snor er jo idioti fra ende til anden - men du mener måske at han har fået for lang snor siden sin ENE fejl for Real Madrid hele sidste sæson? Og at folk nu vil ha sat Iker af pga manglende udstråling (fordi der er ik nogle kiks at klandre ham for indtil videre i denne sæson) er jo komisk - Lopez var mildt sagt ellers ik nogen større personlighed og havde imo ik nogen imponerende udstråling. Og med vores lille Costa Ricaner som har haft en god sæson i Levante er jeg ret sikker på at vi heller ik får nogen keeper der kommer ind og tager defensiven over med nogen stor udstråling.

Hvis du vil pladre løs om lang snor, så kig lidt på den badebold der runder rundt i vores angreb. Karim Benzema - en omvandrende skandale på nu 6. sæson render rundt og kludrer i det - en Van Nistelrooy ku formentlig finde støvlerne frem og selv i sin nuværende pensionistform gøre det markant bedre end Kludre-Karim.

Siempre fiel. Jeg er ikke modstander af Casillas overhovedet. Der var blot en som spurgte, hvorfor de buhede af Casillas i gårsdagens kamp. Jeg mener bare, at Lopez afgang gjorde, at Casillas kunne have lidt fred som førsteholdsmålmand. (Men det er en anden diskussion som er blevet diskuteret efter Lopez afgang på hjemmesiden) Men vi kan begge se, at manden har mistet noget selvtillid gennem den sidste periode, som du selv nævner. Men er det nu fornuftigt, at have Casillas på mål stadig? Trods hans super gode bedrifter i fortiden? Jeg tror der er delte meninger blandt fansene, som man også kunne høre på Bernabéu. Jeg tror der er nogle som er træt af at se ham mellem stængerne, og vil se Navas.
Men hold op, hvor jeg dog savner den gamle Casillas, som kunne redde os med sine verdensklasse redninger.
Men ja, som du nævner, så skal vi nok kigge på det offensive. I forhold til kampen i går. Benzema så ikke for godt ud i går. Jeg håber lidt at Chicharito kan overraske i sæsonen, selvom han ikke hjalp i går. Ellers må vi i værste fald købe til januar, medmindre al flasker sig.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #22 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne For hææælveeeed mand!
vi har behov for noget vildskab på midtbanen til at supplere Modric og Kroos. Den kan vi i den nuværende trup enten få fra Khedira eller måske Marcelo. Synes det kunne være interessant at se Marcelo som tredje midtbanespiller. Vi bør også rykke James frem som hængende angriber i stedet for Benzema. James, Ronaldo og Bale er så bevægelige at der ikke er behov for en stationær type som Benzema.

11 år 10 måneder siden #23 af Siempre Madrid

Macon skrev:

Siempre Madrid skrev:

Tror bare jeg er realist, forrig sæson var ligaen væk rimeligt hurtigt, sidste sæson, var vi 8-10 point efter, kom så op og førte indtil med 4 kampe igen, men gik så i stå igen, er det et mønster vi er igang med.

Men troen på at Real madrid kan gøre det, er der, men troen, er ikke på at truppen kan gøre det sry.

Skriver du: Troen er på, at Real Madrid kan gøre det, men ikke at truppen kan gøre det??

Det er tidligt mandag og jeg er kun i gang med første kop kaffe, men den sætning forstår jeg ikke.

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke helt forstår den store skepsis omkring holdet.

Nuvel, vi har fået en resultatmæssig elendig start, men jeg synes at der er momenter i vores spil, som giver håb om en god sæson.

I de to seneste kampe har der været rigtig godt spil, som naturligvis skal bredes ud, så det dækker en større del af kampen, men der er trods alt tegn på, at Kroos og James er ved at finde deres plads på holdet.

Derfor er min største bekymring, at der lige nu er for mange alibi-spillere i en historisk smal trup og der må man forvente at de rutinerede går ind og tager ansvar, mens marginalspillerne viser at de er klar til at gribe chancen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 10 måneder siden #24 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne For hææælveeeed mand!

Siempre Madrid skrev: [

Fixed!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum