Bedømmelse af truppen mod Deportivo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (47 brugere)
Hele holdet 3.7
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10636108_10203885871060333_1773955798676542291_n.jpg?oh=63b26f7baa333fe8bc72b4db5876d098&oe=54C580DA
iHala Madrid!
Figo7Dk skrev: Forstår sgu ikke at James Rod, får så god bedømmelse, udover målet og assist, så var han satme piv ringe, rammer intet rigtigt og træffer så mange dårlige beslutninger.. Der skal mere end et flot mål til at imponere o.O
Helt enig. Han spiller ikke nogen rigtig god kamp. Så for mig er et 3-tal fair, han scorede et fantastisk mål. Men et mål er et mål, og forventeligt af en mand som ham.
Og nu må jeg lige sige en ting. Hvordan i alverden kan nogen give Casillas et 4-tal? Nu vil jeg ikke hænge nogen ud, da det i så fald hurtigt kan blive pinligt(:P), men vil en eller anden lige ridse op hvad Casillas gør så pis godt idag? For mig at se, har han slet ikke styr på sit forsvar, han lukker to mål ind -ikke at det nødvendigvis skal trække ned men det er trods alt ikke noget der hælder til plussiden. Slet ikke med tanke på denne totalt tandløse modstander. Sidst men ikke mindst, laver han et kæmpe drop i form af en voldsomt kikset repost. Et 2-tal eller et lille 3-tal forstår jeg så absolut, men et 4-tal???? Come on..
Jeg er her stadig XOXO
Figo7Dk skrev: Forstår sgu ikke at James Rod, får så god bedømmelse, udover målet og assist, så var han satme piv ringe, rammer intet rigtigt og træffer så mange dårlige beslutninger.. Der skal mere end et flot mål til at imponere o.O
Samme historie med Bale, han scorer et par mål engang imellem + assist, men udover det så er han godt nok lige så elendig.
Florentino Pérez
- JohnJohn
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
På det tidspunkt, hvor man skifter Illarra ind i stedet for Benzema har Depot så småt vundet overtaget i kampen og sat sig på midtbanen. Ind bringes Illarra i Xabis gamle rolle og resten af kampen husker vi for massere mål og gode detaljer. Baskeren var dog konstant spilbar, kiggede frem i banen, var bevægelig og lukkede adskillige huller i det område, hvor Depor ellers havde fundet et område at angribe. Uden at lave mål, var Illarra en af de mest afgørende spillere på dagen - og det på den gode måde.
Siden transfervinduet lukkede har folk skreget på, hvor vigtig balance er og hvor meget vi har mistet den. Når en spiller så endelig gør forskellen, så er målene alligevel alt der ses.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
For han var nemlig ganske hæderlig i går.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det trækker lidt ned for forsvaret, at de i den grad blunder ved det andet mål, som var totalt unødvendigt.
Derudover var det dejligt at se 3 så gode indhop. Illara skabte ro og balance, Isco leverede kreativitet og et par assists, og Chicharito viste skarphed.
Især Illara bør folk lægge mærke til. Selvom han ikke kan lægge knivskarpe sukkerbolde over en halv banelængde som Xabi, så lignede han i går en mand der er ved at være klar til at fungere som erstatning
Isco er den jeg allerhelst ser blomstre, da han har et enormt talent, og vil elske at se ham triumfere i den hvide trøje, så mere af det tak!
Men generelt en kamp, der er svær at være dårlig i, når de blev kørt over i en sådan grad.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
derudover irritere det mig så grænseløst at de ikke han holde nullet mod et hold der er faldet fuldstændig fra hinanden. Det første mål synes jeg godt nok var hårdt dømt mod Ramos, virkelig ringe dømt. Det andet mål tilgengæld ved jeg ikke rigtig om casillas kunne gøre noget ved, det nok forsvaret der sover.
Alt i alt er vi på rette vej, lad dette niveau holdes ! Barca smider sjældent point desværre, og vi har allerede smidt nok væk. Men det er trods alt kun 4 spillerunde - alt kan ske. Hala madrid
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).