Bedømmelse af truppen mod Deportivo
raul7=kongen skrev: Illarra er ofte kritiseret og med hamrende god grund, men jeg forstår simpelthen ikke, hvordan han kan ligge til 3,4 i snit i dag. Det var i mine øjne den klart bedste optræden baskeren har haft i Madrid-trøjen og noget som endelig lover godt for fremtiden.
På det tidspunkt, hvor man skifter Illarra ind i stedet for Benzema har Depot så småt vundet overtaget i kampen og sat sig på midtbanen. Ind bringes Illarra i Xabis gamle rolle og resten af kampen husker vi for massere mål og gode detaljer. Baskeren var dog konstant spilbar, kiggede frem i banen, var bevægelig og lukkede adskillige huller i det område, hvor Depor ellers havde fundet et område at angribe. Uden at lave mål, var Illarra en af de mest afgørende spillere på dagen - og det på den gode måde.
Siden transfervinduet lukkede har folk skreget på, hvor vigtig balance er og hvor meget vi har mistet den. Når en spiller så endelig gør forskellen, så er målene alligevel alt der ses.
Bare fordi der er sammenhæng mellem hans indskiftning og et lille skift i kampen, så vil jeg ikke mene at han havde den store indflydelse. Khedira ville sandsynligvis have løst opgaven endnu bedre. Bare på de første 10 minutter på banen, spiller Illarra den tilbage til Casillas to gange og det er ganske upresset. Han virker stadig ikke tilrette og med selvtillid, selvom han dog gør det fint defensivt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen