Optakt: Debutanten mod mesteren
basse skrev: Cassilas sejler rundt ved målet,det lille felt er MÅLMANDENS,men kigge bebrejdende på ALLE andre,er sgu flot.
Du ved godt, at det lille felt er et område på 100m2?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- mælkemand
- Gæst
-
- basse
- Gæst
-
Nøøøøøøøjjjjjj hvor er det synd DU ikke kan lide mit indlæg,men dette er et DEBAT forum eller hvad.
Vi kan også alle sammen tage hinanden i hånden og sætte os i en rundkreds.......
Hvis ikke DU kan lide mit indlæg så lad det ligge,vi kan ikke alle være enige eller hvad,vi var 8 pers der så denne kamp eller hvad f......det var,så at jeg og andre giver udtryk for VORES mening,gør f....... ikke dig til dommer over vi skal stramme os an,nej HOLDET skal stramme sig op.
Kan du ikke lide hvad der bliver skrevet så find en og græd ud ved,ved godt jeg er ny bruger,men var blevet advaret om der sad nogle fanatikkere herinde,der IKKE kan tåle kritik,så hvis ikke jeg eller andre må skrive vores uforbeholden mening,når ALT er noget l
i en kamp så glem det,det gør IKKE mig til en dårligere fan end dig,og skal vi tale alder og hvem der først blev fan,ja så er jeg 52 år gl,så jeg og mine venner har set og oplevet mere end dig,så slap af.......
Men jeg skal gøre det nemt for dig,og lad være og skrive flere indlæg,da jeg ikke kan bære på mine skuldre,du skal få en depression pga dårlig omtale at dit elskede hold.
Ha en god aften trods alt
Men god aften trods alt, håber at se dig igen i en bedre forfatning
basse skrev: Jimmy Broe
Nøøøøøøøjjjjjj hvor er det synd DU ikke kan lide mit indlæg,men dette er et DEBAT forum eller hvad.
Vi kan også alle sammen tage hinanden i hånden og sætte os i en rundkreds.......
Hvis ikke DU kan lide mit indlæg så lad det ligge,vi kan ikke alle være enige eller hvad,vi var 8 pers der så denne kamp eller hvad f......det var,så at jeg og andre giver udtryk for VORES mening,gør f....... ikke dig til dommer over vi skal stramme os an,nej HOLDET skal stramme sig op.
Kan du ikke lide hvad der bliver skrevet så find en og græd ud ved,ved godt jeg er ny bruger,men var blevet advaret om der sad nogle fanatikkere herinde,der IKKE kan tåle kritik,så hvis ikke jeg eller andre må skrive vores uforbeholden mening,når ALT er noget l
i en kamp så glem det,det gør IKKE mig til en dårligere fan end dig,og skal vi tale alder og hvem der først blev fan,ja så er jeg 52 år gl,så jeg og mine venner har set og oplevet mere end dig,så slap af.......
Men jeg skal gøre det nemt for dig,og lad være og skrive flere indlæg,da jeg ikke kan bære på mine skuldre,du skal få en depression pga dårlig omtale at dit elskede hold.
Ha en god aften trods alt
Seriøst hold fingeren væk fra Caps Lock eller Shift, med mindre du starter efter et punktum!
Der er ikke nogen grund til, at skrive alt sin vrede ind på et forum. Det er der ikke nogen der gider og læse, og det kan du lige så godt gøre på en notesblok.
Jeg så ikke kampen, og det eneste jeg så fra kampen var højdepunkter, men der var det tydeligt, at der ikke var noget Casillas kunne gøre det ved mål.
¡Hala Madrid!
- basse
- Gæst
-
Jeg er bare så pissed,over holdet kan falde så dybt,og så løber mit temprament af med mig,det er mit store problem.
Jimmy Broe
Undskyld mit udbrud,det var ikke værdigt,men du ramte mig da du mente jeg skulle stramme mig an,....ved det godt....
Jeg er sgu ikke egnet til sådanne debatforum,så jeg lukker og slukker mine indlæg,og ønsker alle jer madrista en god og forhånbeligt god sæson.
Alt godt i fremtiden med dette forum.
Der er plads til smuttere, ihvertfald herfra. Klasse at komme tilbage med en sådan undskyldning. Håber at se dig igen. Godnat
- smølf
- Gæst
-
Ja CAPS LOCK er irriterende, men så var hans indlæg vist heller ikke værre. Kunne vi ikke prøve at diskutere kampen, i stedet for at bruge 2 sider på at slamme en bruger, som tydeligvis er en passioneret fan?
I mine år som følger at dette forum, har jeg trods alt oplevet større klaphatte end ham der bliver angrebet her..
- Storken
- Gæst
-
It's better to burn out than to fade away
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg er ny herinde, men har været passiv bruger af forummet i en del år efterhånden. Jeg har været fan af kongerne i hvidt siden Zidane kanonerede bolden i et tysk mål i 2002. Jeg har set stort set alle kampe de sidste ti år, og alligevel kan det undre mig, at vi gang på gang undervurderer modstanderen(værst eksemplificeret med nederlaget til Alcorcòn).
Ramos igår, udviser al det en madridista, i mine øjne, IKKE står for; han er sløset/ukoncentreret, arrogant, selvfed - han ligner generelt én der slet ikke gider at være på banen, men hellere lå derhjemme og streamede kampen mod "lille" Ludo. Alene de første 10 minutter smider han fem bolde væk og kunne mod en stærkere modstandere have haft solgt kampen. I mine øjne skal der strammes gevaldigt op hos vores fedtede fire, og hvor er det katastrofalt af ham, at han lader en 21-årig tage ansvaret(Varane) mens han selv lunter rundt og ser bold.
Bale - tja, jeg ved ikke engang hvad jeg skal skrive. Han skal være glad for sit prisskilt for det er da det eneste han kunne prale af efter igår.
Omvendt synes jeg der er klare og positive tendenser at spore hos Illarra, som trods stor skepsis fra min side begynder at vise sit værd. Han fordeler i store dele af kampen de nemme bolde virkelig godt, bryder bolden fint og gør sig konstant spilbar og tager et vist ansvar på midten - stærkt gået på trods af modstanderens styrke!
Isco viser, som andre brugere tidligere har skrevet, prøver på sin eminente og elegante teknik. Og Modric - nøøj hvor jeg elsker den mands afleveringer, små vendinger og flydende spil.
Og sidst, men ikke mindst - Benzemas viser igen sit værd for Real igår. Han er simpelthen så vigtig for spillet på den sidste tredjedel af banen og hans indhop ændrer, i mine øjne, flowet i vores angrebsspil fuldstændig(til det positive). Jeg ved ikke hvor tit jeg har siddet foran flimmerkassen og forbandet den mand langt væk for ikke at kunne score på chancer selv Lars Løkke kunne have formuleret bedre, men (igen) igår synes jeg virkelig hans tilstedeværelse ændrer kampen og vores spil.
Beklager hvis det var et for langt og for "hårdt" indlæg kære med-madridistas!