Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

10 år 3 uger siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (44 brugere)

4.1 Casillas
4.1 Carvajal
4.2 Marcelo
3.8 Pepe
3.3 Ramos
3.4 Varane
3.7 Bale
3.1 Illarramendi
3.6 Isco
3.3 James Rodríguez
3.9 Modrić
3.7 Toni Kroos
4.3 Benzema
4.9 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.8
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 uger siden #2 af SR4
Det der når man ikke engang er imponeret af Ronaldo længere. Tværtimod bliver jeg skuffet hver kamp han ikke score 2-3 mål.

10 år 3 uger siden #3 af Stickylemonjuice
God kamp. MOM Ronaldo. Jeg bliver aldrig helt træt af at se hvor meget han vil score mål, også når vi er i det 90 minut. Det er sindsygt man kan være så sulten!

Isco var jeg glad for idag, synes han lavede et rigtig godt stykke arbejde, og vores defensiv så virkelig solid ud, måske på en billig baggrund. Men så er der ihvertfald tanket op på selvtilliden.

\o/
Sidste redigering: 10 år 3 uger siden ved Stickylemonjuice.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #4 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Jeg var selv skeptisk med James, men spillet flyder bedre med ham end med Di Maria. Di Maria er en større individualist, men hvem har behov for individualister når man har Cristiano og Bale. James, Kroos, Modric på midtbanen kan meget vel føre til at vi vinder det hele i år

10 år 3 uger siden #5 af FranciscoISCO
Sådan ser det ud når samtlige led i BBC-kæden er smurt! :)

Hold da op der var til tider meget luft imellem Bilbaos bagerste fire, men var det ikke lige så meget et resultat af den - sjældent set i samme grad - ærgerrighed, iver og spilleglæde som bliver lagt for dagen af stort set samtlige af de hvide? De jagtede jo alt i dag, både fra start og til slut. Imponerende.

Apropos imponerende: Ronaldo... Ja, i virkeligheden så er ord jo egentlig bare luft...

Altid Real Madrid.

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #6 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
For forste gang i flere aar misser jeg en kamp og saa gaar de ud og bomber det hele..! Hvor kan man gense kampen? Please help!

10 år 3 uger siden #7 af FranciscoISCO

Ramses skrev: For forste gang i flere aar misser jeg en kamp og saa gaar de ud og bomber det hele..! Hvor kan man gense kampen? Please help!

Der går som regel ca. en nat før man kan finde den fulde kamp på youtube dagen efter.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramses

10 år 3 uger siden #8 af ZizouMo
@Asp3200

Og jeg troede jeg var krævende, men det føler jeg ikke mere efter at have set de karaktere du giver. Måske var det på en lidt billig baggrund, men holdet udnyttede det og så fortjener man også de karaktere man nu engang spiller sig op til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

10 år 3 uger siden #9 af Kiwes
Kampen kan genses her engang imorgen -- livefootballvideo.com/fullmatch
Sidste redigering: 10 år 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramses

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #10 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Nu er jeg nysgerrig, hvordan spillede Casillas? Jeg er stor fan af ham som målmand og eftersom man er rimelig alene på den post, er man hurtig udsat for spot og spe. Er der nogen som ved om stemningen er ved at vende omkring ham nede i Madrid? Og hvad med jer her på sitet som var/er negative omkring ham, hvordan ser I på ham som kampene er gået på det seneste?

Uanfægtet af det hele må man sige Ronaldo er uhyrlig ærgerrig, han vil og vil og vil. Men har også øje for sine medspillere.

10 år 3 uger siden #11 af Siempre Madrid

Hierro skrev: Nu er jeg nysgerrig, hvordan spillede Casillas? Jeg er stor fan af ham som målmand og eftersom man er rimelig alene på den post, er man hurtig udsat for spot og spe. Er der nogen som ved om stemningen er ved at vende omkring ham nede i Madrid? Og hvad med jer her på sitet som var/er negative omkring ham, hvordan ser I på ham som kampene er gået på det seneste?

Uanfægtet af det hele må man sige Ronaldo er uhyrlig ærgerrig, han vil og vil og vil. Men har også øje for sine medspillere.

Som (måske) sidens største kritiker af ham: Iker Casillas spillede stort set fejlfrit i går og havde nogle rigtig gode aktioner. Generelt kan man vel sige, at han er i bedring.

Spansk presse melder, at der var ovationer til ham under gårsdagens kamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 3 uger siden #12 af ChrillRM14

Hierro skrev: Nu er jeg nysgerrig, hvordan spillede Casillas? Jeg er stor fan af ham som målmand og eftersom man er rimelig alene på den post, er man hurtig udsat for spot og spe. Er der nogen som ved om stemningen er ved at vende omkring ham nede i Madrid? Og hvad med jer her på sitet som var/er negative omkring ham, hvordan ser I på ham som kampene er gået på det seneste?

Der var ikke så meget at lave for ham, men det vigtigste var, at han (og forsvaret) holdt nullet. Det havde han faktisk fortjent :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum