Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

• stofferwilson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #13 af stofferwilson
Besvaret af stofferwilson på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Godmorgen og først og fremmest tillykke med kampen i går drenge. Det var rigtig fedt, at få en solid sejr.

Sikke en kamp. Jeg var ikke i tvivl at vi ville vinde kampen og så ret sikkert. Det var godt at se spillet kørte derud af og vi lod bolden arbejde for os. Det er rigtig positivt at vi får gode indlægs fra kanterne. Det gjorde at vi var farlige flere gange og kampen kunne have endt 7 eller 8 nul. En fed kampen med god fodbold selvom Bilbao ikke viste stor styrke.
Det er jo helt til grin, mange mener, at Ronaldo bare selv vil lave mål og ikke vil lave assist til hans medspillere. Men i går så vi, at han er en holdspiller. Med hans præstationer synes jeg stadig, at han er VERDENS BEDSTE spiller og synes Messi er et stykke fra Ronaldo.

Forsvaret stod sollidt i går og det var ret fedt at se.
Må også indrømme at Bilbao er ringe. De gjorde ikke meget af sig. Selvfølgelig ser BIlbao mindre gode ud, når Bilbao spiller mod Real Madrid. Det spilhumør som Real Madrid havde i går viser rigtig god tegn, at holdet træner rigtig godt og spillerne er ved at finde hinanden i de små rum.

Vil godt være enig med jer andre, som mener at Isco gjorde det fornuftigt og jeg er sikker på at med mere selvtillid så kommer vi til at se mere fra ham. Generelt er min holdning er at Real Madrid har en rigtig god trup, som virker mere og mere harmonisk. Sådan virer det i hver fald udefra.

Jeg ser rigtig frem til det store møde mod Barcelona d. 25/10 som bliver vist på kanal 5. Jeg håber at alle spillerne er klar. Der er selvfølgelig noget tid endnu til kampen, men jeg er spændt for at se, hvordan vi står når vi møder de "store" drenge. Håber James Rodriguez finder mere styrke og selvtillid frem ellers kan det også blive en svær kamp for ham. Han er jo colombianer så det skal nok komme. Vi colombianere er ikke så nemme at slå ud he he.
Kan I alle have en rigtig fed dag.

Hilsen Wilson (colombianeren)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #14 af smølf
Besvaret af smølf på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Det er jeg faktisk ikke helt enig med dig i, han har faktisk et par virkelig gode redninger, som ikke lige er så nemme som de måske ser ud til. Derudover er han hurtigere ude af målet end jeg har set ham længe, og med langt større autoritet når han kom ud. Jeg bemærkede i hvert fald ganske tydeligt at forsvaret på intet tidspunkt var i tvivl om, hvorvidt Casillas kom ud eller ej, han gjorde det bare.

Jeg er personligt en af dem som Morten Bruun nævnte i går under kampen, som ikke tror han nogensinde finder sit gamle niveau, men det glædede mig i aftes at se ham spille bedre end jeg har set meget meget længe..

Edit: som svar til den der nævnte at Casillas ikke havde noget at lave..
Sidste redigering: 10 år 3 uger siden ved smølf.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #15 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Casillas havde to redninger som jeg kan huske, som var halvfarlige chancer. Men dejligt, at han holder nullet og dermed får tanket op for selvtilliden og sit clean sheet. Det var også spændende da kommentatorerne nævnte Kiko Casilla, en mulig mand for Real Madrid i fremtiden og muligvis Casillas arvtager?

Derudover er det godt nok ærgerligt, at Bale ikke får lavet et mål, han har dog nogle gode chancer. Men han laver dog 2 assist, og får alligevel gjort et godt indtryk på kampen.
Dersuden er det så fedt, at Ronaldo er sulten efter at score, og jeg håber hans stime fortsætter. Super fed vindermentatliet han har, og god medspillere som sætter ham i scene :) Han kunne på en god og heldig dag, godt have scoret 5 mål i går.

Men alt i alt en god kamp fra Real Madrid, der viste sult som en sulten løven, men ærgerligt at Atl. Bilbao var så tamme, som et lamme. Kampens spiller fra Atl.Bilbao må tilskrives målmanden, idet han redder dem adskillige gange. Travl dag på kontoret for ham, som kommentatorerne nævnte, var det jo skudtræning i går aftes :D :P

Lad sulten fortsætte i Real Madrid, og lad os nu undgå skader i landsholds pausen!

Hala Madrid! :)

10 år 3 uger siden #16 af asp3200

ZizouMo skrev: @Asp3200

Og jeg troede jeg var krævende, men det føler jeg ikke mere efter at have set de karaktere du giver. Måske var det på en lidt billig baggrund, men holdet udnyttede det og så fortjener man også de karaktere man nu engang spiller sig op til.

Synes du jeg har været urimelig??
Er da helt fair karaktere fra 3 til 4, ingen under 3 og ingen over 4. Giver kun 5 hvis det er helt vildt eller en kamp hvor det betyder noget. Så skulle du tjekke de kampe vi taber :)

10 år 3 uger siden #17 af Dios

asp3200 skrev:

Og jeg troede jeg var krævende, men det føler jeg ikke mere efter at have set de karaktere du giver. Måske var det på en lidt billig baggrund, men holdet udnyttede det og så fortjener man også de karaktere man nu engang spiller sig op til.

Er da helt fair karaktere fra 3 til 4, ingen under 3 og ingen over 4. Giver kun 5 hvis det er helt vildt eller en kamp hvor det betyder noget. Så skulle du tjekke de kampe vi taber :)

Så i dine øjne er der reelt set kun omkring 10 kampe om året, hvor spillerne kan levere en fantastisk præstation? Resten af kampene er bare til godkendt eller fint? Haha du er simpelthen noget for dig selv :D

Hvis spilleren spiller fantastisk, så spiller han fantastisk, og det er jo uanset modstanderen, og det samme gør sig vel gældende med en spiller som spiller dårligt. Jeg er klar over forskellen, men forstår bare ikke din tankegang hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo, rezamadridista, BBB, andreashn

10 år 3 uger siden #18 af ZizouMo

Dios skrev:

asp3200 skrev:

Så i dine øjne er der reelt set kun omkring 10 kampe om året, hvor spillerne kan levere en fantastisk præstation? Resten af kampene er bare til godkendt eller fint? Haha du er simpelthen noget for dig selv :D

Hvis spilleren spiller fantastisk, så spiller han fantastisk, og det er jo uanset modstanderen, og det samme gør sig vel gældende med en spiller som spiller dårligt. Jeg er klar over forskellen, men forstår bare ikke din tankegang hehe :)

Du kom mig i forkøbet og sparede mig noget tid. Tak Dios :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

10 år 3 uger siden #19 af asp3200

Dios skrev:

asp3200 skrev:

Rolig nu bassemand. Hvis de spiller fantastisk får de 5, har jeg givet til kroos og modric og Ronaldo før. Men jeg giver ikke 4 og 5 taller væk som jer andre. Det er min sag.

Igår var på en billig baggrund og et Bilbao hold i kæmpe forfald. Jeg er ikke overbevist endnu og som Morten Bruun også er indenpå så skal de først testes mod Barcelona. Kan virkelig ikke se hvem som skulle have 5 igår, Ronaldo var da max 4 i min bog.

Godt i ikke er sensor til eksamen :D

Edit: kan se dios tak støtter og dig selv dios har Casillas 5????, kan godt være jeg er kritisk men at give ham 5 for den kamp er jo groteskt.
Sidste redigering: 10 år 3 uger siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

10 år 3 uger siden #20 af Raul7-2880
Da karakteren 5 er den højeste man kan opnå, skal der altså noget ekstraordinært til før den skal tildeles. Synes at man i dette forum har tendens til at kaste med 5-tallere efter hver storsejr.
:D
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 3 uger siden #21 af ZizouMo

asp3200 skrev:

Dios skrev:

asp3200 skrev:

Rolig nu bassemand. Hvis de spiller fantastisk får de 5, har jeg givet til kroos og modric og Ronaldo før. Men jeg giver ikke 4 og 5 taller væk som jer andre. Det er min sag.

Igår var på en billig baggrund og et Bilbao hold i kæmpe forfald. Jeg er ikke overbevist endnu og som Morten Bruun også er indenpå så skal de først testes mod Barcelona. Kan virkelig ikke se hvem som skulle have 5 igår, Ronaldo var da max 4 i min bog.

Godt i ikke er sensor til eksamen :D

Edit: kan se dios tak støtter og dig selv dios har Casillas 5????, kan godt være jeg er kritisk men at give ham 5 for den kamp er jo groteskt.

Så hvis Real en dag møder et hold ala Hobro og vinder 10-0, så får alle spillerne maks 2-3 (bestået - godkendt), da modstanden var lort og man vandt på en lidt billig baggrund.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

10 år 3 uger siden #22 af asp3200
Nej de får mellem 3 og 4. En spiller får kun 5 af mig hvis han har spillet helt vildt og helst hvis det har været mod en modstander som giver lidt modstand.

Ronaldo får aldrig 5 af mig selvom han har scoret 8 mål ud af en 10.0 sejr hvis det var mod Hobro. Håber du kan overleve det, er trods alt individuelt hvad de karakterer betyder for os herinde, kan se jeg ikke er alene om betydningen af tallet 5 som trods alt siger FANTASTISK :)

10 år 3 uger siden #23 af rezamadridista

asp3200 skrev: Nej de får mellem 3 og 4. En spiller får kun 5 af mig hvis han har spillet helt vildt og helst hvis det har været mod en modstander som giver lidt modstand.

Ronaldo får aldrig 5 af mig selvom han har scoret 8 mål ud af en 10.0 sejr hvis det var mod Hobro. Håber du kan overleve det, er trods alt individuelt hvad de karakterer betyder for os herinde, kan se jeg ikke er alene om betydningen af tallet 5 som trods alt siger FANTASTISK :)

Så ifølge dig, så burde det også være svært at få et ét tal når vi møder et tophold?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

10 år 3 uger siden #24 af asp3200

rezamadridista skrev:

asp3200 skrev: Nej de får mellem 3 og 4. En spiller får kun 5 af mig hvis han har spillet helt vildt og helst hvis det har været mod en modstander som giver lidt modstand.

Så ifølge dig, så burde det også være svært at få et ét tal når vi møder et tophold?

Nej, jeg synes da selv jeg giver gode karaktere hvis vi møder tophold og den enkelte spiller godt.

Kan da godt give eksempel, lad os sige Ronaldo scorer 2 mål mod barca og vi vinder sikkert, så får han nok 4. Han får først 5 hvis han ydmyger Barcelona med 3-4 stykker og generelt ejer den kamp.

De får alle 1 hvis de taber 5-0 til Barcelona, for så har alle spillere været en skændsel og tabt sammen med holdet. Håber I er med nu.

Leveret af Kunena Forum