Referat: Overlegenhed er en underdrivelse

11 år 9 måneder siden #13 af M_linding

FranciscoISCO skrev: ... Og så lige til noget helt andet - jeg er en smule bekymret for den korte pause vores hold har fået mellem kampen i går og så El Clasico i overmorgen, hvor meget ligger I selv i det?

Jeg forstår ikke, at man ikke har lagt kampen en søndag... Der er stor forskel på at restituere 2 og 3 dage.

Når det så er sagt, så gjorde spillerne alt hvad de kunne, for at udligne dette problem i går. Der blev ikke brugt særlig mange kræfter i 2. halvleg, og derfor tror jeg nok at spillerne skal være helt friske på lørdag. Men det kunne da nemt have set anderledes ud, hvis ikke kampen var blevet afgjort så hurtigt....
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #14 af El Rojo

raul7=kongen skrev:

Raul7-2880 skrev: Generel en god kamp men samtidge var Liverpool bar' elendige. Dog var jeg bestemt ikke imponerede over de første 10-15 min. hvor et hold som har bedre niveau end Liverpool (BARCA!), sagtens kunne score et mål eller to. Håber at enten Pepe, Khedira eller Illara starter inde for at styrke det defensive, for vi kommer til at mangle en ægte 6'er mod et mandskab med spillere som: Iniesta, Neymar, Messi og Suarez.
Håber Bale er klar, han bliver vigtig i omstillingerne. Virkelig træls at Coentrao ikke er helt fit, klart at foretrække i de store kampe istedet for Marcelo.
Håber på denne starts-11'er:
Casillas
Carvajal--Varane--Ramos--Marcelo(Coentrao)
--Pepe--
Kroos--Modric
Bale--Ronaldo
--Benzema--

Skal vi ikke droppe den der evige snak om Pepe eller Ramos som defensiv midtbane? Den bliver ikke aktuel, de er ude af position, begge er for dårlige i deres boldforståelse, pasningsspil og for dårlige bindeled mellem forsvar og midtbane. Derudover er det ikke holdbart på sigt, ligesom Ancelotti ikke har antydet, at han vil benytte det - simpelthen fordi balancen forsvinder.

Mon ikke det er stensikkert, at vi stiller op på samme måde lørdag, som vi gjorde i går.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du kun snakker om formation. Men jeg tænker da, at vi skal skifte lidt ud. Jeg håber selvfølgelig på kontramaskinen Gareth, og håber, naturligvis, også at Carvajal starter.

Dertil er jeg, ligesom et par andre, lidt nervøs for tyngden på den centrale midt. Jaja, det gik fint i Liverpool, da vi fik redet deres først 15minutters pres af, men det er altså også et lortehold, undskyld jeg siger det. Jeg talte mange gange, hvor de, nærmest let som ingenting, spadserede igennem kæderne. Det var i mine øjne kun mangel på kvalitet fra hjemmeholdets side, der gjorde at de ikke spillede sig frem til større chancer.

Når det så er sagt, så håber jeg hverken at Illara eller Khedira tager over. men snarere at vi dækker i en dyb 4-4-2 med Bale, Modric, Kroos og Isco, og så skyder vi raketterne afsted når Barca smider bolden væk.

11 år 9 måneder siden #15 af Dios
@El Rojo.

Undskyld mig, men nu har Bale været skadet i 2 ugers tid eller noget i den stil. Følger du bare ikke med, eller hvad foregår der? Hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, andreashn, Chamartin

11 år 9 måneder siden #16 af El Rojo

Dios skrev: @El Rojo.

Undskyld mig, men nu har Bale været skadet i 2 ugers tid eller noget i den stil. Følger du bare ikke med, eller hvad foregår der? Hehe :)

Jeg troede, at der var mulighed for, at han blev klar :(

Leveret af Kunena Forum