Bedømmelse af truppen mod Barcelona
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (73 brugere)
Hele holdet 4.0
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hierro
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Jack Daniels
- Gæst
-
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Vi mødte (endnu) et lorte-hold... SUK....
Heldigvis møder vi nogle ordentlige hold i 2015. Spillerne skal stramme sig an, for der er snart ingen nedre grænse for hvem de kan tabe til:(
Som jeg ser det, så skal Reus, Silva, RVP, Ribery, Götze, T. Silva og ja hvem ellers(?);..... Guderne - spillerne som kan gøre hvad de vil med bolden: Zlatan og Robben! - hentes til klubben.
Fortsat dark times i Real Madrid. Jeg håber håber vi snart får en rigtig sejr....:(
...........................................
For s?!%&!! da, jeg kan ikke være den eneste:(
Til foråret er den der... Fem handler... Måske syv....: Så er vi ved at være der.
Den Benzema vi så i dag, er efter min mening verdens bedste angriber. Hold da op hvor var han god. Jeg kan ikke huske nogle dårlige aktioner.. Faktisk heller ikke nogle gode aktioner... Kun fænomenale beslutninger. Et kæmpe 5-tal til franskmanden. Isco, James, Kroos og Casillas var ligeledes fremragende.. Barcelona var chanceløse når Madrid først kom i gang. Spillemæssigt blev de ydmyget, og de kunne de sagtens også være blevet resultatmæssigt hvis det ikke var fordi Ronaldo var uheldig. Stor kamp af alle spillere!
Han er ikke en Madrid spiller, men jeg synes også at Suarez fortjener ros. Han har været ude i lang tid, men alligevel starter han inde og er vanvittig farlig. Han skal nok blive en stor spiller for dem.
Hala Madrid!
M_linding skrev: Jeg har muligvis givet 5 til samtlige spillere, men tag ikke fejl:
Heldigvis møder vi nogle ordentlige hold i 2015. Spillerne skal stramme sig an, for der er snart ingen nedre grænse for hvem de kan tabe til:(
Som jeg ser det, så skal Reus, Silva, RVP, Ribery, Götze, T. Silva og ja hvem ellers(?);..... Guderne - spillerne som kan gøre hvad de vil med bolden: Zlatan og Robben! - hentes til klubben.
Fortsat dark times i Real Madrid. Jeg håber håber vi snart får en rigtig sejr....:(
Til foråret er den der... Fem handler... Måske syv....: Så er vi ved at være der.
Du er fuld. Gå i seng.
M_linding skrev: Jeg har muligvis givet 5 til samtlige spillere, men tag ikke fejl:
Rolig nu bassemand
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men for pokker. Carletto har jo skabt enorme problemer for sig selv. Positive altså.
For ret beset fortjener Isco og James begge at spille fast. Der samme gør Karim og Benzema. Og Kroos og Modric. Det giver seks, men hvad så med Bale, Khedira og Jesé?!?
Det er uhyggeligt så hurtigt nogle spillere har stemplet ind i år ... Jeg er tosset med Iscos vendinger og ikke mindst James' drev med bolden. Vi ser aldeles solide ud, og der er nærmest kun positive ting at tage med.
Pånær skarpheden altså. Det er lidt trist, men det er vist også unfair at være sur over...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Ironi er en uhyggeligt svær ting. ;)
Men for pokker. Carletto har jo skabt enorme problemer for sig selv. Positive altså.
For ret beset fortjener Isco og James begge at spille fast. Der samme gør Karim og Benzema. Og Kroos og Modric. Det giver seks, men hvad så med Bale, Khedira og Jesé?!?
Det er uhyggeligt så hurtigt nogle spillere har stemplet ind i år ... Jeg er tosset med Iscos vendinger og ikke mindst James' drev med bolden. Vi ser aldeles solide ud, og der er nærmest kun positive ting at tage med.
Pånær skarpheden altså. Det er lidt trist, men det er vist også unfair at være sur over...
Du mener, at både Karim og Benzema skal spille? Jamen jeg er da tilbøjelig til at være enig ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Isco arbejde fantastisk, hans erobring ved scoringen var fantastisk, og derudover var han boldsikker. Især en situation hvor Alves tror han har al tid i verden oppe omkring vores felt, mens man kan se Isco komme hamrende langvejsfra, for til sidst at plukke bolden elegant fra ham, det var en fryd for øjet.
Iker leverer en fantastisk præstation, lækkert at se!
Kampens spiller er vores backs i mine øjne! Marcelo og Dani, jeg kan ikke beslutte mig for hvilken var bedst, Carvajal var en mur defensivt og lukkede totalt ned for Neymar (målet er imo Pepes, det kan ikke være Carvajals ansvar at dække midten af feltet), mens Marcelo flere gange skiller dem ad med sine raids, dog er hans indlæg ved flere lejligheder af for ringe kvalitet, men han var alligevel konstant farlig. Han gav dog også Suarez en del plads den anden vej som kunne (og burde) have kostet en 0-2 kasse.
Benzema er endnu en gang decideret uheldig, jeg synes efterhånden altid han har dem der i El Classicos, hvor han gør alt rigtigt, men Barca er piv heldige. Forrige gang hamrer han den på stangen langt ude fra med et ustoppeligt skud, sidste gang er han milimeter fra at score et hattrick på 10 minutter, og i går rammer han overliggeren 2 gange i samme angreb. Men han kommer i positionerne, og ligner efterhånden den verdensklasse spiller vi alle håbede han ville udvikle sig til, da han blev hentet i Lyon. Jeg er i hvert fald lykkelig for at man beholdt ham frem for Pipita, for han indgår jo fantastisk i kombinationerne med de øvrige angribere.
Sidste gang vi slog dem var med en fænomenal Isco i Ronaldos fravær, i går var det med en lige så god Isco i Bales fravær, hvad kan det ikke blive til når alle mand er klar!