Bedømmelse af truppen mod Barcelona

11 år 9 måneder siden #13 af JimmyBroe
Nu har jeg lige læst de fleste af de kommentarer der er tilknyttet karakteren til de forskellige spillere. Og de fleste er jeg faktisk enige i. Man kan dårligt være andet, når hele holdet spillede mere eller mindre fantastisk med undtagelse af Ronaldo måske. Men pludselig når jeg til Fawadnz' kommentarer, så blev jeg sgu skræmt.... Fødder?...:D

Hehe de må (forhåbentlig) været skrevet i en glædesrus:P

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fawadnz, FranciscoISCO, Redondo1993

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #14 af Dios

JimmyBroe skrev: Nu har jeg lige læst de fleste af de kommentarer der er tilknyttet karakteren til de forskellige spillere. Og de fleste er jeg faktisk enige i. Man kan dårligt være andet, når hele holdet spillede mere eller mindre fantastisk med undtagelse af Ronaldo måske. Men pludselig når jeg til Fawadnz' kommentarer, så blev jeg sgu skræmt.... Fødder?...:D

Hahahahah :D Årets griner. Hold nu op altså haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fawadnz, JimmyBroe

11 år 9 måneder siden #15 af FranciscoISCO

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Nu har jeg lige læst de fleste af de kommentarer der er tilknyttet karakteren til de forskellige spillere. Og de fleste er jeg faktisk enige i. Man kan dårligt være andet, når hele holdet spillede mere eller mindre fantastisk med undtagelse af Ronaldo måske. Men pludselig når jeg til Fawadnz' kommentarer, så blev jeg sgu skræmt.... Fødder?...:D

Hahahahah :D Årets griner. Hold nu op altså haha :D

Hahahaha! Jeg ved knap nok om man skal grine eller evt. ringe til nogle myndigheder af en slags, hvad vil han dog med de børn???! :)

Altid Real Madrid.

11 år 9 måneder siden #16 af FranciscoISCO
- Fantastisk glædesrus du udviser Fawadnz som på en eller anden fantastisk og vanvittig vis summere hvordan vi alle havde det i lørdags ;) Thumbs up :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fawadnz, JimmyBroe

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #17 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Haha forsatan gutter, det var skrevet i den vildeste glædesrus. dog har jeg altid ønsket mig 11-linger, så jeg kunne opstille mit eget familie fodboldhold.
det gøre det kun bedre hvis det kunne være med en real madrid spiller. haha :D

Leveret af Kunena Forum