Cristiano Ronaldo modtog sin 3. guldstøvle
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #13
af Inspektøren
Skal vi ikke bare agree to disagree :) ?
Vi har tydeligvis forskellige meninger om, hvornår man kan komme i betragtning som verdens bedste nogensinde, hvilket jeg i øvrigt synes er charmen ved fodbold; nemlig forskellige holdninger og en masse diskussioner.
Besvaret af Inspektøren på emne Cristiano Ronaldo modtog sin 3. guldstøvle
Siempre Madrid skrev: Inspektøren, må jeg drille dig lidt!?
Jeg gør det under alle omstændigheder!!
Nævn aldrig Nani, når du remser gode fodboldspillere op. ALDRIG!
Herudover er jeg i det store og hele enige med de andre og kan i samme åndedrag henvise til vores egen Alfredo di Stéfano, som heller aldrig nåede at vinde noget på landsholds-plan.
Skal vi ikke bare agree to disagree :) ?
Vi har tydeligvis forskellige meninger om, hvornår man kan komme i betragtning som verdens bedste nogensinde, hvilket jeg i øvrigt synes er charmen ved fodbold; nemlig forskellige holdninger og en masse diskussioner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 8 måneder siden #14
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Cristiano Ronaldo modtog sin 3. guldstøvle
Jeg har aldrig forstået hvorfor det absolut er et must og have et VM trofæ for at være den bedste nogensinde? Jeg personligt vægter Champions League trofæet højere da niveauet simpelthen er højere på samtlige planer - og specielt her i nyere tider hvor VM slutrunder skuffer gang på gang.
Jeg mener ikke at Ronaldo er historiens bedste spiller, men hvorfor skal et VM trofæ begrænse ham for at blive det i fremtiden.
Jeg mener ikke at Ronaldo er historiens bedste spiller, men hvorfor skal et VM trofæ begrænse ham for at blive det i fremtiden.
Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen