Dommer-komité indberetter Ángel di María

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Den spanske dommer-komité har valgt at indberette Ángel di María, som på et pressemøde forleden kom med tåkrummende pinlig kritik af den spanske dommerstand på et tidspunkt, hvor Real Madrid i almindelighed og ham selv i særdeleshed har præsteret langt under forventet.

Den argentinske offensiv-spiller mente, at nogle af de påståede dommerkendelser ikke skete på baggrund af fejl, men med fuldt overlæg og det vil den spanske dommer-komité naturligt nok ikke stå model til og derfor har man nu indberettet hans udtalelser.

Ángel di María kan nu sandsynligvis se frem til en bødestraf, som det er sket i fire lignende tilfælde tidligere i denne sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #2 af kavver
Besvaret af kavver på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
Hvad har han sagt? Melder historien jo ikke noget om?
Hvis, det var det, med at Barca kun var foran med 18point pga. de havde dommerne med sig i hver kamp - var det jo en joke. En ret sjov joke, efter min mening :)

• zeverbum
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #3 af zeverbum
Besvaret af zeverbum på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María

kavver skrev: Hvad har han sagt? Melder historien jo ikke noget om?
Hvis, det var det, med at Barca kun var foran med 18point pga. de havde dommerne med sig i hver kamp - var det jo en joke. En ret sjov joke, efter min mening :)

Det står sådan set i en anden nyhed lidt længere nede. Nu skal jeg hjælpe dig :)
- De (de fremmødte journalister, red.) ved bedre end andre, at dommerne i den seneste tid har lavet fejl mod Real Madrid. Nogen gange sker de ting ikke ved en fejl, men det er en del af fodbolden. Da Kaká sprang, gjorde han det med ryggen til. Og i den anden situation var han uheldig og det kostede ham det andet gule kort. I andre kampe, vi har spillet har man kunnet udvise spillere fra modstanderholdet og vi får en udvist for hver eneste gang, der sker det mindste.

• IanDJ
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #4 af IanDJ
Besvaret af IanDJ på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
Tror vist ikke han skal snakke for højt om decideret dommerhad mod Real...
Valencia blev godt og grundigt snydt igår flere gange da Soldado blev dømt offside.

13 år 6 måneder siden #5 af Hugol

IanDJ skrev: Tror vist ikke han skal snakke for højt om decideret dommerhad mod Real...
Valencia blev godt og grundigt snydt igår flere gange da Soldado blev dømt offside.

Ligesom Tino Costa heller ikke blev udvist eller fik advarsel for sin aktion mod Cristiano i første halvleg.

Det var i 3 minut og jeg sad allerede og klagede over dommeren fra 4 anfieteatro. Jeg kunne selv se det derfra, og dommeren der står ned på banen kan ikke se det. Helt ærligt. Flere aktioner blev ikke dømt for Madrid i gårsdagens kamp. Det gik begge veje men Real kan klart føle sig snydt også.

www.as.com/futbol/video/roncero-pasa-roj...30117dasdasftb_1/Ves

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

13 år 6 måneder siden #6 af Dios
Hugol.

Føj, hvor jeg flover mig over der findes Madrid fans som dig. Du har efterhånden gjort det klart, at dine indlæg er grinagtige, og der intet seriøst er i dem. Men tag nu forhelvede lige og spænd hjelmen. Intet ondt eller personligt i mit indlæg, men du har en ekstrem sørgelig tilgang til tingene

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #7 af Storken
Besvaret af Storken på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
@Dios

Hugol er et godt eksempel på, hvordan fans drager en konklusion og leder efter argumenterne bagefter. På den måde er man nemlig altid sikker på at finde det man søger.

Hugol er overbevist om, at han har fundet sandheden. Det er dog en sandhed han selv har skabet, fordi det passer med hans overbevisning.

Et godt råd her i livet:
Stol på dem der søger sandheden, men tvivl på dem der finder den.

13 år 6 måneder siden #8 af Hugol

Dios skrev: Hugol.

Føj, hvor jeg flover mig over der findes Madrid fans som dig. Du har efterhånden gjort det klart, at dine indlæg er grinagtige, og der intet seriøst er i dem. Men tag nu forhelvede lige og spænd hjelmen. Intet ondt eller personligt i mit indlæg, men du har en ekstrem sørgelig tilgang til tingene

Jeg forsvarer blot den utilgivlige hetz der kører mod Real madrid fra valencia og deres præsident hernede.

Nu har du jo trods alt heller ik set marca tv eftr kampen mod valencia. Saa jeg ved ik hva dit udgangspunkt r.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
Hvor er det dog trættende, at dommeren skal så meget i fokus hver gang noget går mod os. Hvorfor ikke se på hvad man selv gør galt, så der er noget at arbejde ud fra og noget at forbedre?
Man savner jo den tid hvor man kiggede indad og så arbejdede videre mod at give dem en kæmpe gang røvfuld senere på sæsonen.

13 år 6 måneder siden #10 af NDR
Husker jeg korrekt hvis Real Madrid er blevet snydt for 5 mål i denne sæson ved at dommeren har dømt off side.
Jeg husker 2 med Benzema, 1 med Ramos, 1 med Callejon, og 1 med Ronaldo.

Så vidt jeg husker, så var den med Callejon et mål der havde betydet 3 p. til Real istedet for 1 p., muligvis også det mål fra Ramos.
Den ene fra Benzema var mod Granada, som de vandt 3-0...så det havde ikke gjort en forskel.....men ihvertfald, så er Real blevet snydt mere end som modstanderen er i denne sæson.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #11 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
Det ville ærlig talt klæde Real Madrid og spillerne at stoppe med det dommerbras. Måske har vi fået en overvægt af 50/50 kendelserne imod os i denne sæson, men ærlig talt så har dommerne det sværeste job i moderne fodbold og jeg synes det er lavt og åndsvagt at bruge det som begrundelse for en sæson hvor spillet ikke har været flot. Jeg synes endda det er åndsvagt overhovedet at nævne det. Træneren og spillerne burde fokusere på deres eget spil (eller mangel på samme) og droppe de tåkrummende scener der udspiller sig når man skyder skylden på en dommer frem for på sig selv.

Edit:
@NDR
Og selv med de 4 point havde vi stadig tabt mesterskabet allerede her i januar. Og baseret på den slags hypotetiske beregninger kunne vi sikkert også give A. Madrid et par point og sikkert flytte et Real Madrid mesterskab til Barcelona. I sidste ende er det en fuldstændig hypotetisk, latterlig og ligegyldig diskussion. Dommerne gør generelt et godt stykke arbejde i det meste af Europa og nogle gange ændrer de kampes forløb, men det falder ca. 50/50 ud og det er en grundlæggende præmis i fodbold.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Casper HN.

13 år 6 måneder siden #12 af Hugol
"Dommerne gør generelt et godt stykke arbejde i det meste af Europa og nogle gange ændrer de kampes forløb, men det falder ca. 50/50 ud og det er en grundlæggende præmis i fodbold"

Dommerne har pt aldrig været dårligere. jeg tror jeg har læst op til 200 nyheder hvis ikke mere, på både Marca og AS kun om dommerfejl i samtlige primera division kampe, i løbet af den sidste 1½ sæson. I CHL er der også generelt mange mærkelige fejl Til VM 2010 var der også utrolig mange groteske fejl. Det ender altid ud en halvhjertet debat om mål kamera men ender blot med at smide et par dommere på baglinjen der ligeså godt kunne være boldhentere.

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum