Dommer-komité indberetter Ángel di María

• Kheldar
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #13 af Kheldar
Besvaret af Kheldar på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
Nu må denne evindelige dommerkritik snart holde op! Der vil ALTID være fejlkendelser, og nogen gange går de med en, og andre gange imod en, sådan er livet. Den dag hvor der ingen dommerfejl er længere, da er vi allesammen robotter alligevel, eller også er fodbold blevet til NFL. Og selv i NFL sker der dommerfejl, og det endda med deres snart uanede muligheder for at få gennemset diverse situationer.

Den dag hvor en dommer åbenlyst har stjålet 2 point fra et hold, og dermed givet mesterskabet til deres værste rivaler i sæsonens sidste kamp, der kan I begynde at himle op med al den evindelige kritik af dommerne. Indtil da må man kigge på sig selv og indrømme, at vi har spillet komplet håbløs fodbold i denne sæson. Selv når vi har vundet stort, har vi ikke spillet synderligt prangende.

Jeg vil gå så vidt som til at sige, at da vi spillede mod Dortmund håbede jeg næsten på en komplet ydmygelse af Real, for så kunne man se hvordan fodbold kan spilles, og hvad kampgejst, motivation, selvtillid og ikke mindst et spilkoncept bringer til et hold, for ikke at snakke om hvad en træner med den rette indstilling, indlevelse og begejstring for flot fodbold kan skabe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #14 af Dios
Hugol skrev:

Jeg forsvarer blot den utilgivlige hetz der kører mod Real madrid fra valencia og deres præsident hernede.

Nu har du jo trods alt heller ik set marca tv eftr kampen mod valencia. Saa jeg ved ik hva dit udgangspunkt r.

Du forsvarer netop intet ved og udtale dig som du gør. Det er typer som dig man oftest får et grin af. Du kæmper en forgæves kamp, og specielt herinde, hvor der dagligt er minimalt aktivitet, og vi rent faktisk intet har og skulle have sagt.
Netop imod Valencia, så blev vi i den grad hjulpet rigtig godt på vej. Dommeren var med os i hele kampen, og specielt den ene linjevogter.

Kampen igår, er jo et fantastisk eksempel, på al det modsatte vrøvl du har skrevet herinde de seneste par dage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #15 af Hugol
Vi blev snydt for et muligt straffe og så var der intet gult kort til Tino Costa efter 3 minutter. Den kunne også ha givet rødt ellers skulle han har haft rødt i 2 halvleg hvis dommeren havde dømt fair.
Valencia klager altid, men jeg husker at Beckham, Van Nistelrooy med flere er blevet smidt ud i kampene mod Valencia tidligere i andre sæsoner. Jeg husker også mærkeligt dømt straffe mod R. Carlos. Efter kampen sad Valencias præsident og brokkede sig på marca tv over de dårlige dommer kendelser de får hver gang de er her i Madrid, mens han glemmer episoderne som kunne ha givet os et straffe, og dommeren der kunne ha smidt en Valencia spiller ud. Det har du selvf ikke lige fået med da du sidder i Danmark.

Jeg så ikke at dommeren var med os hele kampen, men at han dømte lige dårligt begge veje. Derfor forsvarer jeg Real madrid i denne her situation. Du ser kampen anderledes, fint nok men jeg forholder mig til de video optagelser og hvad jeg selv har set fra stadion. Også hvad der bliver sagt i medierne bagefter som du heller ikke har adgang til.

"Du forsvarer netop intet ved og udtale dig som du gør. Det er typer som dig man oftest får et grin af."
"Kampen igår, er jo et fantastisk eksempel, på al det modsatte vrøvl du har skrevet herinde de seneste par dage. "
Jeg kunne altså ikke være mere ligeglad. det er sludder for en sladder!

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

13 år 6 måneder siden #16 af Dios
Amen altså. Bøjer mig i stødet for mesteren ham selv, som er indbegrebet af Ultra Sur, og kan få gloser på spansk, men alligevel nok til og forhandle internt med Perez, til og få de bedste V.I.P. pladser helt oppe under taget til hveranden hjemme kamp, og selvfølgelig ene mand har rettighederne til Marca tv.

Kan du hører bræklydene?

Forhelvede da Hugol haha :D Tag det med et smil, for det gjorde jeg ihvertfald ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #17 af Hugol
Sdu glemte at jeg har kontakt til rauls kone.

Nej ærligt talt saa har jeg ik brugt mere end 5 sek paa dit indlæg for der staar intet i det. Jeg som sagt gik debat paa baggrund af Valencias præsidentens udtalelse i forhold til deres besøg i madrid. Du r ik enig og det har du lov til at være.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

13 år 6 måneder siden #18 af JimmyBroe
Dios og Hugol

Jeg følger spændt med på sidelinjen.:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 6 måneder siden #19 af ZizouMo
Kom nu, der sker fejl hist og der og så den ikke længere. Jeg forstår ikke hvorfor man skal lave en stor diskussion ud af det.

Hugol skrev: "Dommerne gør generelt et godt stykke arbejde i det meste af Europa og nogle gange ændrer de kampes forløb, men det falder ca. 50/50 ud og det er en grundlæggende præmis i fodbold"

Dommerne har pt aldrig været dårligere. jeg tror jeg har læst op til 200 nyheder hvis ikke mere, på både Marca og AS kun om dommerfejl i samtlige primera division kampe, i løbet af den sidste 1½ sæson. I CHL er der også generelt mange mærkelige fejl Til VM 2010 var der også utrolig mange groteske fejl. Det ender altid ud en halvhjertet debat om mål kamera men ender blot med at smide et par dommere på baglinjen der ligeså godt kunne være boldhentere.

Jeg tror jeg har svaret Hugol. Grunden til at du "tror" at dommerne laver utrolige mange groteske fejl, er fordi du har læst op til 200 nyheder (hvis ikke mere), på både Marca og AS.

Netop det at du har det gennem medierne burde fortælle dig noget mener jeg.

I "vores" tid (de seneste 5 år) er der blevet lagt kæmpe pres på dommerne. Alle fejl som dommerne laver bliver taget op i medierne og spillere/trænere svare igen ved at tilsvine dem. Jeg er 100% sikker på, at der tidligere blev begået mindst lige så mange fejl, men at man så på det som en del af fodbolden og faktisk slet ikke kommenterede det.
I dag har man i f. eks Chl 6 dommere til hver kamp, hvilket er sindsygt! Der er 1 bagved hvert mål, 2 linjedommere, en på banen og en ved bænken!

Off topic: Havde lidt svært ved at komme ud med min pointe. Så hvis der er nogen, der har fanget den og kan forklare den på en anden måde, så man velkommen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pena1992

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #20 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Dommer-komité indberetter Ángel di María
@ZizouMo
Som jeg læser din pointe er den at præmissen for at spille fodbold er at man har en uafhængig dommer, der dømmer det bedste han kan. Fejl forekommer ofte, men det kan aldrig være en undskyldning for at man taber for det er lige for begge hold og bliver jævnt fordelt over tid.

Det er i hvert fald min holdning og en klub som Real Madrid burde i den grad holde sig for god til dommerkritik - her på det seneste har det jo taget fuldstændig overhånd. Det er også gået vores vej ofte.

Leveret af Kunena Forum