Florentino Pérez afslører navneændring af Estadio Santiago Bernabéu
11 år 8 måneder siden #13
af Vinícius
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne Florentino Pérez afslører navneændring af Estadio Santiago Bernabéu
Aldrig har der været flere penge i fodbold og aldrig har spillerne kostet så meget! Di maria og James blev handlet for nogenlunde samme beløb som Zidane da han blev solgt til os. Man kan også vende den om. Med financial Fair Play mindskes tilførslen af penge til fodboldverdenen i nogen grad. Jeg tænker bare, at måske falder sponsoraterne med tiden. 20 år er lang tid, og hvem ved, hvad der kan ske i mellemtiden? Måske er det os der sidder og griner om 10 år, mens de andre ikke kan forhandle lignende sponsorater hjem? Jeg ved godt det måske lyder som utopi nu, men på et tidspunkt må sponsoraternes størrelse da falde.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 2Martin2
- Gæst
-
11 år 8 måneder siden #14
af 2Martin2
Besvaret af 2Martin2 på emne Florentino Pérez afslører navneændring af Estadio Santiago Bernabéu
Uværdigt.
Kedligt navn, samt en sørgelig udvikling for klubben's ånd.
Et stadium navn bør være noget af det helligste overhovedet, noget der kun kan opnås gennem ære ikke penge.
Ligsom med Liga navn ændringerne vil jeg ignorere det så vidt muligt(La Liga ikke liga bbwa, på samme måde vil jeg stadig referrer til bernabeu som estadio santiago bernabeu istedet for dette)
dog af de 2 forslået navne helder jeg i langt højere grad til "Cepsa Bernabéu." end IPIC der formmentlig langt hurtigere bliver irriterende at høre på.
Kedligt navn, samt en sørgelig udvikling for klubben's ånd.
Et stadium navn bør være noget af det helligste overhovedet, noget der kun kan opnås gennem ære ikke penge.
Ligsom med Liga navn ændringerne vil jeg ignorere det så vidt muligt(La Liga ikke liga bbwa, på samme måde vil jeg stadig referrer til bernabeu som estadio santiago bernabeu istedet for dette)
dog af de 2 forslået navne helder jeg i langt højere grad til "Cepsa Bernabéu." end IPIC der formmentlig langt hurtigere bliver irriterende at høre på.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved 2Martin2.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 8 måneder siden #15
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Florentino Pérez afslører navneændring af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg vil vædde med, at aftalen er bedre end, vi hører om.
Perez er ikke blevet en af Spaniens rigeste mænd ved at agere uklogt i forretningsøjemed og helt ærligt, i den kontekst, ville det så ikke være underligt, hvis vi på et forum som det her lige kunne forklare Florentino, hvordan en sådan aftale skal strikkes sammen ...?
Perez er ikke blevet en af Spaniens rigeste mænd ved at agere uklogt i forretningsøjemed og helt ærligt, i den kontekst, ville det så ikke være underligt, hvis vi på et forum som det her lige kunne forklare Florentino, hvordan en sådan aftale skal strikkes sammen ...?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
11 år 8 måneder siden #16
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Florentino Pérez afslører navneændring af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg var imod det da man første gang hørte om det, og jeg er imod det idag. Jeg elsker klubben Real Madrid, og egentlig er jeg ret så ligeglad med de fancy hoteller, shoppingcentre, turistattraktioner, nye øer etc. Det betyder intet i sidste ende, og det er simpelthen så nytteløst, at prøve og promovere sig på den måde.
Jeg er fan af man modernisere vores stadion, og egentlig var jeg ret vild med alle 4 projekter, og har det helt fint med det projekt der vandt, men hold nu op hvor er det trist, at man vælger penge fremfor historie og prestige. Der er snart ingen forskel på zombie klubberne og os længere. Perez har forvandlet vores fodboldklub til en forretning, og det bryder jeg mig egentlig meget lidt om!
Jeg er fan af man modernisere vores stadion, og egentlig var jeg ret vild med alle 4 projekter, og har det helt fint med det projekt der vandt, men hold nu op hvor er det trist, at man vælger penge fremfor historie og prestige. Der er snart ingen forskel på zombie klubberne og os længere. Perez har forvandlet vores fodboldklub til en forretning, og det bryder jeg mig egentlig meget lidt om!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
11 år 8 måneder siden #17
af Kassow-Rossing
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Florentino Pérez afslører navneændring af Estadio Santiago Bernabéu
Kan du ikke selv se forskellen på Real Madrid og zombie klubberne eller skal jeg forklare det for dig?
Og til noget andet: Hvis Real Madrid ikke fortsætter samme stil som man har fulgt i 100 år med at økonomisk at være forrest og altid tænke innovativt, så falder man ned og bliver et hold ala Milan. Vi har brug for den stærkeste økonomi for at kunne tiltrække de bedste spillere så fans som Dios (Sorry!) ikke bliver skuffet over vi slet ikke kan spille med om Champions League.
Og til noget andet: Hvis Real Madrid ikke fortsætter samme stil som man har fulgt i 100 år med at økonomisk at være forrest og altid tænke innovativt, så falder man ned og bliver et hold ala Milan. Vi har brug for den stærkeste økonomi for at kunne tiltrække de bedste spillere så fans som Dios (Sorry!) ikke bliver skuffet over vi slet ikke kan spille med om Champions League.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin