Toni Kroos: Jeg er ved at være træt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Toni Kroos blev interviewet af tysk presse efter kampen mod Basel og her slog han fast, at han begynder at lide af træthed efter et langt år med masser af kampe. I vanligt højt humør og med et glimt i øjet, sagde han:
- Jeg kan slet ikke vente til sommeren kommer.
Herefter forklarede han i en mere seriøs tone:
- I år har jeg spillet hele anden turneringshalvdel med Bayern München, herefter spillede jeg hele VM-slutrunden og efterfølgende Super Cup-kampene med Real Madrid og indtil nu har jeg ikke misset en kamp. Jeg har aldrig spillet så meget i hele mit liv. Jeg begynder at blive træt. Oveni er der slet ikke vinterpause i Spanien, som der er i Tyskland. Jeg regner med, at der bliver en pause til mig på et tidspunkt.
Real Madrid må i øjeblikket se bort fra Luka Modric, mens Sami Khedira døjer med skadesproblemer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Say what? Udover den ene venskabskamp mod AC Milan den 30 december, så er der da pause lige efter FIFA Club World Cup. Så må man bare give stjerne spillerne maksimalt 25 minutter i Dubai, således at de endegyldigt kan få deres meget velfortjente pause. Men igen. Florentino Perez: Penge > Spillernes helbred
Man burde alligevel ha' taget hensyn til det faktum at Kroos spillede mange kampe sidste sæson + 7 kampe i Brasilien i sommers.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: "Oveni er der slet ikke vinterpause i Spanien, som der er i Tyskland".
Say what? Udover den ene venskabskamp mod AC Milan den 30 december, så er der da pause lige efter FIFA Club World Cup. Så må man bare give stjerne spillerne maksimalt 25 minutter i Dubai, således at de endegyldigt kan få deres meget velfortjente pause. Men igen. Florentino Perez: Penge > Spillernes helbred
Man burde alligevel ha' taget hensyn til det faktum at Kroos spillede mange kampe sidste sæson + 7 kampe i Brasilien i sommers.
Vi er enige om, at der er forskel på knap 2 ugers pause og så 1½ måned, ikke?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Inspektøren skrev: "Oveni er der slet ikke vinterpause i Spanien, som der er i Tyskland".
Nej. 14 dage og 44 dage er stort set det samme. Siempre, come on. Selvfølgelig er der forskel, MEN grunden til, at Kroos klager, er fordi, at han er skuffet over ikke, at han ikke er blevet hvilet nok og, at Perez har lagt en dum dum venskabskamp i Dubai d. 30 december, hvis man læser mellem linjerne.
Inspektøren skrev:
Siempre Madrid skrev:
Nej. 14 dage og 44 dage er stort set det samme. Siempre, come on. Selvfølgelig er der forskel, MEN grunden til, at Kroos klager, er fordi, at han er skuffet over ikke, at han ikke er blevet hvilet nok og, at Perez har lagt en dum dum venskabskamp i Dubai d. 30 december, hvis man læser mellem linjerne.
Det er ikke Perez' skyld Illara og Khedira har været skadet så meget og nu også Modric.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
En af mine få anker ved Ancelotti, er hans mangel på rotation og udskiftning mod de små hold. Sidste sæson tabte vi mesterskabet på at spillerende var trætte, det må ikke ske igen i år, hellere smide pokalen tidligt og spare lidt kræfter.
Jeg har også en mistanke om at Ancelotti prioriterer CHL højere end La Liga. 9 sæsoner og et mesterskab taler sit tydelige sprog i Milan. Jeg er stor fan Ancelotti, men lidt mere rotation så vi har friskere spillere sidst på sæsonen.
I år kommer vi til at mangle midtbanespillere, hvorimod vi sidste sæson stillede med 6 midtbanespillere i en kamp, som vi tabte.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg gad godt, at man fik skudt Khedira af til januar og fik købt en ung playmaker type.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Brylle
- Gæst
-
Er man foran 3-0 eller 4-0 i 2. halvleg, så spar da de spillere, der skal have pause. Ligeledes vil man også holde de resterende spillere lidt i gang, hvis de får noget mere tid. En mand som Illarra bør jo spille langt flere minutter end situationen er pt. da der har været gode muligheder for at bytte rundt.
Som du nævner Brylle, vil jeg mene man snildt kunne have fundet langt mere spilletid til Illarra og Medrán indtil nu i sæsonen. Medrán, som Ancelotti nævner på pressemødet i dag, lader til at have kvaliteterne til at ligge både som en af to og som en af tre mand på den centrale midtbane. Dejligt med offentlig tiltro til knægten nu, han ser interessant ud. Lad os håbe Kroos fik den del af interviewet med og at han dermed får sig en lille schlapper i hvad der forhåbentlig bliver Jesés comeback på tirsdag.
Derudover ser jeg personligt mere og mere frem til at få Khedira i omdrejninger igen. Hvis han bliver skadesfri og køreklar henover den næste månedstid, kan han vise sig som afgørende for vores sæson i mine øjne. Forstået på den måde, at januar bliver en katastrofal måned hvis vi må se bort fra både Modric, en træt Kroos og hvem ved om både Illarra/Isco/James er køreklar til den tid. Khedira er motoren vi til tider mangler, når vi ikke har behov for at bringe 3-4-5 playmakere i spil på samme tid.
Det er ikke meget mere end 4 måneder siden, at Khedira startede på banen da Tyskland skrev fodboldhistorie og knuste Brasilien foran hele verden. - Ja, man fornemmer nok min tiltro til manden. Eller måske er det dét, at have en verdensmester siddende (til tider) på bænken der piner mig.