Toni Kroos: Jeg er ved at være træt
Modric skade er selvfølgelig endnu et uheld som rammer os, og det gør jo, at en spiller som Kroos får lidt mindre hvile, men vi har heldigvis 2 lette kampe de kommende uger imod Ludogorets og Cornella, hvor Kroos simpelthen skal spares helt i begge opgør, og det samme burde egentlig gøre sig gældende med Ronaldo og Benzema, selvom førstnævnte nok ikke vil, da han nok har fokus et andetsteds.
Jeg er stor fan af rotation, men jeg syntes Ancelotti har valgt rigtig med, at køre de samme spillere stort set hver kamp, da den indbyrdes forståelse og alt hvad det indebære bare skal sidde i skabet når det rigtig gælder engang fra februar måned af.
Ellers synes jeg der har været fint med rotation på alle andre pladser. Det er klart, at spillere som Modric, Kroos, Ronaldo og Benzema får utrolig meget spilletid, men de er også de bærende kræfter på holdet, og uden dem ville det ikke se godt ud tror jeg.
Vi kan bare håbe på Kroos har taget en snak med Ancelotti omkring emnet, men mon ikke de indbyrdes finder ud af det :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: Så kan det godt vække undren at han fik 90 minutter i en mere eller mindre total ligegyldig kamp i Basel. Han skal helt sikkert hviles hvis han har det sådan, så må man tænke alternativt i den ligegyldige kamp mod Ludogorets, og evt. hive ham ud hurtigere i ligakampene. Mou har før brugt Pepe og Coentrao på midten, Carlo har brugt Ramos og Pepe, hvis Kroos er træt og udbrændt så må han hviles når der er mulighed for det, så han er klar når det bliver vigtigt.
Enig. Hvis Ancelotti læste med i chatten på Madridista.dk under kampe, så ville han vide, at Kroos godt kan skiftes ud efter 65 minutter, når vi fører 3-0. Det skal vi nok tilgive, selvom Kroos er en flot mand.
Selv de fans med mindst tillid til Illarra må indse, at manden ikke kan ødelægge en 3-0 føring på 35 minutter ;-)
BBB skrev:
JesperA skrev: Så kan det godt vække undren at han fik 90 minutter i en mere eller mindre total ligegyldig kamp i Basel. Han skal helt sikkert hviles hvis han har det sådan, så må man tænke alternativt i den ligegyldige kamp mod Ludogorets, og evt. hive ham ud hurtigere i ligakampene. Mou har før brugt Pepe og Coentrao på midten, Carlo har brugt Ramos og Pepe, hvis Kroos er træt og udbrændt så må han hviles når der er mulighed for det, så han er klar når det bliver vigtigt.
Enig. Hvis Ancelotti læste med i chatten på Madridista.dk under kampe, så ville han vide, at Kroos godt kan skiftes ud efter 65 minutter, når vi fører 3-0. Det skal vi nok tilgive, selvom Kroos er en flot mand.
Selv de fans med mindst tillid til Illarra må indse, at manden ikke kan ødelægge en 3-0 føring på 35 minutter ;-)
25 min. Sidst jeg regnede gav 35 og 65 = 100 :-)