Bedømmelse af truppen mod Almería
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (35 brugere)
Hele holdet 3.5
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Overordnet set er det dog dejligt at se, at skribenten har set samme kamp som jeg. Især set i lyset af, at jeg har været en pain in the ass de sidste to timer i chat-forummet! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Lad os sigte efter 30 til at starte med, så kan vi altid sigte efter 50 senere, hvis det stadigvæk går godt.
SR4 skrev: Og også lidt sjovt af dig Storken at komme med statistikker om at Messi skulle være bedre end Ronaldo pga at Messi er "mere involveret" i spillet, fordi han har flere afleveringer. Kunne det ikke også tænkes de forskellige spillestile og det intet har at gøre med at Messi er mere involveret? Tror mange spillere har flere afleveringer end Ronaldo, men ja det er vel kun i et Barca forum man mener, at man måler de bedste spillere pga antallet af afleveringer :D
Hold da op du skyder med spredehagl her.
Der er jo ingen som siger, at det ikke er verdensklasse at Ronaldo scorer 2 mål. Men alt hvad han ellers foretog sig i kampen, endte ud i ingenting. Om end han ikke fik meget hjælp af sine medspillere heller. Ronaldo spillede ikke til en karakter på 3,6. Det kan der slet ikke herske nogen tvivl om. Jeg kan gå med til at folk giver et lille tre tal. Men alt over det er blasfemi.
Jeg er her stadig XOXO
- MNH92
- Gæst
-
Som Pelle også påpeger kunne den i dag være givet til Ancelotti, der først vælger at lave udskiftninger i det 81 minut, selvom Marcelo ved et frispark med garanti havde fået sit andet gule kort. Den kunne også gives til dommeren, der både giver Almeria et straffe der ikke er der, og overser to røde kort (tacklingerne på Pepe og Ronaldo) eller for den sags skyld evig elendige Illarramendi der på ingen måde hører til på vores hold. Manden kan ikke spille fremadrettet, ud med ham og det kan kun gå for langsomt!
Intet mindre end belastende at hører på!! Stop jeres hetz, 7 mål og 3 assists i 12 La Liga kampe taler vist for sig selv. (Har ikke lige styr på hans statistik i CHL)
Langt fra en fantastisk kamp af Ronaldo... Men kan man nogensinde forlange mere af en angriber, når Kroos, Benzema og Bale heller ikke havde den skarpeste dag, ift. det offensive spil? Skal vi ikke bare sige, at Ronaldo leverede en helt rimelig arbejdsindsats, på en lidt svær dag på kontoret...
Det er egentlig det eneste der irriterede mig ved kampen i dag: Den manglende skarphed i de næstsidste aktioner... Men okay - man scorer så alligevel fire mål;-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev:
SR4 skrev: Og også lidt sjovt af dig Storken at komme med statistikker om at Messi skulle være bedre end Ronaldo pga at Messi er "mere involveret" i spillet, fordi han har flere afleveringer. Kunne det ikke også tænkes de forskellige spillestile og det intet har at gøre med at Messi er mere involveret? Tror mange spillere har flere afleveringer end Ronaldo, men ja det er vel kun i et Barca forum man mener, at man måler de bedste spillere pga antallet af afleveringer :D
Hold da op du skyder med spredehagl her.
Der er jo ingen som siger, at det ikke er verdensklasse at Ronaldo scorer 2 mål. Men alt hvad han ellers foretog sig i kampen, endte ud i ingenting. Om end han ikke fik meget hjælp af sine medspillere heller. Ronaldo spillede ikke til en karakter på 3,6. Det kan der slet ikke herske nogen tvivl om. Jeg kan gå med til at folk giver et lille tre tal. Men alt over det er blasfemi.
Ronaldo fortjener 5/5 i dag.
Han laver 2 kasser og lukker kampen. Fodbold handler om at vinde og scorer mål. At han havde fejl afleveringer og var annonym betyder ikke en skid, når man ender med at vinde 1-4.
Forstil dig, hvis Ronaldo ikke havde lavet 2 mål sidste 10 minutter og istedet Almeria udlignet til 2-2, så havde piben fået en helt anden lyd.
Synes folk generalt bliver mere og mere utaknemlige. Tænk på alle de fantastiske løb han tager gennem hele kampen. Spurter for at komme i position, så medspillerne kan sætte ham i scene. Mange gange bliver det ikke til noget, men han bliver ved.
Iøvrigt kom hans første mål efter udemærket sammenspil mellem Benz og Bale, så helt tap ind var det ikke, da han havde en fod i den opbyggende spil. Andet mål var flot og kynisk sparket ind.
Hvor mange gange koster det ikke hold, at de ikke formår at udbygge føringen?
Hvor mange gange koster det ikke, at man ikke kan sætte de nemme mål ind?
Kan stadig huske Higuain f.eks. som ikke kunne ramme et tomt mål og vi endnu engang blev ekspaderet ud af CHL første knockout runde mod Lyon