Bedømmelse af truppen mod Valencia

11 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (40 brugere)

3.4 Casillas
2.3 Carvajal
2.7 Marcelo
3.1 Pepe
2.1 Ramos
1.3 Bale
1.9 Chicharito
2.3 Isco
1.5 James Rodríguez
2.7 Khedira
2.4 Toni Kroos
2.1 Benzema
1.7 Cristiano Ronaldo
2.0 Jesé
Hele holdet 2.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af JimmyBroe
Jeg er spændt på disse bedømmelser...

Jeg er her stadig XOXO

11 år 5 måneder siden #3 af asp3200
Tja bale starter nok ikke inde næste gang. Kæmpe fjols og udnyt nu de chancer fjolser.

11 år 5 måneder siden #4 af Raul7-2880
Tja hvis man skal se på den positive del af dette, kan et nederlag være godt når man snakker rekorder. Der var alt for meget opmærksomhed omkring den 22-0.

Samtidige er jeg ikke spor overrasket. Vi viste dårlig form i december og har generelt mødt dårlige hold i de seneste 22 opgør (undtagen Barca). Må erkende at Real har været overvurderet og hypet grundet sammenligningen med Guardiolas Barca-hold (historiens bedste).
Vi manglede virkelig Modric. Hvorfor starte med Kroos, James og Isco mod et dygtigt Valencia mandskab?

Og ser gerne at Ramos bliver bænket til fordel for Varane, han er simpelthen for farlig (ikke positivt ment)
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Raul7-2880.

11 år 5 måneder siden #5 af manson124
Vil jo nok alt i alt kalde aftenens kamp for en godkendt præstation,da vi alle jo ved at Mestalla er et super svært sted at spille
Desværre sluttede vejen mod verdensrekorden og den ellers så fine stime her,men igen ikke overraskende at det blev i denne kamp.
Bliver dog lige nød til at komme af med lidt galle hvilket selvfølgelig er nødvendigt nu hvor holdet tabte.
Synes efterhånden at det er ved at være tid for at give Jese tid fra start og lade Bale få en pause,iaften var Bale helt ude at svømme i flere tilfælde og specielt omkring friløberen hvor han skulle have spillet bolden ind på midten var det jo helt håbløst.
Efer en god periode er Benzema igen ved at ryge ind i nogle kampe hvor også han er helt håbløs,her er det så ærgeligt at vi ikke har nogen super stærk at skifte med men ok det er heller ikke nemt når chitarito ikke får mere spilletid end han gør.
Til slut så synes jeg endnu engang at det kniber gevaldig for Christiano,han vil gerne meget selv og driblingerne kører ikke helt for ham,ved så ikke lige hvad man skal gøre der,da han selvfølgelig skal spille alle kampe.

11 år 5 måneder siden #6 af raul7=kongen

Raul7-2880 skrev: Tja hvis man skal se på den positive del af dette, kan et nederlag være godt når man snakker rekorder. Der var alt for meget opmærksomhed omkring den 22-0.

Måske herinde og blandt fans. Mit indtryk er ikke, at det for alvor har betydet noget for truppen - udover måske at være en motivationsfaktor. Det eneste Ancelotti og spillerne har sagt er, at de gerne ville fortsætte med at vinde og udbygge sejrsstimen, men hvad skulle de ellers sige? At de gerne ville tabe?

Vi har sammen med Bayern været Europas klart bedste i denne sæson. Det ændrer et nederlag på Mestalla i en tæt kamp selvfølgelig ikke på.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios

11 år 5 måneder siden #7 af Dios

raul7=kongen skrev:

Raul7-2880 skrev: Tja hvis man skal se på den positive del af dette, kan et nederlag være godt når man snakker rekorder. Der var alt for meget opmærksomhed omkring den 22-0.

Måske herinde og blandt fans. Mit indtryk er ikke, at det for alvor har betydet noget for truppen - udover måske at være en motivationsfaktor. Det eneste Ancelotti og spillerne har sagt er, at de gerne ville fortsætte med at vinde og udbygge sejrsstimen, men hvad skulle de ellers sige? At de gerne ville tabe?

Vi har sammen med Bayern været Europas klart bedste i denne sæson. Det ændrer et nederlag på Mestalla i en tæt kamp selvfølgelig ikke på.

Men klaphatten Casper Høygård mener jo, at man nu skal overveje om Real Madrid er så gode alligevel efter man tabte? :S 22 sejre burde være nok skulle man tro, men ikke ifølge en Canal ekspert. Skræmmende alligevel.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, ZizouMo, Macon, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #8 af M_linding
Jeg har det egentlig overraskende roligt.... Indsatsen var fin IMO, og spillerne var bedre til at bevare roen og spille fodbold, end Valencia var det. Efter min opfattelse kunne kampen lige så godt ha' endt 3-1 til os - men det er jo den klassiske problematik omkring skarpheden i de afgørende situationer.

Det mest negative jeg kan sige er faktisk... ja beklager; men Bale... Der er ikke noget, som ikke er blevet sagt før. Jeg er endnu engang bare forundret over, at han ikke kan sætte Ronaldo / Benzema op til flere chancer, for det var der godt nok muligheder for! Og målfarlig var han vel heller ikke.

Jeg tror godt at Jesé kan regne med, at han kommer ind omkring startopstillingen i løbet af januar;)

Og lad os så ikke undervurdere, hvor godt et hold Valencia er - især på Mestalla. Alle kan tabe til dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, ZizouMo, Macon

11 år 5 måneder siden #9 af raul7=kongen

Dios skrev:

raul7=kongen skrev:

Men klaphatten Casper Høygård mener jo, at man nu skal overveje om Real Madrid er så gode alligevel efter man tabte? :S 22 sejre burde være nok skulle man tro, men ikke ifølge en Canal ekspert. Skræmmende alligevel.

Bare rolig, som altid har EB det lidt vildere. De spurgte efterfølgende deres læsere om det var starten på en krise.

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #10 af guti-madrid
Besvaret af guti-madrid på emne Bedømmelse af truppen mod Valencia
Rolig synes jeg virkelig ikke vi kan være, selvom det ikke er jordens undergang!
Ligsom i de seneste mange år har vi det svært med meget tændte hold der laver mange frispark og påvirker madrid truppen på alle måde.
De første 25, som vi ved er afgørende for en kamp, ser jeg nærmest ikke en god aflevering. Kroos, Benzema, Ronaldo lavede den ene sjuskede aflevering efter den anden. Et halvtyndt straffe satte os igang. Isco og Marcelo var som jeg så det de eneste der kunne holde teknisk niveau. For mig at se var vi nærmes kun farlige på dødbold, og det er bare ikke okay. Bale bliver ved med at brænde kæmpe chancer, Casilias bliver ved med ikke at kunne sparke bolden over midterlinien.

Ramos som stod 5 meter fra Otamendi på målet, som er Valencias klart bedste hætter, elendigt.

Og til sidst Jesé som mange, nærmest alle, troede ville kunne gå ind med det samme og gøre en forskel... laver den samme dribling ind i en spiller 6 gange i træk.

Der er seriøst hårdt arbejde foran os, i et urimelig kampprogram. og som jeg ser det nu, er det kun isco, pepe og marcelo som jeg har været rigtig imponeret af de sidste 5 kampe.

Tror dog stadig på mit elskede madrid, og vi skal nok klare os igennem det hele ! men det var bekymrende idag.

11 år 5 måneder siden #11 af Macon

M_linding skrev: Jeg har det egentlig overraskende roligt.... Indsatsen var fin IMO, og spillerne var bedre til at bevare roen og spille fodbold, end Valencia var det. Efter min opfattelse kunne kampen lige så godt ha' endt 3-1 til os - men det er jo den klassiske problematik omkring skarpheden i de afgørende situationer.

Det mest negative jeg kan sige er faktisk... ja beklager; men Bale... Der er ikke noget, som ikke er blevet sagt før. Jeg er endnu engang bare forundret over, at han ikke kan sætte Ronaldo / Benzema op til flere chancer, for det var der godt nok muligheder for! Og målfarlig var han vel heller ikke.

Jeg tror godt at Jesé kan regne med, at han kommer ind omkring startopstillingen i løbet af januar;)

Og lad os så ikke undervurdere, hvor godt et hold Valencia er - især på Mestalla. Alle kan tabe til dem.

Er også rimelig rolig som dig, troede dog at det var en kamp vi ville vinde, især da vi kommer på 1-0.

Synes som de fleste at Bale er en bekymring, også synes jeg at vores bænk ser rimelig svag ud, især offensivt, vis man kigger på nogle af vores konkurrenter.

11 år 5 måneder siden #12 af asp3200
Jeg er sku enig med canal Casper ;), vi er ikke så gode som alle snakker om. Vi spiller jo først bold når vi kommer bagud for der indser spillerne de er ved at tabe.

Bale skuffer mig igen mega meget, men det er jo reglen efterhånden. Kom med reus.

Januar måned skal overleves, drop copa del rey og så få modric igang i februar. Ligaen skal vindes.

Utroligt hvor uskarpe vi er blevet. Så gode er valencia heller ikke. Forstår ikke hvorfor en småskadet marcelo, james og ramos spiller. Sats dog på varane, coentrao og defensiv power med khedira især på sådan en svær udebane. Ancelotti har sine taktiske bommerter desværre.

Far er skuffet...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum