Bedømmelse af truppen mod Valencia

11 år 5 måneder siden #13 af Vinícius
Jeg synes egentlig, at man skal tage det med ro. Som i starten af efterårssæsonen, skal holdet lige finde formen igen. Jeg ved godt, at det ikke er optimalt, men jeg tror, at den sløve start skal ses som én tabt kamp i et større perspektiv, frem for starten på noget nyt(underforstået en krise).

Bales præstation, synes jeg, bliver undervurderet, og udover den ene situation, hvor han skulle aflevere bolden, spillede han ikke dårligere end hverken Ronaldo eller Benzema. Men jeg sad hele tiden med fornemmelsen af, at det mål ville have afgjort kampen til vores fordel. Håber han har dårlig smag i munden over sit ego.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #14 af FranciscoISCO

raul7=kongen skrev: Det eneste Ancelotti og spillerne har sagt er, at de gerne ville fortsætte med at vinde og udbygge sejrsstimen, men hvad skulle de ellers sige? At de gerne ville tabe?

Lige netop; hvad skulle de ellers sige? Sådan er det hver gang. Sportsfolks udtalelser til pressen er så uendeligt vage, at man altid bør tage disse med et gran salt. Selvfølgelig gik de mindst lige så meget op i rekorden, som du og jeg gjorde det. Hvis du var begyndt at tænke hvor fedt det kunne være, hvis rekorden for flest sejre i streg tilhørte den klub du er fan af, så prøv at tænk hvor fed selvsamme tanke var for de spillere som rent faktisk stod til at sætte den.

Det er selvfølgelig en bagatel; det er jo summen af sejre der vinder trofæer. De mange sejre, førte klubben tæt på en rekord, men de førte naturligvis også klubben op i toppen af de tabeller de deltager/har deltaget i - i sidste ende er det under alle omstændigheder med øjet for dette mål, at sejrene hentes. Når det så er sagt, så var der dog et par ting, som, for mig, i stigende grad blev trættende ift. den omtalte rekord:

Først og fremmeste den voldsomt forhastede hype der fik flere til at placere Real på pedistalen blandt historiens bedste hold! Forhåbentlig forstummer den nu - hvis vi generobre CL-trofæet, som de første, så kan vi måske tage den op til overvejelse igen ;) Uden at have lagt øre til 'eksperten' fra 9'eren, så er det nok også i lyset af de proportioner den seneste Real-hype har nået, at Casper Høygårds udtalelse skal ses.

Sekundært, ja så synes jeg ganske enkelt bare der var alt for meget rekord-snak (fra medier og fans). Rekorden havde været en utrolig pæn skalp, men i sidste ende så er det trofæer du får stukket i hånden - disse er i bogstaveligste forstand til at tage og føle på; disse er den væsentligste sum af hvad klubben måtte præstere i løbet af sæsonen.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum